Proč ho měnit, co se na něm může vysypat? Gumy, destičky, řemen, válečky - to už měníš. Ložiska a případně výbrus se dají pořídit relativně levně a to nemluvím o kompletních motorech z bouraček. Z prodeje moc nezískáš a nový stojí víc než auto.
Navíc ho už znáš líp jak své boty. Když vezmu svojí investici, tak k pořizovací ceně musím připočítat gumy, destičky, přední ložiska, filtr, olej, válečky, řemen a opravu tachometru. Většinu bych stejně měnil u jakkoliv staré ojetiny bez tutového servisu. Zato to ale vypadá, že pak vydrží dost dlouho. Záleží na potřebách. Moje priorita je cesta do práce a zpět + sem tam nějaká vyjížďka. Na honění frajeřiny mě už moc neužije a na trhu toho s rozumnými provozními náklady a srovnatelným komfortem moc není. Co jsem četl v diskuzích, tak mi tvé potřeby na přibližovadlo vycházejí podobné a na trhu se zatím nic převratného nekoná. Konec konců, on se ani ten Burgman za ta léta moc nezměnil. Změny bych přirovnal spíš k servis packu než novému typu.
Jinak, dík za odkazy.