Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 bře 2012, 18:03

tak to jsem na tom zkoro stejně :-) já mam taky r.v. 05 a ted o víkendu mi tam naskočilo 26tis. km :-)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 bře 2012, 13:13

Viete mi prosim Vas poradit? Mam Burgmana 400 r.2000. Striela mi z vyfuku ked dam smerovku alebo ked brzdim. Skontrolovali sme riadiacu jednotku a ta je v pohode aj karburator. A ten mechanik mi tvrdi, ze tam bude zle cidlo napatia v motore. Co si o tom myslite?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 bře 2012, 15:16

No kamaráde máme stejný problém, snažím se to řešit ale nikdo o tom nic moc neví tak to jde pomalu... :roll:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

31 bře 2012, 00:23

Ahoj, já mám burgmana teda už rok, ale co mě u něj překvapilo, tak to, že po sepnutí levé páčky brzdy mi nesvítí vzdau brzdoové světlo. Vysvětlovavl jsem si to tím, že je to zadní brzda, kterou zas tak často mačkat nebudu (podle vůle, která na ní je oproti přední to tak dělal i předchozí majitel), jenže nějak se mi to rozleželo a teď už si nejsem úplně jistej. Tátovi na choperu svítí i po sešlápnutí zadní brzdy. V servisu byl vlastně poprvé až teď, už je zpátky a tohle jsem hlásil, ať se na to podívaj a jen co jsem přijel domů, tak jsem to hned kontroloval, no a nesvítí to pořád, tak už nevim. Tak objasní mi to někdo? :) Je to rok 2003 a je z Německa, nevím jestli to hraje roli, ale snad by to mělo být všude stejně, ne?

Díky za odpověď.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

31 bře 2012, 00:32

Brzdové svěrlo má svítit při brždění vždy...a je jedno kterou páčku použiješ (vyjma parkovací brzdy)...viděl bych to na vadnej spínač co je u páčky brzdy, popř. na kabeláž od něj...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

31 bře 2012, 08:01

kaaduh:
Pod páčkou brzdy je mikrospínač který při zmáčknutí brzdy sepne brzdové světlo a startovací okruh. Takže pokud je špatný ,tak bys jen s levou páčkou neměl ani nastartovat. Předloni mě taky zlobil napřed jsem ho chtěl vyměnit za nový, ale chtěli za něho nějakou nekřesťanskou sumu, tak jsem ho vyndal prostříknul elektrosolem a rozchodil. Od té doby všechno funguje jak má. Zkus to taky třeba je jen zoxidovaný. Mám r.v. 1999 takže by to mělo být stejné.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 dub 2012, 23:09

Ahoj burgmanisti.
Jezdím na K2 250 už třetím rokem, ale protože jsem si chtěl koupit na to mý popojíždění po městě něco silnějšího, koupil jsem si Gileru Nexus 500. Vyzkoušel jsem ji, ale zase jsem se vrátil k burákovi. Je sice slaboučkej a stodvacítky dosáhne jen za dobrých povětrnostních podmínek, ale ve všem ostatním je lepší. Nexus je ta nejdebilnější motorka, na které jsem kdy seděl. Jen ten motor byl opravdu luxusní... Burgman mi prostě nasadil laťku hodně vysoko. No a protože se mi dnes podařilo Nexuse prodat, sháním B400 K7, nebo K8, protože to je snad to nejlepší na trhu (Burgman obecně). Máte pro mě nějaký rady, na co konkrétně se u tohoto modelu při koupi zaměřit?

