to feroo: može to byť vybitá baterka, pokiaľ by bola v poriadku viac napovie diagnostika, vylupni ten plast pod prístrojovkou a v pravom rohu pod ním nájdeš 6-pin biely konektor, ktorý nie je nikde zapojený...spoj niečím dva dráty čierny s bielym pruhom a biely s červený prúžkom.Zapnúť kľúčom a na disleji sa ti objaví kód chyby -Cxx namiesto xx budú dva číselká podľa toho budeš vedieť aká chyba prípadná...manuál servisný stiahneš tu od fokyho
Servis manual B400 K7 je síce talianský ale v google-translátoru získaš odpoveď vo svojom jazyku...potom sa s tým dá niečo robiť...
to Olda: nemám s ním skúsenosti, ale keď som mal B400 tak som nad ním uvažoval, len v Suzuke bola na neho trošku vyššia cena tuším okolo 5-tis. čo sa mi zdalo trochu out, inak je nižšie než Givi, má regulovateľný obtok ponad plexi, a lepšie vedie vzduch mimo jazdcove ruky, inak ten nástavec sa v origo Suzuki doplnok nedá kúpiť samostatne...čo je škoda