takze km nabiehaju , vcera som testoval pomerne vela km na dialnici, co sa tyka pulley valcekov, som si na to zvykol, a asi je to lepsie ako originaly, aspon zatial, spotreba je mozno o 0,2 dc viac co sa tyka mesta, dialnica nie je vacsia spotreba, skor naopak. Rozjazdy a trasenie neriesim, tam to nepomohlo, a trasie veselo dalej, ale cesta po dialnici vcera 300km, s priatelkou za sebou , 110-120km/h cestovna rychlot, a otacky nadherne 5500 5700 ot. co je naozaj dost dobre, dokonca sa dalo ist aj 130 a este sa to len dotykalo 6000ot, samozrjeme nebol protivietor, skor bezvetrie, raz som aj potiahol, a vo dvojici(kde len ja mam cosi nad 100kg
) a vysokym plexi,to vyslo az na 160 km/h co je ok. Idem na tom do chorvatska a teda toto bude velke plus na dlhsie trasy, pri original valeckoch by som sa nemohol dostat nad 100km/h a ist dajme tomu na 5500 , cize budem teraz robit 10-20 km kazdou hodinou naviac
, najazdene 13 600km , a okrem spojky je spokojnost zo skutrom, aky by bol potom ale rozbeh z miesta, no neviem
no sranda je ta , ze pulley mam 18g, co su lahsie este ako original, presto otacky vedia ist o dost nizsie pri cestovani mimo mesto, rozbehy tam uz je citit ze su valecky lahke a otacky idu vyssie, ale myslim ze tazsie originaly by bolo asi skor horsie riesenie , tam by mozno ani akceleracia pri obiehani v 90km/h napriklad, uz mohla byt dost mizerna, aspon myslim , ked som dal tazsie puley valecky, naozaj to bolo o nicom , akceleracne schopnosti pri vyssich rychlostiah myslim
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou