Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 čer 2011, 16:52

k těm brašnám : doporučil bych na karoserii nalepit tzv."přenašečku" . tj. přenašecí folii na samolepky. Je dostupná u všech distributorů nálepek.
je totiž celkem dobře sundatelná bez poškození a i dost silná.
Tj. udělat si šablonu, nalepit a po cestě v pohodě sundat ... ( samozřejmě myslím třeba na dovolenou )

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 čer 2011, 19:35

Pěkná prácička boční kufry 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 čer 2011, 19:47

wasp píše:Bobika 72: Šikula !!!

jta: Mám na čtyřstovce zapojena obě světla. Chce to novou patici na tu H4
(u té původní chybí konektor pro tlumené vlákno) a dvoustavový relé. Zapojení je trivka.
Ještě k té spotřebě - s origo plexi 3,8l/100
s velkým plexi od Givi 4,1l/100 vše v jednom a pohodová jízda.

Jak velký rozdíl tam vznikl. Počítám, že obrovský. Tlumený ti svítí obě a dálkový jen ta H7, že? Musel jsi nějak štelovat sklon světla (jestli to vůbec jde).

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 čer 2011, 21:56

Jojo , tlumený obě a dálka jen vpravo na té H4. Rozdíl je takový, jako když místo jedné žárovky, svítěj dvě. :wink: Sklon jsem nešteloval, myslím, že to sice jde, ale jelikož si proti jedoucí auta nestěžujou, tak to zatím nechám tak.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 čer 2011, 22:15

A co na technický. Nedělali problém. Nebo jsi tam ještě s touhle úpravou nebyl?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 čer 2011, 14:05

Zatím jsem tam s tím nebyl, ale i tak tam mám v tom zapojení ještě skrytej vypínač, tak že se to pak chová jako před úpravou. :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 čer 2011, 16:41

Hi, kluci nevíte kolik mají být volnoběžné otážky u B400 K8 při ohřátém motoru ? Nikdy jsem to nějak nesledoval, ale teď jsem si všiml, že když mám ohřátý motor, tak mám volnoběh kolem 1800 až 1900 otáček a to mi připadá docela dost. Pokud to je hodně, nevíte někdo, jakým způsobem ty otáčky seštelovat ? Díkes

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2011, 22:09

my ostatní nemáme otáčkoměr . Ale zase by jsme s těma otáčkama mohli štelovat .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 čer 2011, 22:40

to Bobika72: otáčky pri zahriatom motore na B400 K8 sú medzi 1350-1550 ot/min bližšie info je v návode k údržbe v tomto odkaze kap. 6-11 Návod k obsluze a údržbě B400

takže otáčky máš neprimerane vysoké..také hodnoty dosahujú pri zapnutom sytiči samozrejme zkontroluj aj voľu plynového lanka taktiež popísané v návode, je možné že je príliš napnuté a preto sú vysoké(jedna z možností)...pri natáčaní riaditok z jednej strany na druhú by sa nemali meniť otáčky motoru, ak je správne vymedzená voľa plynového lanka... :)

mal som na mysli automatický sytič, nerobil by som z toho vedu...pozrieť na plynové lanko, na vzduchový filter a ak to nebude týmto tak do servisu na zoradenie...vyššie voľnobežné otáčky-vyššia spotreba a to nehovorím o tom, že cca 2500-3200 spína spojka takže 1800 je už fakt vysoko :?

inak sa dá robiť skoro všetko, keď máš správny servisný manuál :wink: a ten mám síce v ITA jazyku ale veľmi zrozumiteľný..dokonca aj samodiagnostiku zvládneš vlastnými prstami..a nemusíš platiť 1200 kaček v autorizovanom servise :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 čer 2011, 12:31

Tie volnobezne otacky su naozaj vysoke.Tak ako pise Miro11 mali by byt vtom rozmedzi... A co spotreba aka je ? Doteraz boli otacky vpohode ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 čer 2011, 15:24

Já si právě neuvědomuju jaký otáčky jsem měl dřív. Nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. Spotřeba v pohodě. S velkým cestovním plexi, topcase, bočními kufry a jízda ve dvou - spotřeba kolem 3,7 l/100 km. Mrknu do toho manuálu a uvidím. Díky

16:34 edit:
Teď odpoledne jsem se byl projet a otáčky za studena jsou tak 2000. Když se to ohřálo, tak to kleslo na nějakých 1600 až 1700, takže systičem by to nemělo být. Navíc by to asi začalo docela žrát, což nedělá. Je to zvláštní. I když mám teplej motor, někdy zastavím a otáčky jdou přes 1800 a při dalším zastavení jsou třeba kolem 1600. Ale když stojím na místě a otáčím řidítky, tak se ani nehnou, takže nemyslím, že by to bylo lankem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:40, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 čer 2011, 19:41

pozri na vzduchový filter...to najprv a ja pohľadám tú samodiagnostiku na B400, aby si zistil, či je škrtiaca klapka tak ako má byť pekne v strede :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 čer 2011, 19:59

No možná že tím vzduchovým filtrem by to taky mohlo být. Zkontroluju ho :roll:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 čer 2011, 21:42

Nevim kolik máš najeto, ale jednou za čas je dobrý klapky úplně vyndat a vyčistit.
Je tam malinkatej vzduchovej kanálek, kterej vede k volnoběžnýmu ventilu a ten je velmi často zaplněnej takovym černym šmírem (jde to dobře vyčistit tyčinkama do uší 8) ).

Řešim po návratu z Montreux podobnej problém, jen je volnoběh po 500km dálničním maratonu cca 2500ot. a asi po 10 vteřinách spadne na 2000ot. Zkoumat to budu ale až po víkendu.

27.6. edit:
Tak jsem si dneska vyčistit klapky, utáhnul všechny možné objímky a motor má stále vysoký volnoběh. Už mě napadá jenom svíčka (mam tam iridiovou asi 16000km).

Zejtra to ještě pořádně projdu, jestli si to někde trošičku nepřisává falešnej vzduch a asi to budu muset dát na diagnostiku do Suzuki :cry:

Natočil jsem to na mobil:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 čer 2011, 10:25

No já mám u teplého motoru otáčky mezi 1600-1750. Ale je pravda, že od L0 se malinko změnil motor, resp. rozsah otáček. Tak nevím, jestli bych i já měl mít volnoběh do 1550. Ani jsem tuhle informaci nikde nenašel...

EDIT: Podle vyjádření Suzuki Motor Czech mají být otáčky 1450 +/-100 (1350-1550) a L0 se od K7-K9 neliší.
Odeslat odpověď