Miro11 píše:Objavil som pár inovácií u Suzuki
pravdepodobne dizajnéri hulia niečo silnejšie než kubánske doutníky, pretože po motorčičke s pádlom a V-Stromu s lyžami ma dorazili prevedením Burgmana400 vo verzií Golf...no "poteš prso"
barva dobrááá
ale jinak "du blejt velebnosti"
suzuki-golf-floorboards.jpg
suzuki-golf-rear.jpg
suzuki-golf-right-side.jpg
To sedadlo- to je nádhera.
19.11. edit:Hoj kluci,
včera po registraci jsem Vás všechny ani nepozdravil
Buroše mám od července a zatím naprostá spokojenost. Bral jsem ho od jednoho chlapíka, který ho bral jako člena rodiny.
A bylo na něm vidět, že nemá daleko k slzám, ale dítě na cestě a manželka prostě rozhodla. Najeto měl 13600 Km serviska, manuál, původní variátor a kontrastní pružina byla pod sedadlem. Bez jediné kosmetické vady, je to fakt pěknej kousek. Dostal jsem školení jak startovat, jak ho nechat zahřát před jízdou jaký olej a hlavně benzín- kladl mi na srce tankovat jenom OMW carera a nejlépe 100 oktanů. Ten olej jenom MOTUL. Na tom původním variátoru jsou malinké nerovnosti a po pročtení fóra ho nechám srovnat a schovám jako náhradu.
Jedinou drobnost jsem našel při otevření sedadla a to, že když je teplota pod 10 st. tak nedrží nahoře, ale už je ta vzpěra vytažena a posílám ji na opravu :http://www.gorcak.cz/kontakt.html
Trochu mi vadí, že při jízdě nad 120km/h to hodně fouká do helmy, proto chci řešit to vyšší plexi.
V helmě mám N-com a když poslouchám při jízdě MP3 nebo navigačku tak to dost růší. Jinak do 100 km/h je to super.
Tak to je asi vše o mých začátcích na burošovi.
Chci se zeptat co doporučíte za servis, jaký olej na co si dát pozor chci burošovi dát maximum, ale taky od něho max. očekávám
Jinak netuším jestli je to tím variátorem, ale když jsem to zkoušel na dálnici tak na tachometru jsem měl 160 a ještě by šel, ale už jsem vyměkl
Jinak preferuji jízdu kolem 100.
Všechny Vás nadšence skůtrů ještě jednou zdravím. Pavel- Prostějov
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2014, 15:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou