Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 pro 2011, 19:54
myslíte ,že musím rozobrat tie tlmiče ? chcem len vymenit olej . starý som uš vylial nič tam nezostalo , len by som to mal asi vypláchnut riedidlom ? .. A ked chcem naliat ten olej tak tam iba dám 300 ml do otvoru a napumpujem ho , netreba to do ziadnej inej komory dávat?
17 pro 2011, 20:12
Nevyplachuj to riedidlom, mohol by si zničiť guferá a tesnenia...keď si to nechal odkvapať a nič tam neostalo, stačí len naliať potrebné množstvo predpísaného oleja pre tlmiče...opatrne a pomaly vtlačiť hornú časť do dolnej a vytiahnúť nazad, aby sa olej dostal všade, upevniť do úchytov, vložiť pružiny a uzavrieť samozrejme potom ešte vyskúšať...predná brzda a zatlačiť niekoľkokrát...nie je to žiadna veda
17 pro 2011, 21:45
dakujem moc
18 pro 2011, 12:34
to nikdo z vás nevíte co čim by to mohlo být? ani se to nikomu jinýmu nestalo ?
18 pro 2011, 12:44
No je tam lanovod. Ale mezi 06 a 07 se to měnilo. Proto se tě foky ptal na rok. Já vím, jak je to na 07+, ale to je ti na prd. Musíš počkat, až ti odpoví někdo, kdo zná 03-06. A navíc je tak nějak zvykem, že tohle ti nikdo neodpoví přímo ve vláknu, ale spíš soukromou zprávou. Proč psát do veřejného vlákna, jak otevřít podsedlový prostor...
18 pro 2011, 18:15
nechci návod jak se v loupat pod sedačku, ale šlo mi spíš o to v čem bude problém, jestli mam hledat problém v zámku nebo někde u spínačky .......protože to sundávání plastů mě moc nebaví
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 15:42, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
18 pro 2011, 20:40
No to je ale totéž... Nejdřív to musíš otevřít...
Takže až ti někdo napíše jak na to (a já to fakt u tohohle roku nevím), tak to otevřeš a pak začneš špekulovat co s tím. Jestli dopnout lanko, nebo jestli prasklo a musíš dát nové... Při otevřeném sedle si to prostě vyzkoušíš. Ale nějaké plasty asi budou muset dolů...
23 pro 2011, 21:28
kalibr píše:Hoj kluci,
uvažuju, že koupím to větší plexi
Tak to vypadá, že plexi je doma, ale žena je tajemná jak polární záře. Uvidíme zítra pod stromečkem
Na té velké krabici co dovezla pošta je nápis GIVI, ale než jsem stačil otevřít tak ju žena někam schovala
Pavel Prostějov.
25 pro 2011, 21:36
zdravím mam problem ,že nemožem naštartovat burgmana lebo bliká červena kontrolka "FI" a na displeji je tiež vipísane že ""FI" vobec nechytá ten skuter , nevie nahodou niekto čo by tomu mohlo byt? ešte piatok som ho normalne naštartoval ...
25 pro 2011, 23:04
Vybitá baterka.Chlapi,nemáte někdo zkušenosti s plexi od Suzuki s tím nastavovacím štítkem?Potřeboval bych plégo,ale Givi už nechci.
http://www.ebay.de/itm/TOURINGSCHEIBE-AN400-400-Burgman-K7-K8-K9-L0-NEW-/260783779891?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cb7ecb033
26 pro 2011, 13:29
to feroo: može to byť vybitá baterka, pokiaľ by bola v poriadku viac napovie diagnostika, vylupni ten plast pod prístrojovkou a v pravom rohu pod ním nájdeš 6-pin biely konektor, ktorý nie je nikde zapojený...spoj niečím dva dráty čierny s bielym pruhom a biely s červený prúžkom.Zapnúť kľúčom a na disleji sa ti objaví kód chyby -Cxx namiesto xx budú dva číselká podľa toho budeš vedieť aká chyba prípadná...manuál servisný stiahneš tu od fokyho
Servis manual B400 K7 je síce talianský ale v google-translátoru získaš odpoveď vo svojom jazyku...potom sa s tým dá niečo robiť...
to Olda: nemám s ním skúsenosti, ale keď som mal B400 tak som nad ním uvažoval, len v Suzuke bola na neho trošku vyššia cena tuším okolo 5-tis. čo sa mi zdalo trochu out, inak je nižšie než Givi, má regulovateľný obtok ponad plexi, a lepšie vedie vzduch mimo jazdcove ruky, inak ten nástavec sa v origo Suzuki doplnok nedá kúpiť samostatne...čo je škoda
26 pro 2011, 15:02
mam to napojene zatial na baterku s auta . teras som tu skušal prepojil som tie kable a ukazalo my -C00 . tu na fore som tusim cital že to znamena ze skuter je v poriadku ?
ale mne nenaskočí vobec , costým moze byt nechápem ..
26 pro 2011, 15:05
Trošku se rozepiš.......motor točí, ale nechytá, nebo ani netočí? Proběhne diagnostika (je slyšet bzučící čerpadlo a škrtící klapka) nebo neproběhne ani ta diagnostika?
Ty káble musíš propojit, až se ti zobrazí chyba FI. Pokud ti nesvítí ta kontrolka, tak ti to žádnou chybu neukáže.
26 pro 2011, 17:52
zapnem klučik : je počut čerpadlo ako tahá benzín , nataha benzin a rozsvieti sa kontrolka na displeji "FI" a začne aj blikat tá červená kontrolka "FI" , stlačím brzdu a tlačitko na štartovaniemotor točí stále ale nie a nie naskočit lebo je tam hento vypísane kvoli tomu nepojde natočit som to cital v manualy .
ked spojím tie dva káble -čierny s bielym pruhom a biely s cervenym pruhom zapnem klučik tak vtedy tie kontrolky "FI" nesvietia len na displeji ukáže že -C00 ,ale motor nejde naštartovat ani vtedy .
26 pro 2011, 18:13
Když bereš při tom startování za plyn, tak se nic nemění...jde to furt naprázdno? Nebo má trochu tendenci aspoň kuckat?
PS: Teďka jsem si všiml tvých nedávných příspěvků, že sháníš náhradní díly na K7. Pokud si ho roztřískal a teďka se ho pokoušíš nastartovat, tak to bude chtít asi celkovou kontrolu elektriky.
Nicméně se podle servisního manuálu zaměř na C23 - pádový senzor (zejména jestli je dobře zacvaklý v konektoru a zda není vypadlý z místa kde má být zafixován).