Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 zář 2011, 22:17

No,je v tom asi i trochu "básnické nadsázky",řekl bych.Nevím,o kolik kecá tachák,ale ten můj drak na 4000ot. jede taky tachometrových cca 65-70,maximálně 140 při 8000,aby se rozjel,pak po rovině je drží asi 7600,nebo tak nějak.Ale asi bych ho brzy uhnal. :o
Stejně se obvykle courám tak 70 80,chci-li něco vidět,tak i pomaleji. :) J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 zář 2011, 22:21

Tyhle diskuze mě fakt bavěj. Je to jako řešit proč třeba Citroen C4 1.6l točí při 130km/h o 700ot více než Škoda Fabia 1.6l

Jen tak dál hoši, jen tak dál...výrazně mi pravidelně zlepšujete náladu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 zář 2011, 22:35

přidám se k fokymu,ať v tom nelítá zase sám :wink: Na druhou stranu,ještě nebyla žádná diskuse zda máte teplotu vody chlazení při 6000 otáčkách po desti minutách 80 stupňů či 90 stupňů, :roll: :idea: :arrow: :lol: :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 zář 2011, 22:39

Jo to je pravda....teplota motoru při 6000ot to bude věda......a co teprve spínání ventilátoru.......

Jak je sakra možný, že u Suzuki spíná v 98°C a u Yamahy v 96°C - to by bylo aby to místní technici "nerozdiskutovali" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 zář 2011, 20:14

Zdravim nevi nekdo nahodou cim to muze byt kdyz pri startovani pridam plyn tak to zacne startovat jako kdyz je slaba baterka a zacne se mi kourit z kablu od baterky a zacne varit baterka?dekuji vsem za odpoved.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 10:04

Zdarec,konečně jsem dodělal papíry na A neomez.,a tak pokukuji po nějakém stroji.Můj favorit je Yamaha Majesty 400,ale je jich málo v cenové kategorii 40 -50 tis.A tak se ještě rozhoduji mezi Burgmanem 400,a Malagutti Madisonem 400, ale prý jsou v Madisonech a Burgmanech špatné a nespolehlivé motory Morini,může mi někdo vysvětlit,jakými neduhy trpí,a jak moc se to "s...."?Do teď jsem měl čínu,a tak nechci aby se to zase s.... jak čína,kor když na tom budu chtít jet třeba na dovču.Vše v ceně cca 40-50tisíc.Víc rodina nedá :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 23:40, celkově upraveno 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 10:28

Ježíši, jak málo starostí máme my, co nemáme otáčkoměr, halelujááá :mrgreen: :mrgreen:

Teda vždycky jsem přemýšlel nad tím, k čemu je tam otáčkoměr, když vlastně nemůžu otáčky ovlivnit. Ruku na srdce, jezdím podle rychlosti a ne podle otáček. (tady je výjimka pro stroje s možností řazení, jako je B650) :twisted:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 10:45

Tak u mě a pižama přesně naopak, jezdím podle otáčkoměru. Vím že 3500-4000ot dedina nebo město (50km/h), 5000 ot. jedu 90-100km/h. Na razantnější odpich a předjíždění max 6000-6500ot (tyto otáčky překračuju výjimečně, téměř vůbec). Červené mám od 8500ot a zkusil jsem pouze odpich ze 100km/hod na dálnici a to mi úplně stačilo, 140km/h tam bylo hned. Zrovna já bych se třeba obešel bez tachometru :-) ty otáčky jsem se naučil proto, protože podle zvuku motoru houby poznám kolik jedu, protože vrčí furt stejně než dosáhne požadované rychlosti a nebavilo mě furt čučet na tacháč. takhle sjedu do dědiny, dám necelé 4000 a držím až k ceduli konce dědiny, tam otočím na 5000ot a o víc se nestarám. Na tacháč se dívám kontrolně ale tak 1:5 vúči sledování otáčkoměru.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 12:05

Jaky je rozdil mezi podivam se na tacho a podivam se na otackomer :?:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 12:29

Defacto žádnej, ale frekvence koukání po tachometru ze začátku u mně byla výrazně větší než na otáčkoměr (což mi vadilo a připadalo méně bezpečný). Na otáčkoměr se kouknu pouze v okamžiku, kdy měním ty 2 mnou zažité varianty otáček. Jinak ten vliv opotřebování řemene atd. jsem neuvažoval, takže se možná budu muset postupem času přeučit. Na otáčkoměr jsem dost zvyklý a u Innovy (kdybych ji neprodal) jsem ho dodělával taky. Jednoduše řečeno, otáčkoměr využívám opravdu hodně (min 50:50) s tacho.
Naposledy upravil oldik dne 12 zář 2011, 12:42, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 12:38

ja taktiez pozeram viac na otackomer ako tachometer, ako sa pisalo, v meste okolo 4000-4500 , mimo mesta 5000ot , a viem ze motor bude v poho este vela km ,,

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 12:51

Motor bude v poho i kdybys na ten otáčkoměr nekoukal :mrgreen:

Princip je takový, že pokud jedu 50 km/h tak jedu určité otáčky a nazdar. Žádná možnost výběru. Nemůžeš si říct, pojedu 50 km/h ale jen 3500 otáček. To prostě nejde. Tam kde je řazení to je jasný, tam poměr rychlost versus otáčky ovlivnit můžeš, tady ale ne. Proto mě diskuse na téma, kolik na kterém skútru je otáček při jaké rychlosti přišla úsměvná. :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 13:10

Však to víš ty jak ti na kolik toček jede. Neměl to být návod na konrétní točky, ale mělo vyznít, že jsou určité jízdní situace (velmi pohodová jízda v běžném provozu na méně kopcovitém terénu atd.) kde je pro hlídání rychlosti lépe využitelný otáčkoměr než tachometr, právě z dúvodu potřeby menší frekvence nahlédnutí než na tacho. Jak je vidět, nejsem sám, kdo takhle jezdí. Víc tady asi nenamyslíme, ti co otáčkoměr nemají, tak ho nemají a ti co ho mají ho mají a už si to bez něj neumí představit. Tohle vlákno je o burákovi 400 a ten ho má !!! a má i výkon držet danou rychlost bez výrazného kroucení plynovou rukojetí.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 13:16

To je jen takové popichování :P
Jinak až budou policajti měřit, tak jim asi nebude stačit odpověď: "Jel jsem jen 4200 otáček, tak to nemohlo být rychleji než je povoleno!" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jinak B400 má otáčkoměr až od roku 2003, starší stroje otáčkoměr nemají. Myslím, že je tu dost majitelů B400 bez otáčkoměru.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 zář 2011, 13:42

mám rv. 99 a otáčkoměr tam opravdu není a nechybí mi :wink:
Odeslat odpověď