Jo a docela se bavím nad tou spotřebou čtyřkil s karbecem, co tu uvádíte. Já s tou dvaapůlou jezdím za 5 - 5,2 / 100 km. A je úplně jedno, jestli jezdím po městě, nebo vyjedu pár desítek km za Brno. Na kochačky nemám čas, jezdím vždy naplno. Přesto doufám, že s 400 stříkačkou budu mít spotřebu nižší, nebo aspoň stejnou.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 09:39

Přesně netuším čím se bavíš, nevěříš a nebo se na to těšíš? Burgmana (400 /2001/karbec) mám teprve pár týdnů, ale i za tu chvíli si myslím, že spotřebu už mám nastřelenou. Převážně jezdím ve dvou a kopcovitý terén, průměr mi vychází na 4,2 / 100 (počítáno z průměru na 1000 ujetých km) a protože zkouším co v něm je, tak ho zrovna taky nešetřím.
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 16:58, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 11:29

majkl_bb: kup si radši K5 nebo K6...bude to levnější, nebudeš řešit spojku a nejen zde na fóru jsou názory, že je to nejpovedenější model :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 12:06

Galls: Věřím, že tato kubatura může jezdit za tuto spotřebu, ale nemyslím si, že s karbecem a mým stylem. Ale je fakt, že i s tou 500 ccm jsem jezdil do 4,5 l. Až to uvidím, uvěřím tomu. Ne nadarmo se říká důvěřuj, ale prověřuj :)

Stana: O tom modelu jsem uvažoval taky, ale mám docela obavu z rozměrů pneumatik. Je to to samý jako na mým K2 a tam s tím nejsem moc spokojenej. Je fakt, že jsem koupil asi ty nejhorší pneumatiky na trhu, Dunlop Runscoot (nevěřím, že můžou existovat horší). Když v zatáčce přejedu přechod, nebo čáru, cítím, jak to mírně ustřelí i na suchu. Na Dunlop GPR 100 na Nexusu jsem nic podobnýho nesledoval. Obecně platí, že čím větší a širší pneumatika, tím líp to sedí na silnici a když to tak počítám, K7 má zadní kolo v průměru o 3 cm vyšší, což i odpovídá tomu, že sedlo je o 1,5 cm výš. To už je jen o 1,5 cm menší kolo jak na Burgmanu 650, nebo Nexusu, kterej jezdí vzadu na čtrnáctce. Opravdu jsou s tou spojkou takový problémy? Jsem kutil, nedělá mě problém si to opravit sám, nebo nalepit, či nanýtovat obložení z něčeho jinýho. Říkám si, že to nemůže být až tak špatný. V čem má ta spojka tak jinou konstrukci, že dělá takový problémy? Jestli se přehřívá, co té vnější části udělat nějaký chlazení, například jako jsou dírky na kotouči? A jak je na tom motor? Vyčetl jsem, že do roku 06 byly ty motory všechny stejný, jen jim byl nahrazen karbec vstřikama, ale že K7 už má motor jinej. Je lepší, nebo horší? Nechám si poradit, zatím jsem nic nekoupil.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 13:02

Tak co se týče pneumatik, tak já mám vepředu i vzadu Bridgestone HOOP (davá je i Suzuki na funglovky) a drží to pěkně, jak na suchu, tak na mokru. Jiné pneu jsem nezkoušel...není důvod měnit něco, co dobře funguje. Nevím jak moc velkej problém ta spojka je u K7 a mladších strojů, ale řešilo to tu víc lidí...kdežto o spojce na K5, K6 tu nic nenajdeš. Někde jsem četl názor, že verze K5 a K6 (rozdíl je snad jen v předních blinkrech...ty čiré na K6 jsou hezčí :oops: ) se vyráběly v době, kdy to ještě v Suzuki tak nevo*ebávali...
Ke spotřebě...já jezdím za cca 3,6-3,7l/100.
Co se motoru týče, mě ten výkon stačí (když jedu sám tak určitě). Každopádně, kdybych měl možnost, tak bych si novější model rád vyzkoušel...je to +1,5 kW tak by mě ten rozdíl zajímal...je otázkou zda to stojí za vyšší pořizovací cenu ojetiny.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 13:48

já jsem skútra koupil ještě z origo pneumatikama a do zadu jsem volil znova Brigestone, co tam cpou v Suzuce.

Já mam spotřebu po městě do 4,5l/100km a když jsem jel dál a rychlost měl do 130km/h tak jsem se dostal na 3,5l/100km....vážim 96km + výstroj

Pokud jseš vyšší postavy tak bych so pořádně vyzkoušel posez, na mím skútru r.v. 05 se při přejetí nerovnosti nepříjemně bouchnu o kastlíky( měřim 196cm)

Výkon je dostačující, ale ve dvou už je to znát, hlavně akcelerace od 100km/h dál

:?: jediný co musim vyřešit, jsou nepříjemné vybrace při klidných rozjezdech, když tomu naložim tak je to bez vybrací ( asi válečky nebo obložení na spojce. neví co to způsobuje ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 17:54

majkl_bb píše: Opravdu jsou s tou spojkou takový problémy? Jsem kutil, nedělá mě problém si to opravit sám, nebo nalepit, či nanýtovat obložení z něčeho jinýho. Říkám si, že to nemůže být až tak špatný. V čem má ta spojka tak jinou konstrukci, že dělá takový problémy? Jestli se přehřívá, co té vnější části udělat nějaký chlazení, například jako jsou dírky na kotouči?

O té spojce jsou tady mraky příspěvků. Chyba je pouze v obložení spojky ( při pomalých rozjezdech to škube). Podívej se o pár příspěvků dozadu, nech si spojku v Renovaku za tiskara přelepit a máš klid. Vlastní zkušenost i několika dalších zde na fóru. 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 19:46

O té spojce jsem tu právěže četl dost. Je škoda, že takovej stroj pokazili takovou "drobností", ale pokud to má řešení, neodradí mě to.
Měřím 174, takže velikost Burgmana mně stačí. Vím, že přes jeho velikost není úplně vhodnej pro čahouny, ale to se mě netýká a sedím na něm jak v křesle s nohama nataženýma na taburetu. Právě posez a nízký těžiště na něm hodnotím úplně nejlíp a vím, že 400 K7 má stajný rozměry, i vzdálenosti sedátka, stupaček či řídítek, jako moje 250 K2. Nejspíš budu brát dovoz z Itálie na českejch za 60, což si myslím, že je solidní. A jelikož ho chci nechat buď přelakovat, nebo potáhnout fólií v reflexní zelené barvě, jako mají policajti vesty, chci koupit raději vzhledově mladší model, aby mně to nějakou dobu vydrželo a nemusel jít časem pro jeho stáří z domu a polep dělat znovu na modernější kousek. Jestli bude mít deklarovaných 20, nebo 40.000 km je mi vcelku jedno. Jezdím sice skoro denně od zimy do zimy (od 8°C), ale i tak ročně najezdím jen 4.000 km, protože to mám do centra do práce kousek. Takže s mýma kilometrama bych za 10 let neměl najezdit víc jak 40.000 km a to si myslím, že je vpohodě. Nehledě na to, že ho ze zvé flotily určitě vyřadím dřív jak za 10 let. A čeho víc jak kilometrů se můžu bát, když si na tom zvládnu udělat úplně všechno sám? Zítra posílám kámoše, ať mi ho jde prohlídnout a vyzkoušet, a když bude v solidním stavu, ve středu pro něj vyrážím. No a pak zase pěkně od začátku... Kufr, centrál, alarm, kontrolku nezapnutých světel, brzdovku, destičky, olej, gumy, řemen...spojka... Už se na něj těším jako malej kluk :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 dub 2012, 20:09

Nepochopil jsem proč chceš na dojíždění do práce (pár km) kupovat 400 ccm skútra. Na to ti úplně stačí to co jsi měl doposud.
Takový silný stroj chce pořádně protáhnout na nějaké delší výlety, tam ho teprve oceníš.
Odeslat odpověď