Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod baza24 » 23 dub 2012, 14:25

Zdravím pánové, o velikonocích jsem se stal také majitelem K7 dovezeného od Itala. Chci se zeptat na volnoběh, tady se několikrát řešil zvýšený volnoběh, já mám opačný problém, na sytič cca 1500 ot, a zahřátý kolem 1100 ot, což je málo a jednou už mi to i chcíplo při dojezdu na křižovatku. Je mi jasný že u stříkačky žádný seřizovací šroubek není, dokáže někdo poradit?? Jinak vzducháč novej a klapka mi napsala -C00, takže taky OK.
baza24

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 17 dub 2012, 11:21
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Skútr / moto: Suzuki AN400 Burgman K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 23 dub 2012, 14:40

Hoj, je moudrý nechat resetovat ŘJ, protože je naučená na různé parametry od čidel.

Jako u hodně aut nech prostě přes noc vypojenou baterku. Ráno to bude jako kdybys ho natočil poprvé novej.
Nech to třeba 5 minut běžet na volnoběh a pak to jeď project. Uvidíš jak na tom budeš po zahřátí.

Pak je taky moudré (nevim kolik to má najeto) rozebrat a vyčistit klapky, protože volnoběh je zde řízen ventilem skrze úzkej vzduchovej kanálek,
kterej se velmi rád zanáší bordelem (dobře se to čistí čistítkama na uši).
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod baza24 » 23 dub 2012, 23:44

Ahoj Foky, díky za rady, dneska jsem odpojil baterku, tak to zítra testnu, co se týče těch klapek, dostanu se k nim, aniž bych rozebral půl moto? myslím tím jestli stačí sedlo, plast před sedlem a ten dekl na vzducháč?
baza24

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 17 dub 2012, 11:21
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Skútr / moto: Suzuki AN400 Burgman K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 26 dub 2012, 15:14

Tak jsem včera řešil zajímavou věc. Při jízdě z kopce a při zastavení jsem měl malé otáčky volnoběhu. Zastavil jsem, dal skútr na hlavní stojan a otáčky byly OK. Jakmile jsem ho sundal ze stojanu, tak zase klesly. Zajedu do dílny, hodím na stojan a OK. Sundám a klesnou. Myslel jsem si, že se možná někde napínají lanka (motor se na stojanu prověsí) a tak jsem je u karbecu vypojil, ale pořád to samé. Ještě mě napadla hladina v plovákovce, ale při naklánění dopředu a dozadu se nic nemění. Jsem z toho trochu ... :evil: Tuší někdo? Je to B400/2001 - karbec.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 26 dub 2012, 19:46

Tak jsem si dnes nabastlil třetí brzdové světlo s přerušovačem 8)
http://youtu.be/JGIDI42dclg
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod juryi » 28 dub 2012, 16:48

Jestli možu, asi bych to neřešil, pokud jen kolísají a motor nezkapává....... Najdi kompromis, mám stejný ročník,tento problém nemám, ale jsou horší problémy s těmato ročníkama, ale tento problémek je zanedbatelný ....... :D :D :D Ale, určitě záleží na tobě, pokud chceš řešit tento problémek. Osobně netuším čím to může být
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 19:04, celkově upraveno 2
Důvod: zbytečná citace
juryi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 29 lis 2011, 14:33
Bydliště: Kyjov , Jižní Morava
Skútr / moto: Suzuki burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 28 dub 2012, 18:45

Nevíte někdo, v čem spočívaly problémy s ŘJ u K7+? Poskládal jsem skútr, dal jsem tam přelepenou spojku, válečky od doktora, je tam novej olej, svíčka, vypranej filtr... Na displeji píše -C00, a když přidám plyn, pomlčka vyskočí nahoru. Zdálo by se, že je všechno O.K., ale pořád s tím je nějakej problém. Na silnici se nedostanu přes 6.500 otáček. Z kopce jo, ale po rovině, nebo do kopce ne. Když to pak dám na stojan a na místě vytočím plyn, dostane se jen na 6.500 otáček, kde chvilku stagnuje a pak teprve vyletí otáčky až na 9.500. Myslím, že když byl dole variátor, letělo to rovnou k těm 9.500. Může to být vadnou ŘJ, nebo je nějakej problém "vzadu"? Baterka byla 14 dní odpojená, takže problém v hodnotách nějakých čidel bych nehledal. Moje K2 250 je nejen živější na rozjezd, ale i maximálku má vyšší, takže si dokážete představit, jak to jede. Zkoušel jsem i filtr vzduchu oddělat a krom zvýšenýho rámusu žádná změna.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Galls » 29 dub 2012, 22:46

