od majkl_bb » 13 dub 2012, 23:08
SpiderK7: To plexi ti zítra změřím. Jak od země, tak od jeho spodní hrany, než ho přejedu flexou. Není to Givi, je to Biongi. Líbí se mně, že tam je, protože netáhne na ruce, ale musím ho zkrátit. Na K2 jsem měl taky takový a zařízl jsem ho tak, abych se díval těsně nad ním i 5m před skútr. Dalo se jezdit i s otevřenou helmou, protože to plexi zvedalo vzduch až nahoru na vrchní část přilby, takže jsem v dešti koukal nad plexi, se zvedlým hledím a nepršelo mi do očí. To je ale potřeba vzít flexu a řezat ještě centimetr a ještě centimetr a už je to ono. Na podzim jsem ho křápl, tak jsem koupil origo a je to hrůza, protože mi dost fouká do helmy a člověk nemá šanci se za to schovat... No a kdyby se tu našli tací, co mně budou psát, jaká je to škoda to uříznout, tak pro mě fakt ne. Já bych takový věci do běžnýho provozu zakázal. Když prší, není přes to vidět a když jede naproti v noci auto, ani nemusí pršet, aby to zhoršovalo výhled. Vlastně i za pěknýho slunečnýho počasí to mírně zkresluje, protože jak je to plexi silný a zahlý, láme paprsky. Pryč s tím!!! Zítra nafotím výsledek a dám ho sem. A mohl by mi někdo změřit originální plexi, jak je vysoký od jeho spodní hrany (respektive od toho plastu co ho dole překrývá) až po vrch? Jen tak, abych si udělal představu. Díky.
Myslíte někdo, že se dá podle VIN zjistit stav kilometrů při poslední STK v Itálii? Na STK si přece vždy ten stav zapisují, takže věřím, že ho mají někde v databázi. Dá se ale do takové databáze dostat? A jestli ano, dá se dostat v Česku do databáze italské?
14.4.2012 edit:
SpiderK7: Od spodní strany plexi nahoru je to 81 cm, při stání na hlavním stojanu je horní hrana 158 cm
Dnes jsem vyměnil svíčku (původní byla povolená, s cihlovou a bílou barvou, ale už trochu opálená), kabel od cívky ke svíčce, vyčistil jsem filtr vzduchu a škrtící klapku, stejně tak i palivovej filtr. Pořád mám ale ten samej problém. Při stání na místě se všechno zdá být naprosto v pořádku. Volnoběh má asi 1.300 otáček, když vezmu za plyn, není nikde žádná prodleva a dá se vytočit až do omezovače, tedy do nějakých 9.500 otáček. Když na něj ale sednu a jedu, nedostanu ho po rovince přes 8.000 otáček, což je asi 120 km/h. Při jízdě z kopce není problém překonat těch 9.000 otáček a dostat ho na 140 km/h. Myslím si tedy, že ten motor v těch vysokých otáčkách nemá sílu. Jede ne na plnej plyn. Pokud dám plyn úplně naplno, začne se dusit a naopak ještě mírně zpomalí. Z kopce se ale nedusí. Nevíte někdo, čím to může být? Zkoušel jsem zacpat prstem vývod z nádrže a zapnout zapalování. Pokud tlačím vší silou, tlak benzínu udržím. Je to v pořádku? Rozdělal jsem i variátor a zjistil jsem, že má v horní části už docela schodek, ale předpokládám, že to by nemělo mít vliv na moje problémy s motorem. No a další problém je v tom, že někdo asi dal na spojku silnější prižiny, protože spojka zabere až při 4.000 otáček. Obložení se zdá být v pořádku. Při dojíždění ke křižovatce se spojka při rychlosti 35 km/h pustí. Nevíte někdo, kde sehnat originální pružinky a jak poznat, jestli je kontrastní pružina originál? Já ji mám červenou. Když se rozjíždím na K2, spojka zabere hned, tedy kolem nějakých 1.500 otáček. Jak to máte na K7+? Díky za rady.