janon:
No,tak přesně tak nějak bych to viděl i já.Holt jsem odborníkem přes polygrafii,tak těžko můžu radit při opravě motoru.Jestli tam byla jenom jedna varianta řádné opravy motoru nebo víc a vybrala se ta mín vhodná,která se pak negativně projevila,to neumím posoudit.To ví jenom ten servis,ale nakonec se to nevyplatilo nikomu a jestli udělali někde nějakou chybu a ví o ní,tak se asi poučili nebo to může být fakt náhoda a napadly mě i takové spekulace,že tu garančku nebo výměnu oleje vůbec neudělali,tím bych pochopil,že ten olej tam za ty kilometry zmiznul.Před tím jsem to dával na kontrolu po ujetí 7tis.km a ted by to bylo bez oleje po ujetí 4.tisíc,tzn celkem 11 tis.km,no napadalo mě kde co.
Možná celý ten přístup servisu mi nějak nezapadal do image takové značky,jakou by si Suzuki zasloužila,ale jak jsi psal,všecko je o lidech a tam vidím velké mezery.Už jsem tu lapálii celou tady kdysi popsal a ostudy z toho bylo víc než dost a ani se mi do toho nechce už znova štourat ,a navíc jsem byl už rozhodnutý nikdy si další funglovku Suzuki u nás nekoupit ale nakonec to rozhodnutí zvrátil jiný dealer této značky a navíc jsem neměl ani na výběr,trvalo to skoro rok,než to opravili a tak jsem byl nucen vyhodit 180 litrů za nového skútra,ten dovoz z Itálie by vyšel možná o deset,patnáct tisíc mín,tak jsem pak na to kašlal a jinak bych si to asi hodil,dvě sezony nejezdit.
No,když nejde o život,jde o hovno,prachy nejsou všechno,i když by mi ted bodly na něco jiného,no co se dá dělat,takový je život.Rozebírat to už dál nebudu a už se to celé spláchlo,servis se nakonec vytáhnul a skoro všechno mi v motoru vyměnili za nové,tak ukazovat na nikoho nebudu.
Navíc vím,že to tady čtou jak dealeři,tak možná i dovozce Suzuki,protože se mi to dneska potvrdilo,když jsem dostal jeden telefonátek,který mi citoval něco,co jsem včera nebo předevčírem tady napsal,nebo že by další nějaká náhoda?
konas: