Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 úno 2012, 19:45

ta teplota v tomhle období asi moc nahoru nepoleze

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 úno 2012, 20:02

Díky, snad to tak bude. Koukal jsem že u termostatu je celkem, pro ten objem náplně, široká hadička na přepouštění.

>> Wáca: Problém s ručkou jsem měl taky. Když jsem Burgmana převážel od prodejce na přívěsu, tak mi cestou přimrzla ručka. Byl to celkem nářez ho sundat z toho přívěsu. Teď už vím, že v případě nouze se dá povolit matka ručky u zadního kola a stáhnout tu páčku z tisícihranu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 úno 2012, 20:14

Galls píše: Jedná se sice o ročník 2001

Jak sice ?? To je nejlepší ročník ... :wink: Mám ten stejnej . I barva . http://mp37.galerie.cz/3441758-suzuki-an-400-burgmanTa teplota je v pořádku . Za provozu se rafika povaluje líně kousek nad vodorovnou polohou . V létě při jízdě po městě a stání na semaforech vyleze nahoru a před tím červeným sepne ventilátor .

Nyní mám válečky Leo Vince odtud: http://www.hdcom.cz/kontakt.html ... cca 380 Kč
Řemen jsem koupil ve Velkým Meziříčí v Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos....1897 Kč

Měnil jsem je teprve podruhé . Origo jsem měnil při 39 500 km . Použil jsem válečky Leo VInce a řemen origo Suzuki .
Druhá výměna teď v zimě , při najetých cca 72 000 nebo kolik tam je . Válečky jsem dal opět Leo Vince , protože nabyli po těch km téměř opotřebený . Řemen GATES z toho Vel. Meziříčí .
Nechce se mi o tom rozepisovat , když nalistujej několik stránek zpět v tomto vlákně najdeš to tam i s fotkama . Nebo koukni sem : http://skutrmoto.cz/modules.php?name=Fo ... 9809#49809

http://maxici.cz/forum/viewtopic.php?f=52&t=270

Koukni se zpět na stránku 190 , tam jsem psal o těch válečkách a řemenu , a o pár stránek dál je i foto srovnaných polořemenic variátoru .
Naposledy upravil MP dne 20 úno 2012, 12:18, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 11:03

>>MP: Nic ve zlém, jsem za něj rád. Já jen, že tu každý má 2004+. Osobně jsem vděčný za ten karbec, na všechno mi stačí dílna. Motor vypadá OK, vzhledově taky a zbytek se doladí. Kupodivu, když jsem to teď o víkendu rozhodil, tak jsem zjistil že toho není moc. Skoro mi to je až líto. :wink:

Na Tvoje příspěvky jsem už díval dříve, ale nikde v diskuzích jsem se pořádně nedozvěděl rozměry, případně typ řemenu. Na webu jsou různé rozměry a v diskuzích řeší spíš novější typy. Pokud ale s tím v té prodejně mají zkušenost a tobě sedí, tak vezmu od nich.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 12:16

Každý ne , je tu spoustu veteránů Burgmanů . Já osobně na něj nedám dopustit . A nevím za co ho vyměním až bude mít za rok najeto 100 000 km :?
Na těch odkazech http://www.hdcom.cz a Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.máš i osazovací tabulky . Stačí pohledat a zjistíš že řemen je :
9802-41801
válečky - 5649 ( bílé , 8 ks , 26 x 12,85 mm , 21 g )

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 12:53

Proč ho měnit, co se na něm může vysypat? Gumy, destičky, řemen, válečky - to už měníš. Ložiska a případně výbrus se dají pořídit relativně levně a to nemluvím o kompletních motorech z bouraček. Z prodeje moc nezískáš a nový stojí víc než auto. :-) Navíc ho už znáš líp jak své boty. Když vezmu svojí investici, tak k pořizovací ceně musím připočítat gumy, destičky, přední ložiska, filtr, olej, válečky, řemen a opravu tachometru. Většinu bych stejně měnil u jakkoliv staré ojetiny bez tutového servisu. Zato to ale vypadá, že pak vydrží dost dlouho. Záleží na potřebách. Moje priorita je cesta do práce a zpět + sem tam nějaká vyjížďka. Na honění frajeřiny mě už moc neužije a na trhu toho s rozumnými provozními náklady a srovnatelným komfortem moc není. Co jsem četl v diskuzích, tak mi tvé potřeby na přibližovadlo vycházejí podobné a na trhu se zatím nic převratného nekoná. Konec konců, on se ani ten Burgman za ta léta moc nezměnil. Změny bych přirovnal spíš k servis packu než novému typu.
Jinak, dík za odkazy.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 13:34

Já mam toho prvního r.v.2000 a jsem spokojenej. I když teď se mi dělá generálka motoru protože litr oleje na 1000 km už bylo hodně. Ale udělá se motor a bude to nový stroj a ujede další desetitisíce

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 15:26

No ta spotřeba oleje je vyšší při takovým náběhu . Já mám najeto 73 000 km a vezme si zhruba ty tři decky na tisícovku . Zatím to neřeším , až bude mít na tacháču stovku , tak buď generálka nebo muzeum :wink:
Ale jinak naprosto bezproblémovej stroj . Nestalo se že by byl neprovozuschopnej ...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 18:19

f15irefox píše:Já mam toho prvního r.v.2000 a jsem spokojenej. I když teď se mi dělá generálka motoru protože litr oleje na 1000 km už bylo hodně. Ale udělá se motor a bude to nový stroj a ujede další desetitisíce

a co ti na tom všechno dělaj? gufera, výbrus ? a kde ? koukám že jseš z LBC, tim směrem jezdim často ;-)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 19:02

Taktéž nedám na něj dopustit, mám sice o rok mladšího, ale i tak, na to běžné popíjíždění :lol: ideál stroj. V loňském roce jsem na něj dal rakouské alpy cca 1600 km během 4 dnů.....jinak co se týče spotřeby oleje 3 decky na 1000km je v normě...

Řemen jsem kupoval od fa Dayco a rozměry měl: 22,7 x 938mm, válečky mám značky Poliny 8 ks, 26 x 12,85 mm, 21g.

Pokud by si chtěl dát válečky dr.Puelly, tak u starších ročníků se musí odstranit (zaoblit) ostrá hrana na vnějším průměru z misky stranou kam se dávají válečky....

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 19:50

Wáca: dělá mi to známej a bude to pretěsnění ventilů,výbrus,ložiska s guferama a to co bude potřeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 úno 2012, 22:26

Tak jsem koukal na variátor a dám na MP. Hrany na talíři sice srazím, ale jen proto, aby groty nedřely válečky. Jsou tam celkem ostré hrany směrem dovnitř, což by i odpovídalo,byť slabému, ale nerovnoměrnému, opotřebení válečků. Co jsem koukal, tak talíř je zaoblený tak, že kopíruje válečky. Pulley musí vyjíždět přes tu hranu a tím se budou nejspíš stejně dřív, nebo později, vydírat. Zatím nemám chuť experimentovat.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 úno 2012, 19:55

Zdravím. Prosím o radu. Keďže môj burgman trochu zle štartoval za studena (nefunkčný sytič), tak som ho dnes rozobral.. Mám ročník 2002 (K2).. Po rozobraní sytiča som zistil, že medzi dvomi kontaktmi je nejaké výhrevné teliesko, ktoré sa zohreje po pripojení na 12V.. To funguje.. Z neho sa zohreje mosadzné púzdro, z ktorého sa tenký piestik po zohriatí vysunie.. To funguje tiež..Ten piestik sa malou silou tlačí von stále.. zatlačiť sa dá prstom na určitú polohu pomerne ľahko.. po zohriatí sa vysunie (tiež sa stále vysúva samovoľne, zatlačiť sa dá tiež malou silou, no podstatne menej = je vysunutý) to znamená, že funguje.. Neviete kde by mohol byt problém? poprípade ako sa dá sytič nastaviť? Alebo nejaké schéma?.. vopred ďakujem

22.2.2012 edit:
Tak záhada vyriešená :) Problém bol v tom, že to niekto zle poskladal.. Tú strunku, čo má pritláčať ten kužel k piestiku dal niekto medzi piestik. Takže vlastne ho od toho odtláčala, z toho vyplýva, že sytič bol stále zavretý.. Dal som to na správne miesto, pošteloval, a voilaaa.. funguje :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 úno 2012, 21:07

Není nad to si to vyfotit,než člověk něco rozhodí,pak to funguje opačně,když se to blbě složí :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 úno 2012, 22:20

No ved to.. mne to nedávalo zmysel ako to môže hentak fungovať ked som to rozobral..:) no ale už to fachčííííí :)
Odeslat odpověď