19 bře 2012, 23:12
19 bře 2012, 23:47
foky píše:Ano, to koncového převodu se leje motorový olej 10W40 se specifikací JASO:MA.
K doplnění je potřeba injekční stříkačka. Není tam klasické plnící hrdlo, ale jen šroub, který vyšroubuješ a přes tu díru plníš.
Lépe se tak i dávkuje přesné množství.
20 bře 2012, 10:31
20 bře 2012, 10:37
20 bře 2012, 10:53
20 bře 2012, 11:23
20 bře 2012, 17:29
20 bře 2012, 18:07
20 bře 2012, 19:27
20 bře 2012, 19:31
20 bře 2012, 19:42
seppi píše:1500,- to je dost chechtáků........jak poznám imobilizér?
kalibr píše:Tak jsem dneska omrknul rozdělání těch krytů na variátoru a zjistil jsem, že budu muset nějak sundat ten práh nebo jak to nazvat. Bez oddělání nemůžu sundat ten plastovej lavór .
Nikde jsem nenašel návod jak to sundat. Předpokládám, že jsou to ty šrouby pod tou gumou?
Přes týden nemám moc času, ale o víkendu to rozdělám na prvočísla- budou i Japonci čučet
20 bře 2012, 22:47
20 bře 2012, 23:10
20 bře 2012, 23:21
kalibr píše:
Včera jsem to tam nenašel, ale je to tam- děkuji.
Ještě poslední věc k dokonalosti- velikost té velké matky, jak drží spojku a řemenici pohromadě.
Tady to sice je, ale ty rozměry nedokážu dešifrovat.
http://www.youtube.com/watch?v=W12VsjkC ... plpp_video
20 bře 2012, 23:58
Wáca píše:změříš a uvidíš ne ? odhaduju to nejmín na 42