Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 črc 2011, 20:45

8steve píše:no to proste neni mozny, to ti neverim :shock:

Věř tomu ... já mám po 66 000 km jen minimální hranku . A ty destičky je to to samý .

No já když vidím nějaký ty ojetiny se 17 000 km ( apod. ) na tacho , kouknu na sjetý kotouče , porovnám se svýma .... tak si říkám , kdopak asi naletí ....
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:04, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 črc 2011, 10:40

Hodne zivotnost kotouce take ovlivnuje kvalita/cena brzdoveho oblozeni. Na Lt mam najeto pres 60t a opotrebeni kotoucu je v desetinach milimetru. U 400 neni problem sundat kryt variatoru a tam clovek hned pozna kolik to ma asi za sebou.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 črc 2011, 21:01

No,já podle tacháku tam mám 20000(osobně si myslím,že už podruhý),jeden kotouč,celkom hladký,desky mají cca 3mm.Zadní je taky vcelku dobrej,zatím jsem všechno ubrzdil... :o

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 črc 2011, 22:29

foky píše:1-2mm oleje v airboxu pod filtrem je dost velké množství. Pokud ti takto hází olej ve všech jízdních režimech (i v "klidových" jízdách po okreskách), tak je to na větší investici.

Sleduj teďka po výměně oleje hladinu v okénku před každou jízdou a filtr po cca 1000km a uvidíš jak na tom si.

To jestli má 12000km najeto se dá zjistit podle několika málo faktorů.
1) Přední guma podle DOTu původní (na gumě je vyraženo DOT a nějaké číslo - poslední čtyřčíslí značí týden a rok výroby), zadní buďto původní skoro úplně sjetá nebo skoro nová. Obvyklá výdrž gum: Přední 20000-30000km, zadní 8000-14000km
2) Přední i zadní destičky musí být původní originály (Nissin)
3) Kotouče bez jakéhokoliv viditelného opotřebení

Takže aby som dal veci na pravú mieru:
Skúter kúpený ako nový 2.10.2009 v Suzuki HP Moto Matúškovo, kde podľa servisnej knižky bola robená kontrola pri 1000 a 6000 km.
Rok výroby som zle prečítal z listu conformity, kde homologizácia tohto typu skútra bola 12.12.2008, ale vyrobený bol 27.05.2009. Takže podľa všetkého je to K9, ale to som sa dočítal iba z príručky používateľa, ktorá bola vystavená na typ K9. Aj gumy sú z 19/2009, takže ešte originál.
Kilometre sú podľa mňa skutočné, predával ho prvý majiteľ a mal som možnosť s ním hovoriť.
Môj dotaz ohľadom oleja bol hlavne preto, že či je to normálne aby bol v skrinke nejaký olej, alebo to mám ísť reklamovať, keďže je to ešte do 2.10.2011 v záruke. Teraz cez víkend som nabehal nejakých 800 km. Otáčky som sa snažil dodržať max 7000, ale väčšinou som išiel 6000-6500. Dnes som pozrel pod filter a olej tam nebol, ale krabica pod filtrom predsa len nebola suchá, bol na nej jemný olejový film. Samotný filter bol už tiež dosť čierny.
Neviem či je môj záver dobrý, ale myslím si, že keď budem jazdiť v normálnych otáčkach a nevytáčať to cez 8000, tak ten olej tam nebude. No uvidím.
Ďakujem za rady

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 črc 2011, 11:38

no ale ked jazdis 7000ot to preboha kolko chodis :) uz 6500 je rychlost nad 100

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 črc 2011, 13:15

No, je to pravda, ale väčšinou jazdím na dialniciach a rýchlostných cestách. A tam je to dosť ťažko ísť pod 130. Asi som mal predsa len zobrať Burgmana 650 :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:05, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 črc 2011, 13:19

:) no to mal , ale tam tie otacky az tak dole nepojdu, teda pokial ides dialnice, tak nechapem ze nemas pulley, ja keby jazdim iba mesto, nedam asi pulley valceky, ale tiez jazdim casto dialnice a mimo mesto , a tie valceky mi dovoluju jazdit po dialnici aj 130 km/h pri 6000 ot. aj ked vacsinou idem ako som pisal 5500-5700 a 110 az 120km/h , samozrejme neratam silnejsi protivietor, tam potom je to trosku viac.

Ale v tvojom pripade, podla seba doporucujem Pulley --- vacsia rychlost nizke otacky

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 črc 2011, 14:55

Ja som tam dal 18 gramove, ale sa mi nepáčili tie vysoké otáčky pri rozbiehaní. Tak som tam vrátil originál.
Budem musieť kúpiť 21 g, len či zas nebudem sklamaný z pomalej akcelerácie. Ale ak bude čas na výmenu,určite to vyskúšam z 21 gramovými.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:05, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 črc 2011, 17:57

ja mam doma nove Pulley 21g , ak chces predam ti ich za polovicnu cenu , keby sa ti zdali slaby rozjazd, mozes ich kombinovat napr s 18g,

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 črc 2011, 18:21

Já pořád přemýšlím jaké,nepotřebuju takovou akceleraci,jezdím spíš okresky a až ho zajedu,tak i dálnice.Rozhoduju se mezi 19 nebo 20 g,možná ty 20 by nebyly marný,ale tak nějak nevím.Jestli jsou origo 21 g,tak by zase podle výrobce byly vhodné ty 19ky

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 črc 2011, 21:56

CHtěl jsem Vám ukázat pět šestek , ale nějak jsem to o kousek přejel ...
Obrázek
...a letos už mám 10 000 km

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 črc 2011, 22:16

Já budu mít za chvilku pět pětek, tak vyfotim. Letos mám už 18000km :roll: :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 črc 2011, 20:20

Ahoj.Suzuki Burgman 400 2000.Pokud startuju,s plynem,bez plynu,teplej studenej,trvá někdy(většinou) i 10 vteřin než naskočí.Chytne vždy,o to nemám strach.Jezdím každý den a nikdy mě nikde nenechal,ale mohl by chytat líp.Svíčka nová,oproti starý žádný rozdíl,karburátor do šroubku, vyčištěný,vyfoukaný,sytič funguje,po nastartování drží vyšší otáčky,potom plynule padá až na volnoběh,nová baterka,točí jako blázen,nová guma mezi karburátorem a válcem.Když už jede tak jede jak kráva,ale nestartuje.Napadá vás něco?Už sem to řešil i jinde ale bez úspěchu.T.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 črc 2011, 21:13

spatny vule na ventilech rekl bych ze spis zadny nez nejaky.........
pokud nemas nekde diru v gume u vzduch filtru nebo nekde mezi karb.a hlavou
cerpadlo to ma z nadrze urcite pac to ma nadrz nyz......ale pri startovani by melo bejt v karburatoru dost kdyz behem jizdy problem nema
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 črc 2011, 09:53

Dotaz: Už se to někde tady i nakouslo, ale máte někdo v současnosti vyřešeno a vyzkoušeno předělání vzduchového filtru na čtyřstovce (novější modely) z jednorázového na vícerázový , tedy kde by se měnila popřípadě prala jen ta vložka a nemusela se při výměně kupovat polovina nového sání ? :?
Odeslat odpověď