juryi píše:Najdi kompromis, mám stejný ročník,tento problém nemám, ale jsou horší problémy s těmato ročníkama, ale tento problémek je zanedbatelný ....... :D :D :D Ale, určitě záleží na tobě, pokud chceš řešit tento problémek. Osobně netuším čím to může být

Kompromis je jednoduchý, nastavit volnoběh bez stojanu. Jen mi to nejde do hlavy. :roll:
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 30 dub 2012, 12:09

Neznáte prosím někoho z Brna, nebo blízkýho okolí, kdo má B 400 K7, nebo K8? Potřeboval bych za někým takovým příjet a něco vyzkoušet. Potřebuju oddělat krycí plast motoru a pod ním odšroubovat dva šrouby a rozpojit jeden konektor, abych vytáhl vstřikovač a namontoval tam můj, abych vyzkoušel, jestli v něm není závada. Pořád se mi to dost dusí a nechce to jet a žere to. V servisu radili, že možná slabý čerpadlo, ale to by nebyla asi vyšší spotřeba, takže je možný, že mám v háji vstřikovač. Sami by to ale zkoušeli stylem pokus-omyl a určitě by to hezkých pár tisíc stálo. A proč platit takvý peníze, když to můžu vyzkoušet sám během půl hodiny. Jde jen o to najít někoho s podobným strojem v okolí. Poraďte prosím. Díky, Majkl
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 30 dub 2012, 12:20

Majkle co to je ta "vysoká spotřeba" ?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 30 dub 2012, 18:19

Foky: 6 při klidné jízdě a'la kadla kadla a 6,5 při takové normální. Rychle se s tím jezdit nedá, když to nejede, ale jinak by šla spotřeba určitě ještě nahoru, i na 8 litrů.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 30 dub 2012, 18:25

Zkusil bych se zaměřit na lambdu.....ta často způsobuje takhle hodně bohatou směs.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 30 dub 2012, 20:14

Foky: Lambdu jsem zkoušel odpojit, ale krom rozsvícení F1 žádná změna. Nějakej další tip? :)
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 30 dub 2012, 20:22

V tvém případě ti asi nezbude nic jinýho, než si vyndat komplet klapky, sundat z toho čidla a vše komplet proměřit dle servisního manuálu.

Je dost možný, že bude vše v pořádku, pak asi budeš muset hledat chybu ve svazku. To by ale znamenalo odstrojit skútra na rám.

Pak jsou takový závady, který ani ty normálně nezjistíš, jako KO řídící jednotka atp.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 01 kvě 2012, 12:49

Foky: No já si říkám, že když zkusím dát jinej vstřikovač a nezlepší se to, budu vědět, že to ním není. Pak můžu zkusit zapnout klíček bez vstřikovače a porovnám, jak silnej proud benzínu vystříkne hadičkou u zdravýho stroje a u mýho stroje a vím, jestli to je čerpadlem. Taky můžu zaměnit celý klapky, což je taky chvilka na výměnu a pár konektorů. Až kdybych zjistil, že závada přetrvává, je jasný, že je buď ve svazku, nebo v jednotce. Věřím ale, že je to jen v té klapce, případně ve vstřikovači. Při sundání snímače z klapky jde ten snímač namontovat jinak a já nevím, jestli to tam není daný blbě. Pak by ten ovládací motorek nemusel dostatečně otevírat a snímač by mu přitakával, protože podle špatně nasazené osičky prd pozná. Jde jen o to najít někoho se stejným skútrem a vizuálně to porovnat, nebo zkusit přehodit. Tady opravdu není nikdo z Brna, nebo se bojíte, že se vám v tom budu vrtat? To opravdu není žádný složitý rozdělávání ničeho, co by pak nešlo zpátky. Jsou to naprosto jednoduchý věci a za půl hodiny, nebo hodinu není co dělat.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků