Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Olda » 06 črc 2011, 20:53

No tohle se jí fakt povedlo,měl jsem ho vybranýho dlouho,ale manželka pořád nepovolila,nakonec to spáchala sama :D Proti tý 200 je to teda nebe a dudy,hlavně vyhřívaná sedačka a rukojeti jsou luxus,po ránu jsem to zapnul zhruba na půlku a hezky to topilo.ABS by se taky mohlo někdy hodit,hlavně se nekroutí v zatáčkách,ta 200 byla hodně nervozní při zatáčení.
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 193
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Honda Africa Twin adventure sports

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Kubishta » 07 črc 2011, 19:52

Zdravím Vás:-) zamiloval jsem se do jednoho burgmana 400 r.v 2000. byl jsem se na něj už podívat a příští týden si pro něj jedu. Nemám žadne zzkušenosti se skutrama, ale onen B400 se mi tak líbí, že měním za svoji starou savage:-) Majitel říkal, že je tam kupoval motor z nejake bouračky co měla najeto jen 15000... co by jste mi poradili? Šli by jste do tohoto ročníku? Vím, že tu skoro všichni mate asi novější burgmany, ale jsem omezený finančně.
Kubishta

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 07 črc 2011, 19:39

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 07 črc 2011, 21:12

Nebál bych se toho , pokud je to za přijatelnej peníz . Já mám ročník 01 , a nemám problém ... pravda , papká si olej , ale to i novější ročníky s míň kilometrama . Já mám najeto 66 000 km , a neměnil bych . Spotřeba kolem 3,5 litru , když jedu sólo na kochačku jedu i za 3,2 , když jedu na "adrenalin" tak 3,7 . Co ho mám tak jen měním gumy a olej . Nedávno ( při cca 60 000 km ) jsem vyměnil ložisko v zadním kole , ložiska v předním kole , a kuličky v ložiskách v krku řízení ...
Projeď to , nějaký zkušenosti máš když už jsi měl savage , a pokud je to láska na první pohled , jdi do toho .
Ještě bych napsal že spojka je původní , řemen a válečky je teprve druhej - výměna při 39 500 km .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Kubishta » 08 črc 2011, 07:40

byl by za 35 k. takže solidní cena si myslím, další věc, co mě uchvátila, bylo nádherné přečalouněné černo bíle sedlo, oproti originálu 100 a 1. Měni l i všechny kapaliny, nové válečky (původní mi ukazoval), nové zadní kolo. Až na pár drobných oděrek fakt mazel. Všechno hold dělal pro svoji ženu, ale ta ho prej nakonec nechtěla, nebo nedokopaal se ani k řídičáku říkal. Jsou třeba na nějaké věci, na které bych si měl dát pozor u koupě Burgmana? Tím myslím takov,é co se dají zjistit hned na místě :wink:
Kubishta

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 07 črc 2011, 19:39

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod mickey » 08 črc 2011, 08:34

Kubishto,
podivej se (pokud se u B400 uvadi), jestli je ve velkym technicaku nove cislo motoru...
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 08 črc 2011, 08:52

Čísla motoru se dneska už vůbec neřešej. Třeba u importovaných skútrů ti ho ani nenapíšou do českého čistopisu, protože ho ani z origo TP k dispozici nemají a na dovozové TK je tohle vůbec nezajímalo.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Kubishta » 08 črc 2011, 09:48

Tak mi to říkal i ten majitel, že to bere jako nahradní díl nebo co.
Kubishta

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 07 črc 2011, 19:39

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod ReApache » 08 črc 2011, 09:59

Kubishta:
Jak napsal MP, bez větších problémů. mám Burgouše rok 99 a kromě toho oleje a většího apetitu žádný felká proplém :)
Jezdím opatrně :), většinou :)
ReApache

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 12 srp 2008, 21:25
Bydliště: Veverská Bitýška
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400/99
Tuning / úpravy: variátor Malossi, výfuk LeoVince

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jta » 09 črc 2011, 21:38

Zdravím všechny a mám dotaz. Před pár dny jsem koupil Burgmana AN 400 r. v. 2009. Chci se zeptat, jak je to s otáčkama. Když to nakopnu (na první cvrnknutí), tak jsou otáčky do 2000 pak to klesne cca k 1500 ot/min, ale pořád to trošku lítá mezi cca 1450 a 1550. Skútr má najeto 7500 km a svíčka ještě nebyla měněna (dle manuálu 12000 km). Táhne to pěkně a spotřeba na dálku do 3,5 na sto. Jsou ty otáčky normální? Měl jsem dvouválec a jsem zvyklej na stejný otáčky. Díky
jta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 03 čer 2011, 22:22
Skútr / moto: Suzuki DL 650 A V-Strom, r. v. 2009

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 09 črc 2011, 21:44

Absolutně normální....neřešit...... 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jta » 09 črc 2011, 21:58

Díky nebudu.
jta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 03 čer 2011, 22:22
Skútr / moto: Suzuki DL 650 A V-Strom, r. v. 2009

