Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 10 črc 2011, 20:45

8steve píše:no to proste neni mozny, to ti neverim :shock:

Věř tomu ... já mám po 66 000 km jen minimální hranku . A ty destičky je to to samý .

No já když vidím nějaký ty ojetiny se 17 000 km ( apod. ) na tacho , kouknu na sjetý kotouče , porovnám se svýma .... tak si říkám , kdopak asi naletí ....
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:04, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rady » 11 črc 2011, 10:40

Hodne zivotnost kotouce take ovlivnuje kvalita/cena brzdoveho oblozeni. Na Lt mam najeto pres 60t a opotrebeni kotoucu je v desetinach milimetru. U 400 neni problem sundat kryt variatoru a tam clovek hned pozna kolik to ma asi za sebou.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jirka04 » 11 črc 2011, 21:01

No,já podle tacháku tam mám 20000(osobně si myslím,že už podruhý),jeden kotouč,celkom hladký,desky mají cca 3mm.Zadní je taky vcelku dobrej,zatím jsem všechno ubrzdil... :o
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jurino21 » 11 črc 2011, 22:29

foky píše:1-2mm oleje v airboxu pod filtrem je dost velké množství. Pokud ti takto hází olej ve všech jízdních režimech (i v "klidových" jízdách po okreskách), tak je to na větší investici.

Sleduj teďka po výměně oleje hladinu v okénku před každou jízdou a filtr po cca 1000km a uvidíš jak na tom si.

To jestli má 12000km najeto se dá zjistit podle několika málo faktorů.
1) Přední guma podle DOTu původní (na gumě je vyraženo DOT a nějaké číslo - poslední čtyřčíslí značí týden a rok výroby), zadní buďto původní skoro úplně sjetá nebo skoro nová. Obvyklá výdrž gum: Přední 20000-30000km, zadní 8000-14000km
2) Přední i zadní destičky musí být původní originály (Nissin)
3) Kotouče bez jakéhokoliv viditelného opotřebení

Takže aby som dal veci na pravú mieru:
Skúter kúpený ako nový 2.10.2009 v Suzuki HP Moto Matúškovo, kde podľa servisnej knižky bola robená kontrola pri 1000 a 6000 km.
Rok výroby som zle prečítal z listu conformity, kde homologizácia tohto typu skútra bola 12.12.2008, ale vyrobený bol 27.05.2009. Takže podľa všetkého je to K9, ale to som sa dočítal iba z príručky používateľa, ktorá bola vystavená na typ K9. Aj gumy sú z 19/2009, takže ešte originál.
Kilometre sú podľa mňa skutočné, predával ho prvý majiteľ a mal som možnosť s ním hovoriť.
Môj dotaz ohľadom oleja bol hlavne preto, že či je to normálne aby bol v skrinke nejaký olej, alebo to mám ísť reklamovať, keďže je to ešte do 2.10.2011 v záruke. Teraz cez víkend som nabehal nejakých 800 km. Otáčky som sa snažil dodržať max 7000, ale väčšinou som išiel 6000-6500. Dnes som pozrel pod filter a olej tam nebol, ale krabica pod filtrom predsa len nebola suchá, bol na nej jemný olejový film. Samotný filter bol už tiež dosť čierny.
Neviem či je môj záver dobrý, ale myslím si, že keď budem jazdiť v normálnych otáčkach a nevytáčať to cez 8000, tak ten olej tam nebude. No uvidím.
Ďakujem za rady
jurino21

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 25 bře 2011, 11:59
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 12 črc 2011, 11:38

no ale ked jazdis 7000ot to preboha kolko chodis :) uz 6500 je rychlost nad 100
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jurino21 » 12 črc 2011, 13:15

No, je to pravda, ale väčšinou jazdím na dialniciach a rýchlostných cestách. A tam je to dosť ťažko ísť pod 130. Asi som mal predsa len zobrať Burgmana 650 :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:05, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
jurino21

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 25 bře 2011, 11:59
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 12 črc 2011, 13:19

:) no to mal , ale tam tie otacky az tak dole nepojdu, teda pokial ides dialnice, tak nechapem ze nemas pulley, ja keby jazdim iba mesto, nedam asi pulley valceky, ale tiez jazdim casto dialnice a mimo mesto , a tie valceky mi dovoluju jazdit po dialnici aj 130 km/h pri 6000 ot. aj ked vacsinou idem ako som pisal 5500-5700 a 110 az 120km/h , samozrejme neratam silnejsi protivietor, tam potom je to trosku viac.

