Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 30 říj 2011, 19:43

Mám je oba dva schovaný - origo z výroby s najetýma 39 000 km , i ten co jsem tam potom dával - taky od SUZUKI - a ten tam byl od 39 000 km do 73 000 km . Předložím ke kontrole stavu . Vzhledově není vidět žádný poškození - prasklinky . Jen je ojetej na šířku , a asi vytahanej . Už tam mlaskal jak se motor dotáčel z vysokých otáček na volnoběh .
Uvidím co vydrží ten GATES , ale do 100 000 km už se mě to nebude chtít rozdělávat .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 30 říj 2011, 21:00

Hm, tak já jsem si říkal, že když destičky v zimě vyměním (mám najeto něco málo přes 20tis.km), ale když to vidím tak je asi jenom na předku prohodím a vyměním brzdovku. :idea:
Mimochodem měníte olejovej filtr při každé výměně oleje? V manuálu je výměna po 12 tisících...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 30 říj 2011, 21:15

Při každé výměně ... stovka za filtr ( nebo ještě míň ) není taková investice abych ho nevyměnil při každé výměně ...
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 30 říj 2011, 21:57

Tak mi to nedalo a pohledal jsem ten manuál...je tam výměna filtru v 1 tis. km a pak až v 18 tis.. V 6 tis. a 12 tis. nic. To už je snad tisková chyba :?
P1010279.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 30 říj 2011, 22:01

V mojem manuálu ke K1 je výměna oleje po 6 000 km , filtru po 12 000 km . Ale nevím jak je to u dalších ročníků , ale kdo má svůj skůtr rád , vymění s každou výměnou oleje i filtr ...
Ten tvůj manuál je zřejmě na 03 a výš podle toho obrázku Burgmana .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 30 říj 2011, 22:13

Je to pro ročníky 2003 až 2006. Zatím jsem ve všem bez přemýšlení měnil olejovej filtr při každé výměně oleje (a zůstanu u toho), ale ten manuál mě zaskočil.

MP: Ještě jeden dotaz....měnil jsi někdy hadice, co jsou uvedeny v té tabulce? Do toho se mi nechce, moje vypadaj po 5-ti letech jak nový.
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Pepe Burgman » 30 říj 2011, 23:27

oldik píše:Řemen 35 tis. km? Já myslel, že je po 10 000km kaput. To je to taková super kvalita? nebo si můžu myslet, že bych měl takový nájezd taky u mé X9.

MP má pravdu,já měnil řemen ve 42500,ale byl už docela popraskaný.A co se týká destiček,kupoval jsem preventivně u Pavla v AB,ale asi zbytečně.Ty NISSINy jsou opravdu držáci.
Konec dobrý,všechno dobrý.
Uživatelský avatar
Pepe Burgman

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 730
Registrován: 03 říj 2009, 14:24
Bydliště: J.Hradec tel.-724078756
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400
Tuning / úpravy: Samolepky ze srazů

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 31 říj 2011, 08:57

Stana píše:MP: Ještě jeden dotaz....měnil jsi někdy hadice, co jsou uvedeny v té tabulce? Do toho se mi nechce, moje vypadaj po 5-ti letech jak nový.

Hadice jsem nikdy neměnil . Burákovi je deset let a kdybych měl měnit vše podle tabulek , tak už ho mám podruhý novýho :wink: A z těch vyměněnejch věcí poskládám dalšího :lol:
Ani po těch deseti letech hadicím nic není .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 31 říj 2011, 09:30

oldik píše:Řemen 35 tis. km? Já myslel, že je po 10 000km kaput. To je to taková super kvalita? nebo si můžu myslet, že bych měl takový nájezd taky u mé X9.

I Suzuki uvádí výměnu řemenu až po 24 tis.. Předpokládám, že tento nájezd vydrží řemen, když se ke skútru budu chovat jak p*ase (Ital), takže při slušném zacházení by měl vydržet víc.
Podle poznatků MP mi ta tabulka v manuálu připadá jako něco ve stylu "hlavně dej pravidelně vydělat servisu".

Jak to tak sleduju, tak si víceméně všechno poladím v garáži sám...snad jen kromě seřízení vůlí ventilů. Ta by se měla dělat ve 24 tis. km. Řešil jsi to MP pravidelně po 24 tis.?
Mám teď 21 tis., takže by mi to vyšlo při mém nájezdu tak na polovinu příští sezony.
Mimochodem, můžou ty vůle ovlivňovat "žraní"oleje? Donedávna jsem nedolíval vůbec, ale poslední 2 tis. km si to vezme cca 0,2l/1000km.
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 31 říj 2011, 11:21

Ventily jsem si nechal zkontrolovat právě hned zezačátku , mělo to najeto něco málo přes dvacet , a byli OK , nebylo potřeba vůle upravovat . Stejně tak při cca + - čtyřiceti . Od té doby jsem to nekontroloval .
A s tím žraním oleje jsme na tom stejně . Vůle na to nebudou mít vliv , spíš stav gufer co jsou na ventilech , případně kroužky . U sebe bych to hádal na ty gufera , ale řešit to nebudu , radši budu kontrolovat olej a pravidelně udržovat správnou hladinu .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 31 říj 2011, 11:38

Tak to nechám zkontrolovat taky. Mimochodem kolik tě ta kontrola stála, ať vím co mám +/- očekávat.
Pokud se ta spotřeba nebude zvedat tak to taky řešit nebudu. Ona by ta oprava byla beztak dražší, než dolívání oleje dalších 20 tis. km.
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 31 říj 2011, 11:44

Cena byla symbolická , dělal mi to jeden známej . V servisu jsem nikdy nebyl , nevěřím jim . Není nad to si dělat na stroji vše sám . Sám sebe zkrátka neodrbeš :wink: a nic si nebudeš šidit .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 31 říj 2011, 20:44

Tak jsem byl odpoledne ve Scootlandu pro olejovej filtr a bylo mi řečeno, že kontrola se seřízením ventilů vyjde u B400 na cca 700 Kč. To není tak strašný :|
Kdybych chtěl řešit ten úbytek oleje bylo by to podstatně víc...prý by musel ven motor a jenom tato práce by byla +/- za 4.000. Prý to nemá smysl řešit, pokud to nebere 1l na 1000 km a víc...
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 01 lis 2011, 08:57

Pokud bych se rozhodl řešit někdy vysokou spotřebu oleje , tedy výměnu gufer , překroužkování .... tak bych si motor rozhodně vyhodil sám , dovezl ho nějakýmu šikovnýmu motomechanikovi , a potom si ho zase sám hodil do rámu a poskládal zbytek scootu . Jednak ušetříš za práci , a hlavně víš že to máš pořádně .
Ale nějaký tři deci na tisícovku km bych neřešil .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod f15irefox » 06 lis 2011, 14:35

Tohle bych potřeboval řešit na svém buráku,oleje to žere přes litr na 1000km,chtěl bych nechat udělat celý motor,gufera,ložiska,kroužky,výbrus a tak máte s tím někdo zkušenost?
Je to r.v. 2000 ten první
Děda Burák 400 70 000(23000) prodáno,Silver Wing 24 400(2200)
774980534 Pepa
Uživatelský avatar
f15irefox

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 438
Registrován: 10 dub 2010, 13:30
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS 600, Simson SR50 1990

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků