Galls: Věřím, že tato kubatura může jezdit za tuto spotřebu, ale nemyslím si, že s karbecem a mým stylem. Ale je fakt, že i s tou 500 ccm jsem jezdil do 4,5 l. Až to uvidím, uvěřím tomu. Ne nadarmo se říká důvěřuj, ale prověřuj
Stana: O tom modelu jsem uvažoval taky, ale mám docela obavu z rozměrů pneumatik. Je to to samý jako na mým K2 a tam s tím nejsem moc spokojenej. Je fakt, že jsem koupil asi ty nejhorší pneumatiky na trhu, Dunlop Runscoot (nevěřím, že můžou existovat horší). Když v zatáčce přejedu přechod, nebo čáru, cítím, jak to mírně ustřelí i na suchu. Na Dunlop GPR 100 na Nexusu jsem nic podobnýho nesledoval. Obecně platí, že čím větší a širší pneumatika, tím líp to sedí na silnici a když to tak počítám, K7 má zadní kolo v průměru o 3 cm vyšší, což i odpovídá tomu, že sedlo je o 1,5 cm výš. To už je jen o 1,5 cm menší kolo jak na Burgmanu 650, nebo Nexusu, kterej jezdí vzadu na čtrnáctce. Opravdu jsou s tou spojkou takový problémy? Jsem kutil, nedělá mě problém si to opravit sám, nebo nalepit, či nanýtovat obložení z něčeho jinýho. Říkám si, že to nemůže být až tak špatný. V čem má ta spojka tak jinou konstrukci, že dělá takový problémy? Jestli se přehřívá, co té vnější části udělat nějaký chlazení, například jako jsou dírky na kotouči? A jak je na tom motor? Vyčetl jsem, že do roku 06 byly ty motory všechny stejný, jen jim byl nahrazen karbec vstřikama, ale že K7 už má motor jinej. Je lepší, nebo horší? Nechám si poradit, zatím jsem nic nekoupil.