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 09 črc 2011, 23:09

takze km nabiehaju , vcera som testoval pomerne vela km na dialnici, co sa tyka pulley valcekov, som si na to zvykol, a asi je to lepsie ako originaly, aspon zatial, spotreba je mozno o 0,2 dc viac co sa tyka mesta, dialnica nie je vacsia spotreba, skor naopak. Rozjazdy a trasenie neriesim, tam to nepomohlo, a trasie veselo dalej, ale cesta po dialnici vcera 300km, s priatelkou za sebou , 110-120km/h cestovna rychlot, a otacky nadherne 5500 5700 ot. co je naozaj dost dobre, dokonca sa dalo ist aj 130 a este sa to len dotykalo 6000ot, samozrjeme nebol protivietor, skor bezvetrie, raz som aj potiahol, a vo dvojici(kde len ja mam cosi nad 100kg :) ) a vysokym plexi,to vyslo az na 160 km/h co je ok. Idem na tom do chorvatska a teda toto bude velke plus na dlhsie trasy, pri original valeckoch by som sa nemohol dostat nad 100km/h a ist dajme tomu na 5500 , cize budem teraz robit 10-20 km kazdou hodinou naviac 8) , najazdene 13 600km , a okrem spojky je spokojnost zo skutrom, aky by bol potom ale rozbeh z miesta, no neviem

no sranda je ta , ze pulley mam 18g, co su lahsie este ako original, presto otacky vedia ist o dost nizsie pri cestovani mimo mesto, rozbehy tam uz je citit ze su valecky lahke a otacky idu vyssie, ale myslim ze tazsie originaly by bolo asi skor horsie riesenie , tam by mozno ani akceleracia pri obiehani v 90km/h napriklad, uz mohla byt dost mizerna, aspon myslim , ked som dal tazsie puley valecky, naozaj to bolo o nicom , akceleracne schopnosti pri vyssich rychlostiah myslim
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jurino21 » 10 črc 2011, 00:56

Zdravím všetkých,
chcel by som poprosiť o radu. Pred pár týždňami som kúpil K9 / 2008. Dnes som pri 12000 km menil olej s filtrom a sviečku. Keďže vzduchový filter sa má meniť až pri 18000 km, tak som ho išiel len skontrolovať. A tu nastalo pre mňa nemilé prekvapenie. Filter bol úplne čierny a zanesený od oleja. Keď som ho vybral von, tak som zistil, že v nádobe pod ním je cca 1-2 mm oleja. Tak som to vyutieral a pre istotu kúpil nový filter.
Potreboval by som radu, prečo sa tam ten olej dostal a čo urobiť aké opatrenie aby som ho tam nemal. Neviem či to môže byť aj tým, že skúter moc nešetrím a bežne chodím na cca 7000 otáčkach. Často sa stane že tam skočí aj 8000 ot.
Inak dal som tam aj 18 g valčeky pulley, ale vrátil som naspäť originál lebo sa mi zo začiatku akcelerácie zdali tie otáčky s pulley veľmi vysoké. Pri rozbiehaní som nepocítil že by to nejako výrazne pomohlo.
Vďaka za radu ohľadom toho oleja pod vzduchovým filtrom.
jurino21

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 25 bře 2011, 11:59
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 10 črc 2011, 12:01

v prvom rade by som povedal ze nemas najazdene 12 000 km, ale je trosicku stoceny tachac ako takmer kazdy dovezeny skuter , ak to je 2008 rok, tak to nie je K9 , ale skor K7 , mozno K8 , ja mam 13 500km , a filter je ako novy stale ,
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 10 črc 2011, 12:11

1-2mm oleje v airboxu pod filtrem je dost velké množství. Pokud ti takto hází olej ve všech jízdních režimech (i v "klidových" jízdách po okreskách), tak je to na větší investici.

Sleduj teďka po výměně oleje hladinu v okénku před každou jízdou a filtr po cca 1000km a uvidíš jak na tom si.

To jestli má 12000km najeto se dá zjistit podle několika málo faktorů.
1) Přední guma podle DOTu původní (na gumě je vyraženo DOT a nějaké číslo - poslední čtyřčíslí značí týden a rok výroby), zadní buďto původní skoro úplně sjetá nebo skoro nová. Obvyklá výdrž gum: Přední 20000-30000km, zadní 8000-14000km
2) Přední i zadní destičky musí být původní originály (Nissin)
3) Kotouče bez jakéhokoliv viditelného opotřebení

Má to dva kotouče a po 52000km to nemá hranku žádnou.

Věř a dokonce mám na předku originální destičky........ a ještě jich tam je tak 1/3.

Proto se směju inzerátům typu: Najeto 16000km, nové pneu, nové destičky atd..... :mrgreen: to vždycky umírám smíchy.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 21:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou. Nejspíš šlo o komunikaci s členem 8steve, kterému byly příspěvky vymazány, protože z nich sám vymazal text.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků