Dobry den Jsem tu nový mam burgman 400 rok 2003 vstřikovaní paliva najeto 50 tisic km a mam problem že skutr pri rozjezdu je stašně liny tim chci řic že i nohama když se zapřu ho udržim muže mě někdo poradit varitor +valečky sem koukal vsš ok spojku sem koupil uplně novou sem uz bezradny nevim si rady byl sem v suzuki servisu a tam sem zaplatil penize a nic mě nerekli jen to že doporučuji vše koupit nove to nechapu jak si mužou řikat opravaři dekuji za radu sem fakt zoufali
je to jako by si u auta del 3 a chtel se rozjet dal sem uplne novu spojku tim myslim pakny v cetně tech malich pruzinek puvodní spojka byla sjeta spalena bylo tam mallosi
problem je že sem skutr koupil za dost dobre penize s tim že ma vadnou spojku koupil sem novou spojku pakny a dal nove valečky puvodně byla spojka malossi nyni sem dal original spojku valečky original gramaž řemen se znači byt ok jak poznam jestli je dobry mimo to že ho zmeřim širku kontrastní pružina nevim jak je na tom někde sem četl ze to muže dělat ona
Muzes napsat ve kterem znackovem servisu suzuki jsi to mel? Jinak u B400 jde sundat ten plastovy kryt variatoru pres ktery je videt cely variator. Pak se staci jen podivat co pri zatizeni dela. Rozmer remenu zde byl nekde na foru uveden.
Kdyz na skutr sedne nekdo a mam sundany dekl přidam plin na rozjetí tak skutr se zacne kourit se spojki jako by se smekala ale jak rikam je uplnš nova sam sem ji tam dal jelikoze sem z od ruzině skutr sem hodil do suzuki na kladně jako jediný meli čas vzit skutr na servis a
Takze Ti klouze spojka. Spojka je opravdu original? Pokud ne, tak tam dej original dily a skutr by mel normalne jet. To same bych udelal u remenu, kdovi co tam vubec mas ted.