Ale v tvojom pripade, podla seba doporucujem Pulley --- vacsia rychlost nizke otacky
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jurino21 » 12 črc 2011, 14:55

Ja som tam dal 18 gramove, ale sa mi nepáčili tie vysoké otáčky pri rozbiehaní. Tak som tam vrátil originál.
Budem musieť kúpiť 21 g, len či zas nebudem sklamaný z pomalej akcelerácie. Ale ak bude čas na výmenu,určite to vyskúšam z 21 gramovými.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:05, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
jurino21

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 25 bře 2011, 11:59
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 12 črc 2011, 17:57

ja mam doma nove Pulley 21g , ak chces predam ti ich za polovicnu cenu , keby sa ti zdali slaby rozjazd, mozes ich kombinovat napr s 18g,
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 12 črc 2011, 18:21

Já pořád přemýšlím jaké,nepotřebuju takovou akceleraci,jezdím spíš okresky a až ho zajedu,tak i dálnice.Rozhoduju se mezi 19 nebo 20 g,možná ty 20 by nebyly marný,ale tak nějak nevím.Jestli jsou origo 21 g,tak by zase podle výrobce byly vhodné ty 19ky
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 15 črc 2011, 21:56

CHtěl jsem Vám ukázat pět šestek , ale nějak jsem to o kousek přejel ...
Obrázek
...a letos už mám 10 000 km
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 15 črc 2011, 22:16

Já budu mít za chvilku pět pětek, tak vyfotim. Letos mám už 18000km :roll: :mrgreen:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Tqmas1 » 20 črc 2011, 20:20

Ahoj.Suzuki Burgman 400 2000.Pokud startuju,s plynem,bez plynu,teplej studenej,trvá někdy(většinou) i 10 vteřin než naskočí.Chytne vždy,o to nemám strach.Jezdím každý den a nikdy mě nikde nenechal,ale mohl by chytat líp.Svíčka nová,oproti starý žádný rozdíl,karburátor do šroubku, vyčištěný,vyfoukaný,sytič funguje,po nastartování drží vyšší otáčky,potom plynule padá až na volnoběh,nová baterka,točí jako blázen,nová guma mezi karburátorem a válcem.Když už jede tak jede jak kráva,ale nestartuje.Napadá vás něco?Už sem to řešil i jinde ale bez úspěchu.T.
Tqmas1

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2011, 20:10
Skútr / moto: S Burgman 400-2000
Tuning / úpravy: Pár jo.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Santa » 20 črc 2011, 21:13

spatny vule na ventilech rekl bych ze spis zadny nez nejaky.........
pokud nemas nekde diru v gume u vzduch filtru nebo nekde mezi karb.a hlavou
cerpadlo to ma z nadrze urcite pac to ma nadrz nyz......ale pri startovani by melo bejt v karburatoru dost kdyz behem jizdy problem nema
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Yamaha Majesty DX 250 najeto69000km (27000 ja) malossi multivar 3,5l/100
http://www.skutry-malsice.cz
Uživatelský avatar
Santa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 22 srp 2010, 21:54
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Yamaha Majesty DX 250 '98
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, Poloni pritlacny talir, Audio, Xenon, metalic lak na zakazku, velke plexi, komplet po GO

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 21 črc 2011, 09:53

Dotaz: Už se to někde tady i nakouslo, ale máte někdo v současnosti vyřešeno a vyzkoušeno předělání vzduchového filtru na čtyřstovce (novější modely) z jednorázového na vícerázový , tedy kde by se měnila popřípadě prala jen ta vložka a nemusela se při výměně kupovat polovina nového sání ? :?
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

cron