Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod pipuch » 10 dub 2012, 10:29

Ahojte, potreboval by som poradit s vymenou oleja.
chcem vymenit olej, este skor ako mi vypise na palubovke vymenu oleja. da sa nejako resetnut to pocitadlo aj ked mi este nevypisuje vymenu?
vdaka za odpovede, pekny den

Vdaka foky
Naposledy upravil pipuch dne 11 dub 2012, 09:37, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
pipuch

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 05 dub 2011, 10:42
Bydliště: Piešťany Slovensko
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 (K7)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 10 dub 2012, 10:59

Drž tlačítko SEL a otoč klíčkem z polohy OFF do polohy 1.

Kontrolka oleje začne blikat a asi po 3 sekundách sama zhasne. Na dalších 6000km bude zhaslá.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod juryi » 10 dub 2012, 12:02

majkl_bb píše:Takže jsem poslal kámoše motorkáře na druhým konci republiky, aby mně zkoukl K7 400. Poslal mně detailní fotky každýho škrábance a zaměřil se na všechno, co jsem po něm chtěl. Chtěl jsem po něm taky, aby pustil řídítka, jestli se nerozkmitají. A právěže rozkmitají. Na tachometru je 16.000, není to zepředu vůbec omlácený od kamínků, gumy řídítek i nášlapů jsou jak nový, dokonce i kotouče odpovídají těm kilometrům, ale zaráží mě ty řídítka. Na mým K2 se taky třepou, aniž by ložisko vykazovalo nějakou vůli. I když jsem dotáhl krk řízení tak, aby šel ještě lehce otáčet, prostě tak akorát, třepou se pořád. Řekl bych, že se jedná spíš o konstrukční vadu tak dlouhýho skútru. Jak je na tom váš skútr vzhledem k najetým kilometrům? Musí nutně kmitající řídítka poukazovat na stočený kilometry tachometru? Díky za bleskový reakce, abych se mohl rozhodnout, než mi ho někdo vyfoukne.

Mám dvě zkušenosti s kmitajícíma řídítkama, ta první je z 50tky Capirelli (číňan) řídítka se začaly třepat když sem namontoval kufr-box. Teď mám buroša 400 a je to to samé , bez kufru se netřepou a s kufrem se někdy třepou.A to když jedu sám, když jedeme ve dvou tak se řídítka ani nehnou. Asi to dělá obtékající vzduch kolem těla a ten pak naráží do kufru a dělá to paseku.
juryi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 29 lis 2011, 14:33
Bydliště: Kyjov , Jižní Morava
Skútr / moto: Suzuki burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 10 dub 2012, 18:36

To, že je topcase u některých motorek a skútrů příčinou vibrování řidítek, popř. kolíbání na dálnici ve vyšších rychlostech je všeobecný fakt.

Jsou toho plné diskuze.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 10 dub 2012, 22:42

Miro11: S tebou je to marný, pořád pojedeš tu svou nesmyslnou verzi. :roll: Nehledej stále příčinu tam, kde není (v rozdílu 1" velikosti kol a v jednotkách cm délky a jednotkách % hmotnosti), ale v odlišné aerodynamice jednotlivých modelů skútrů a motorek (popř. použitých kufrů).
Nechce se mi v tuto pokročilou hodinu hledat další videa s kmitajícími řidítky, nicméně Foky to vystihl přesně: " To, že je topcase u některých motorek a skútrů příčinou vibrování řidítek, popř. kolíbání na dálnici ve vyšších rychlostech je všeobecný fakt. Jsou toho plné diskuze." :!:
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 10 dub 2012, 23:00

