Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 srp 2011, 22:29
Tak to gratuluju k výběru, až dorazí tak dej vědět
Jakou sis vybral barvu?
22 srp 2011, 23:06
Barva černá , už se těším až dorazí , aspoň mam čas řešit ustajeni , zabezpečení a podobne nezbytnosti ...
24 srp 2011, 23:43
Zdravim chtěl sem se zeptat jaky je vlastně burgman 400 ccm rok. vyroby 2005 je to pěkny skutr ale moc o něm nevim předem dik.
24 srp 2011, 23:53
A co bys rád věděl?
25 srp 2011, 13:27
Teda jak je na to motorově jestli je poruckovy a taky spotřebu vlastně tedka momentalně mam činu zipp quantum 125 ccm zatim jezdi dobře . mam už vyhlidnute rok 2006 najeto 24000 km za 54 tisic tak pravě abych pak nelytoval co sem to koupil za skutra chtěl bych vedet jestli se za tu cenu da sehnat neco lepšiho diky .
25 srp 2011, 19:47
Megaspede nechápej to prosím tak, že ti nechci pomoci, ale jdeš na to špatně.
1) Nejdříve hledej sám všechny možné informace. Tady, na motorkářích, na skutrmoto, prostě všude. Např. foky na motorkářích má skvělou recenzi svého buráka.
2) Potom teprve budeš schopen položit nějakou smysluplnou otázku, otázku na nějaký konkrétní problém, který tě zajímá. Nečekej, že si někdo sedne ke klávesnici a hodiny bude psát. Tvé dotazy jsou totiž moc všeobecné. Přijeď na Strahovský každotýdení sraz a pokecej. Každý ti rád pomůže, ale snaž se sám. Nečekej, že to dostaneš na zlatém podnose.
3) Sám si vyhledej různé skútry, o jejichž koupi bys uvažoval, porovnej si je, a pár finalistů tady zveřejni. Spousta lidí ti pak řekne svůj názor.
25 srp 2011, 21:26
Jo i tak diky za radu
28 srp 2011, 20:22
Jen tak ... aby řeč nestála . Další desítka ...
sorry za tu kvalitu ... fotil jsem to ráno vo půl pátý , neměl jsem čas se s tím sr..
31 srp 2011, 13:08
Zdravím všechny motorkáře.
Mám burgmana 400/04 a potřebuji poradit,jak rozdělat ruční,parkovací brzdu.Zasekla se a nejde vůbec hnout s páčkou.Nevím jestli se zaseklo lanko,nebo se porouchal mechanizmus páčky.
04 zář 2011, 23:12
Jurku začni tím,že si zkontroluješ lanko na zadní brzdě.Povol ho a zkus jestli chodí.
05 zář 2011, 10:05
Ahoj lidičky,
zas po delší době na foru......burgman 400, nalítáno asi 6000km(celkem29000km), bez poruchy!, jen cesty do práce ale parádní........
- min.týdnem jsem vyměnil přední destičky.....1150,- sada - pohoda, krásná práce,
- rozsvítila se mi kontrolka na výmenu oleje - zavolal jsem Ríšovi -poradil jak jí zhasnout, olej dolévám průběžně (už asi 1,5litru) a za měsíc mu to tam hodím na výměnu filtrů atd.
tzn. po jedné sezoně maximální spokojenost s motorkou RV2003, která už asi něco zažila ale mě vozí perfektně
Do Hornbachu bych měl skočit přidělat klíč
Ještě jeden na závěr - docela ztuha jde otevírat sedlo - klíčem musím dost zabrat - něco promáznout?
Díky a mějte se krásně Pepa
05 zář 2011, 19:56
To otvírání sedla klíčem, je za trest. A já ten trest zažívám, protože kvůli toho nemůžu jezdit.Protože se mi zlomil uvnitř spínačky,takový kolíček co otáčí kontakty a lanko na sedlo. Nový díl jde koupit jen v celku za 8700,- + naučit nové klíče na imobilizér.
05 zář 2011, 22:51
Ještě jednou , ahoj všem teď uz jako novopečený majitel Burgmana 400 , Převzal jsem ho minulou středu , teď ho pomalu zajiizdim , přečetl jsem si vlákno o zajížděni skůtrů, a tam názor nebyl jednotný někdo tvrdil jako mi řekli u dealera zajizdet do 1000 km max 5000 otáček a někdo ze skůtra rovnou od zacatku protáhl i klidně k 6500 otackam Co vy na to jaky je vás názor já se snažím dodržovat těch 5000 otáček ale když jedu lehce z kopce tak pomalu zrychluji i lehce nad 5000 , ale to je u 400 okolo 80 km/h co myslíte muzu po zahřátí pozvolna zvysovat i na více otáček nebo to mam radši vydržet? Díky za nazory .
06 zář 2011, 10:33
přesně tak pokud ho nebudeš hned trápit 100km po dálnici pod plnym tak je to šumák.
jezdi s tim normálně jako by byl už zajeten jen ho nepřetáčej.
06 zář 2011, 11:30
Ad1) Nemá význam tady pokládat stejnou otázku jaká byla v příslušném vlákně, protože jsme pořád stejní lidé, takže stejné názory.
Ad2) Podle mne je důležitější měnit jízdní režimy jak psal steve, v těch vyšších otáčkách být vždy jen chvilku, nechat dobře ohřát, než zatáhneš, hlídat olej. Sám jsem to dělal zrovna tak. Nového Buráka jsem vezl z Pardubic, a jet do Prahy celou dobu 4000 ot. by neprospělo ani motoru, ani mě...