Zdravím všechny Burgmanysty,
delší dobu jsem přemýšlel nad koupí nějakého přibližovadla a nakonec jsem dospěl k závěru, že ideální pro moje potřeby bude Burgman 400. Před pár dny se mi podařilo sehnat Burgmana za rozumný peníz. Jedná se sice o ročník 2001, ale stav je vcelku, s ohledem k ceně, ucházející. Na tachometru to sice má 32k, ale podle všeho to bude mít najeto něco mezi 50 - 60k, navíc nefungoval tachometr - magnet (už zprovozněn). Sledoval jsem tu probíhající diskuzi a měl bych pár dotazů. Protože to chci připravit na sezónu, tak jsem se dal do klasického servisu a zajímalo by mě:
1. jestli někdo víte rozměr řemenu pro 2001 motor K415, narazil jsem na několik typů s rozdílným popisem. Většinou tu, bohužel pro mě, řešíte K4 a výše. Případně, mate-li tip na konkrétní kus.
2. chystám se při té příležitosti vyměnit válečky, jsou tam origo, ale dva jsou už mírně chycený a tak tam při té příležitosti chci dát Dr. Pulley. Většinou tam doporučujete 18g, ale to máte na K4 kde jsou v originálu 19g, pokud se nepletu. U 2001 je v originálu 21g a tak předpokládám že bych měl dát 20g. Prý by se měli dávat o gram lehčí.
Ještě jeden dotaz, jak je to s teploměrem? Při jízdě mi vyleze teplota na teploměru jen za první rysku (cca 1/3). Když jsem to nechal bublat, tak vylezla mezi ty dvě rysky před červeným a pak se sepnul ventilátor - což je OK. Nesedí mi ale ta teplota při jízdě. Raději se ptám jestli je to normální než začnu rozebírat termostat, u jednoho auta jsem to tak už měl, taky Suzuki
. Přeci jen, přístup k termostatu není zrovna ideální.
Díky za info.