Hoj kluci,
než jsem kupoval svoji K8 tak jsem hodně četl a první bylo, při zkušební jízdě pustit řidítka.
Nic se netřepalo, mám tam 46 kufr od kappy. Přední kolo bylo toto: http://www.az-pneu.cz/bridgestone-b-03- ... tl-id52411 , ale bylo hodně sjeté a takové poskákané. Tak před letošní sezonou jsem udělal výměnu za tuhle: Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
A najednou jsem zjistil, že v rozmezí 30-40 km/h se řidítka třepou, není to nic hrozného ale třepou....
Na starém kole bylo závaží 5g a na novém není žádné. V servisu se dušují že to nějak na nějaké ose nebo co měřili a že tak žádné závaží není potřeba. A včil babo raď :shock:
Mně se jenom potvrzuje, že prostě pokud nemáš člověka, který svoji práci dělá dobře a je tvůj kamarád tak to stojí za lejno.
Sám dělám jen to na co si troufnu a to čemu nerozumím prostě nedělám než bych to podělal.
Ale i když si to nechám udělat v servisu a zaplatím za to tak jsem na tom stejně a stojí to za lejno. :x

Pán co jsem od něj Buráka bral říkal, že mu vše dělal kamarád ze Suzuki servisu, ale stejně trval na tom že mu bude koukat na ruce. Nic, to je jen moje zkušenost :idea: :idea: :idea:
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 11 dub 2012, 00:19

Můj K2 je v modré metalíze a ta K7, pro kterou si zítra jedu je stříbrná, takže barvou to nebude :)
Když jsem svýho K2 kupoval, dopřál jsem mu mimo jiné i test s puštěnými řídítky a nic se neroztřepalo. Pak jsem ho zavřel do garáže, abych udělal rozvody a takový ty blbosti, ale mimo jiné jsem i vyměnil gumy a namontoval kufr. Když jsem z garáže vyjel, řídítka se třepaly. Na různých fórech jsem se dočetl o tom, že za to může buď nevhodná přední guma, kdy je na škodu podélná rovná drážka ve vzorku pneu (přesně takovou tam mám), nebo zadní kufr. Jelikož jsem starou gumu už neměl a kufr je přidělanej víceméně napevno a s přívodem elektriky, nezjišťoval jsem, která z těch věcí za to může. Ale ten rozvoďák to určitě nebude :) Každopádně řídítka se mnohdy snažily třepat i když jsem je jen držel jednou rukou... Na podzim jsem čelně škrábl do fábie, co mi nedala přednost. Bylo to jen "ťuknutí" v malé rychlosti, ale protože se ohlo lešení přední masky, musel jsem odstrojit plasty a při té příležitosti jsem mírně dotáhl ložisko řízení. Od té doby se řídítka neroztřepou úplně vždy a úplně stačí, abych měl na řídítku položenej jeden jedinej prst a neroztřepou se vůbec. Myslím, že už by stačily jen o něco těžší závažíčka do řídítek a bylo by po problému. U mě to tedy bylo (je) volnějším ložiskem řízení, ale je fakt, že bez kufru a před výměnou přední gumy to ani tak netřepalo, takže tam nějakej vliv bude. K7, pro kterou si jedu nemá kufr a přesto se jí řídítka třepou. Zítra na ní dám 250 km testovací jízdu domů, tak pak napíšu svý dojmy. Držte mi palce, ať dobře pořídím a nejedu busem i zpátky :)
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 11 dub 2012, 07:39

Ať ti to dopadne nejlépe jak může. :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 18:51, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 11 dub 2012, 13:03

