Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 úno 2012, 12:54

Teoreticky bys nové těsnění neměl potřebovat. Včera jsem taky vyndaval koleno. Ital si za řádil, asi strhl šroub na kolenu a osmičku neměl, tak tam navařil šestku která se vytahovala. Takže koleno ven, odvrtat, zabrousit, navařit a zpět. Je to teda chuťovka, povolovat koleno pod hlavou pro někoho, kdo má ruce jak malé uhelky. :-) Mezi hlavou a kolenem je měděný O kroužek - pokud bude v hlavě držet a nevypadne sám, tak ho tam nech. Mezi kolenem a výfukem je asi 5mm vysoká vrstvená měděná podložka - měla by být zamáčklá v kolenu a kus přesahovat přes přírubu. Pokud je nepoškodíš, tak by měly po smontování držet.
Ty ale koleno sundavat nejspíš nebudeš, takže jen zkontroluj těsnění u příruby.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 úno 2012, 13:39

Bylo tam nějaké těsnění, to se rozpadlo, vše jinak vypadá dobře, šrouby, závity, udělám nové těsnění z klingeritu a výfuk už se opravuje....snad tam bude zas pasovat.......
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 16:30, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 úno 2012, 13:46

Pokud Klingerit, tak 1000 (drátěný) a zkontroluj, jestli nejsou prohnuté příruby. Já je měl prohnutý, asi přetažený, takže jsem je musel zarovnat.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 bře 2012, 11:54

Dal jsem tam obyčejný klingerit a cestou jsem z toho po úplným zahřátí měl zas choppera.....to byl tedy zvuk....a jak lidičky koukali.....zkoušel jsem to dotahovat ale pořád to střílí.........na netu jsem našel toto:
http://www.motocomponents.cz/motor/tesn ... nd=Odeslat

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

01 bře 2012, 13:44

Klasický klingerit nevydrží ten tlak. Pokud souhlasí průměr, tak by to jít mohlo. Záleží ale, jestli nejsou prohnuté příruby, pak by se ten vnitřní kroužek dostatečně nesevřel a profukovalo by to.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 bře 2012, 20:19

Hoj kluci,
chci se zeptat jaký olej bude pro mazlika ten nejlepší? Aktuálně tam mám Motul ester 5100 a vzhledem k tomu, že budu montovat nové plexi, svíčku, vzuch filtr, led osvětlení(koupil jsem komplet všechny žárovky a hlavně jsem zvědavej na tu H7) a další blbosti co burákovi naložil ježíšek :D tak bych už ten olej a filtr vyměnil taky. Sice podle počítače mám ještě čas, ale pro mazlika udělám max :) .
Proto se ptám zkušených "rajcovníků" co mám koupit? Motul, Castrol, Shell, Total, Mobil - jsem z toho zmatenej v každá recenze je jiná :?

Předem děkuji za info Pavel.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 bře 2012, 20:23

Ahoj,
hlavně dodrž předepsané specifikace a viskozitu...pak už na výrobci tolik nezáleží.

Motul 5100 Ester lze označit za velmi vhodný a velmi kvalitní.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 bře 2012, 21:40

Galls píše:Klasický klingerit nevydrží ten tlak. Pokud souhlasí průměr, tak by to jít mohlo. Záleží ale, jestli nejsou prohnuté příruby, pak by se ten vnitřní kroužek dostatečně nesevřel a profukovalo by to.

Jo prohnutý příruby jsem měl a než jsem na to přišel,pak to stačilo zabrousit vystřihnout těsnění a jak to slouží;-)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 bře 2012, 23:45

>>kalibr
, led osvětlení(koupil jsem komplet všechny žárovky a hlavně jsem zvědavej na tu H7)

Na tu H7 bacha, vypadá to že to svítí, ale nemá to potřebnou charakteristiku, svítí to rozptýleně do všech stran. Blikač pro blinkry jsi už řešil? Dával jsem tenhle Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
>>kalibr
Montáž je primitivní viz. video. :-)
Naposledy upravil Galls dne 03 bře 2012, 23:48, celkově upraveno 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 bře 2012, 17:44

Zatím ne, čekal jsem na to jak to bude vůbec vypadat, ale díky za odkaz. Je nějak složitá ta výměna toho blikače? Ani netuším, kde vůbec je.Předpokládám někde u pojistek. S tou H7 jsem popravdě tušil, že to nebude to pravé. Aktuálně tam mám tohle Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.a je to fakt paráda.

