Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2012, 11:15

Rozdělávat spojku a nebo jen sundat buben kvůli výměně řemenu? Rozdělávat spojku zase není až taková sranda, aby sis nepřidělal pár problémů.
Jinak, pár videí na které odkazuje Stana. Založil jsem si je. Ten kanál je fakt skvělý manuál.




Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2012, 12:03

Já nechci měnit řemen, ale vyměnit celou spojku za 5ti ramenou.

Na nějakém videu jsem viděl rozměr 2-1/8" máme tady jedno šikovného strojaře tak jedu za ním na rady. :?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2012, 14:32

Tak tu ale vyndáš komplet, netřeba jí rozebírat.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2012, 14:51

Já chci prostě vyměnit celou spojku, ale abych ju sundal nebo spíše oddělil od té řemenice tak přece potřebuju povolit tu velkou matku.
Tohle celé tam potřebuji namontovat: http://www.scooter-tuning.cz/spojka-malossi-maxi-16
A celo dobu řeším tu velkou matku co to drží. Né tu první co drží buben spojky to je 24 to jsem už zjistil.
Jinak tohle přesně potřebuju udělat: http://www.youtube.com/watch?v=W12VsjkC ... plpp_video
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 16:51, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2012, 16:49

Galls píše:Netuším odkud jsi (černý most a P9 - asi Praha), ale v UL mi ho v Globusu udělali za 230,-, dokonce na něm je Suzuki, :-) ale bez magnetu.

Ano Praha černý most, právě že už jsem byl ve dvou prodejnách ale doporučili mi tu Rensanci na Moskevské.....zajedu tam a snad něco bude.....
Díky

Pepa

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2012, 22:34

Mám takovou otázečku pro zkušené montéry.
Chtěl bych nechat přetěsnit přední vidle a vyměnit v nich olej, případně při té příležitosti i ložiska v předním kole.
Otázka zní, co všechno je třeba odstrojit a v jakém pořadí postupovat.
Myslel jsem, že sundám v klidu přední plasty a pak se na vidle dostanu, ale teď mám pocit, že přední plasty (myslím ty před chladičem a pod světlem) nesundám dokud nebude venku kolo a přední blatník. Rád bych se mýlil, ale asi ne.
Tak kdo to dělal, poraďte ať nerozdělávám něco co nemusím. Třeba jestli je třeba vyndat celé vidle i s krkem (to by znamenalo sundat řídítka ...) a tak podobně.

Mám model 1998 (ale jezdí dobře :P )

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 bře 2012, 00:35

Joker , třeba ti napoví těchto pár fotek z výměny ložiska v krku řízení ....
burgman11001.jpg
burgman11002.jpg
burgman11003.jpg
burgman11004.jpg
burgman11005.jpg
burgman11006.jpg
burgman11011.jpg
burgman11012.jpg
burgman11013.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 bře 2012, 09:51

kalibr píše:Já chci prostě vyměnit celou spojku, ale abych ju sundal nebo spíše oddělil od té řemenice tak přece potřebuju povolit tu velkou matku.

Já jsem ji povolil ve svěráku. Matku upneš a pomocí "klíče na olejové filtry" např.( http://www.kraupner-auto.cz/detail.asp? ... 1731020014 ), otočíš celou spojkou. Akorát ten klíč musí mít dostatečně dlouhej řetízek. Ten ořech jsem se pokoušel také sehnat, ale na tak velkou matku ho maj jen ve spec.prodejnách a cena připomíná drahotu 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 bře 2012, 11:06

Podle zdejšího strojaře je to ořech o velikosti 54, on má 55 tak si ho pujčím a uvidíme :P
Snad to ještě pojede. Stejně pojka zatím nedorazila :(

Každopádně díky za radu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 bře 2012, 12:01

MP píše:Joker , třeba ti napoví těchto pár fotek z výměny ložiska v krku řízení ....

Díky za fotky.

Fotky jsem viděl už dřív. A právě takové velké rozborky jsem se bál...
Fakt je nutné vyndat celé vidle, nebo stačí jen vyndat kluzáky z brýlí, tím by se celá akce zjednodušila.
Proto se na to ptám. Jaký je názor montérů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 bře 2012, 13:38

Aby jsi stáhl kluzák z brýlí,musíš povolit taky shora tu matici,ona má osazení.K ní se dostaneš až po rozdělání plastů,resp.po vytažení celé vidlice.Tohle platí pro 400,u 250 nevím,jestli je to stejné.Ale asi ano.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2012, 23:51

kalibr píše:Já chci prostě vyměnit celou spojku, ale abych ju sundal nebo spíše oddělil od té řemenice tak přece potřebuju povolit tu velkou matku.
Tohle celé tam potřebuji namontovat: http://www.scooter-tuning.cz/spojka-malossi-maxi-16
A celo dobu řeším tu velkou matku co to drží. Né tu první co drží buben spojky to je 24 to jsem už zjistil.
Jinak tohle přesně potřebuju udělat: http://www.youtube.com/watch?v=W12VsjkC ... plpp_video

Tak přátelé vše se dneska povedlo spojka, olej v převodovce a omrknul jsem variátor,
řemen, prostě všechno co se dalo vymontovat :D
Tak ta matka co drží spojku je 55 :shock: Nakonec jsem ten ořech sehnal.
Jinak spojka tam byla podle mě origo, ale zvláštní, že je 5 lamelová a zdá se jako nová.
Nicméně šoupnul jsem tam tu novou ať je sada komplet od Malossiho varec,řemen, spojka. :mrgreen:
Zítra udělám test a uvidíme. Začal jsem v 5 a skončil v 10 napoprvé dobrý ne?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 bře 2012, 22:15

Kolik km najedete na plnou? Jedná se mi o to, že i když mi ručička ukazatele stavu paliva spadne těsně POD červené pole rezervy, natankuju do plné +/- 10,5 litru, na což jsem posledně najel 295 km (při pohledu na stav paliva jsem zase vyměkl a natankoval). V manuálu je objem nádrže 13l, tzn. tam musím ještě min. 2 litry být. To bych mohl tankovat až po 350 km, což by se mi líbilo...jak jste na tomy vy :?: Dík

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 bře 2012, 22:42

Mám sice veterána s karburátorem ( K1 ) , ale stejně tak ... po cca plus mínus 300 km natankuju cca plus mínus 10,5 litru .
Bere mě to cca 3,3 - 3,5 na sto , takže na plnou je dojezd v reálu plus mínus 370 km.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 bře 2012, 09:07

A taky ti ten ukazatel stavu paliva tak kecá? Páč indikovat uplně prázdnou, při zbývajících 2l, tzn. možném dojezdu ještě +/- 60 km, to mi příjde dost mimo. Jsem zvyklej i v autě jezdit od plné do prázdné, protože nerad plýtvám časem na tankování. A tady bych si dojezd prodloužil o 20% což je dost... :idea:
Odeslat odpověď