Po 4,5 hodinách jsem konečně dorazil na místo. Skútr se mi líbil, vzal jsem ho a jsem na cestě do Brna. Dojím obídek v Praze a pokračuju... Ohledně třepání řídítek je to asi tak... Když je pustím v malé rychlosti, roztřepou se, ale nijak dramaticky. Zaráží mě, že na konci řídítek není vůbec žádný závaží. Věřím, že když ho tam dám, třepat se to nebude vůbec. Když jsem zkoušel řídítka pustit asi ve 100 km rychlosti, neroztřepalo se vůbec nic. Vyjma nějakých šrámů a ulomené páčky otevírání velké schránky pod řídítky se zdá být všechno v pořádku. Jen otáčky motoru se mně moc nezdají, protože při rychlosti 120 km/h jsou skoro u 7-mi tisíc. Asi to bude chtít poladit variátor. Spojka nijak nepíská, při rozjíždění necuká, ale zdá se, že se chytá až při dost vysokých otáčkách. Můj 250 K2 si jen tak zachrochtá a rozjede se, tady napřed dost vyletí otáčky. Zkontroluju obložení a uvidím. Co se týče brzd, přední jsou hodně jedovatý. Jsem zvyklej z K2 za ně pořádně vzít, což by se mně mohlo vymstít, protože tady není problém dostat přední kolo do smyku na suché silnici. Zadní brzda nic moc a navíc je tam dost ojetej kotouč. Vypadá to, že se ital přední brzdy bál a používal hlavně tu zadní. Taky budu muset asi vyměnit vzduchovej filtr, protože se mi zdá, že to při vysokých otáčkách a rychlostech "kucká". Ale jinak se mně líbí a jsem za ty prachy spokojenej. No nekup to za 59 s českým čistopisem :)
Fotografie1196 – kopie (600x450).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 11 dub 2012, 18:39

majkl_bb: skútr pěknej, cena taky, ostatní se poladí...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 11 dub 2012, 19:53

Paráda, ten sám co mám já. Ještě kufr do zadu a nepoznáme je od sebe. :D
Doufám, že se potkáme někde na srazu a pořádně je porovnáme.
V sobotu zkusím jízdu bez kufru a jeho vliv na třepání řidítek :)
Jinak závaží v řidítkách mám.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod juryi » 12 dub 2012, 13:27

OMLUVA všem co se zapojili do debaty ohledně mého názoru na třepání řídítek,( 10. 4. 2012 11:02) , ani sem netušil co tu rozpoutám za "boj " názorů a reakcí , jen škoda, že i arogantní-zesměšňující. Hold co se dá dělat ?? I tací jsou mezi náma.
Dovolte mě pár slov k tomuto tématu? V sobotu 7.dubna jsem se poprvé i s kamarádem zúčastnil skútr srazu ve Šlapanicích u Brna. Oba jsme tam jeli ze zvědavosti, protože skútry máme krátce já od listopadu a kamoš necelý měsíc.Můžu vám říct, že jsem byl mile překvapený jak se lidi na srazu k sobě chovali, prostě kamarádi i když se nás hromada setkala poprvé. Nikdo žádného za názor nezesměšňoval,nikdo nebyl "nejchytřejší" ........... a taky bylo jedno jestli dojel na 50ccm za 30tic nebo na 1300ccm za xKč.?? Prostě parádní atmosféra.
Přeju pěkný den
juryi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 29 lis 2011, 14:33
Bydliště: Kyjov , Jižní Morava
Skútr / moto: Suzuki burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kalibr » 12 dub 2012, 17:23

Hoj kluci,
možná jsem blbej, ale nemůžu vyměnit žárovku v předním blinkru.
Prostě se tam nemůžu dostat :(
Je na to nějaká meducína, nebo budu muset rozdělat půlku motorky? :shock: :shock: :shock:
Díky moc za info.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 12 dub 2012, 17:40

Hoj, mě se to povedlo na jedné straně, ale asi za 20 minut s totálně oddělanejma rukama. Je to docela mordor....

Fakt je menší zlo sundat tu kapotáž a preventivně vyměnit ty žárovky všechny. Bude na dlouho pokoj.

| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod mk-tec » 12 dub 2012, 17:45

...no to jsou věci - kvůli výměně jediný žárovky sundat přední kapotáž...??? :roll: :roll: :roll: To asi soudruzi z Japonska udělali někde chybu, ne? :mrgreen:
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 10 návštevníků

cron