Tak už jsem to dneska nevydržel, původně jsem chtěl jen vyměnit svíčku nasadit novou baterku a ty led žárovky.
ALE, jak už byl venku tak jsem neodolal a dal jsem kolečko kolem Prostějova cca 50km.
Paráda, nádhera, relax, bomba. Už vím co mě chybělo :D :D :D

PS. Ty LED SMD žárovky nebo spíš parodie na žárovky- fakt NE. Vyzkoušel jsem tu přední H7 a to vůbec...
Možná jako denní svícení :shock: . Zadní 21a 5w sice ano svítí, ale tak o cca30% méně jak normální.
Blinkry, to by možná šlo. Největší změna k lepšímu jsou ty 5w malé co jsou na osvětlení SPZ a vepředu, ale zase to vepředu v tom krásném světle vevypadá tak nějak hezky :( Takže můj záměr ušetřit alternátoru a být víc vidět mě stál cca 2000 a efekt žádnej :evil: no nic na vánočním stromku to snad bude svítit dobře :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2014, 16:34, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 bře 2012, 18:10

s těmi led jsem to tu někde psal, divím se ale že místo té H7 nepsali někde použití pro tunning a ne jako náhrada, to je mi divné.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 bře 2012, 19:57

Wáca píše:a čim to je způsobený že žerou olej? kvalitou použitých dílů ? ...........a po opravě je už všechno v pořádku? tam stačí vyměnit jen gufera na ventilech, není možný aby byl potřeba výbrus když to má najeto pár desítek km :?:

Tak jsem provedl částečnou prohlídku motoru -olejové části no a našel jsem na magnetu vypouštěcího šroubu dva malinké 1/1mm kousky stříbrné ocele asi pístní kroužek. Po konzultaci problému v servisu to vypadá ,že motor se někomu kousl a že jsou připečené kroužky.
A taky jsem se dověděl proč jsou motory Morini tak poruchové, je v nich špatně vyřešeno mazání a jak se nepoužívá předepsaný olej , nekontroluje se dostatek oleje a poslední důvod je pohoněný studený- nezahřátý motor. To jsou podle servisu hlavní důvody kdy se motor rychle poškozuje a je zadělané na problémy, které já konkrétně mám. No co se dá dělat, oprava nutná.
Už mám doma těsnění- válec, hlava,víko, objednané simerinky na ventily a mám poptávku na starší díly 1.výbrus ??? Je k mání nová org. výbrusová sada- 2 varianty, ale rozhodnutí bude až sundám hlavu a jak je poničen válec. V rezervě bude podle všeho i klikovka, nemáte někdo představu kolik dát za použitou ale dobrou klikovku? Cena smluvní

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 bře 2012, 20:20

kalibr píše:Ty LED SMD žárovky nebo spíš parodie na žárovky- fakt NE. Vyzkoušel jsem tu přední H7 a to vůbec...
Možná jako denní svícení :shock: . Zadní 21a 5w sice ano svítí, ale tak o cca30% méně jak normální.
Blinkry, to by možná šlo. Největší změna k lepšímu jsou ty 5w malé co jsou na osvětlení SPZ a vepředu, ale zase to vepředu v tom krásném světle vevypadá tak nějak hezky :( Takže můj záměr ušetřit alternátoru a být víc vidět mě stál cca 2000 a efekt žádnej :evil: no nic na vánočním stromku to snad bude svítit dobře :lol:

Jak jsem psal, H7, H4 a podobně, nemá vůbec cenu ani zkoušet. Sám jsem měnil akorát parkovačku, osvětlení SPZ a blinkry. Blinkry pouze z důvodu pohody. Musel jsem měnit přední žárovku a nějak jsem se tam nemohl dostat. Japonci se svýma ručičkami tam mají možná místa dost, já ne. Tohle na cestě rozhodně řešit nechci. Proto led. Koncovku a brzdovku si nerisknu, na to se mám rád. Ve dne to skoro není vidět a rozdíl v jasu při zabrzdění je nepatrný.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 bře 2012, 18:28

Zdravím vespolek.
Neodolal jsem a před zimou si pořídíl krásnou K7čku. Sice ital, ale se serviskou a fakturama z garančky :) Krásně přestříkané plasty, prostě 37tkm a jako nová :) Každopádně spokojenost. Totální. Je tam vůči K6 mnohem svižnější varec, ale ještě jsem neměl čas zjistit jaký. Původně jsem se bál, jak to v tom studeném počasí vlastně přivezu přes půl republiky, abych neumrzl a nakonec jsem ješlě loni stihl vyjezdit 4 nádrže :) Prostě radost až na kost :)

Toto forum jsem pročetl celé a jste supr. Už mám repasnutou vzpěru opěradla, Ježíšek přinesl kufr a KN filtry (bezúdržbovej a mohla by klesnout spotřeba) a momenťák. Více zatím netřeba. Až na maličkost..Nevíte někdo, kde by se dal sehnat ten kloubový klíč na svíčku? Jsem zvědav, jestli větší průchodnost filtru ovlivní hoření směsi a barvu svíčky a dovozce klíče poněkud zapoměl přibalit :( Mno a pak by se ještě hodil tip na ty plastový rychlospojovátka za rozunou cenu.

Víte o něčem?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 bře 2012, 18:39

Ahoj,
gratuluju ke stroji a přeju spoustu spokojenejch kiláků.

K tvým dotazům:
1) S K&N filtrem počítej se spotřebou tak o 0,5l/100km větší. Poměrové složení směsi zde průchozejší filtr neovlivní, protože bude, díky lambdě, vše dorovnáno vstřikem do "normálu".
2) Kloub na svíčku se dá oficiálně koupit pouze v celé sadě origo nářadí a to seženeš ZDE (položka č.18), stejně jako plastové hříbky na zacvakávání.
Odeslat odpověď