Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod p@t » 16 čer 2011, 16:52

k těm brašnám : doporučil bych na karoserii nalepit tzv."přenašečku" . tj. přenašecí folii na samolepky. Je dostupná u všech distributorů nálepek.
je totiž celkem dobře sundatelná bez poškození a i dost silná.
Tj. udělat si šablonu, nalepit a po cestě v pohodě sundat ... ( samozřejmě myslím třeba na dovolenou )
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod cholstik » 16 čer 2011, 19:35

Pěkná prácička boční kufry 8)
Člen VČP http://www.vychodoceska-perut.cz/
http://cholstik.rajce.idnes.cz/
nyní: BMW F650, bylo: Burgman 400, Honda SFX50
Uživatelský avatar
cholstik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 144
Registrován: 05 úno 2011, 19:27
Bydliště: Černá u Bohdanče
Skútr / moto: BMW F650

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jta » 16 čer 2011, 19:47

wasp píše:Bobika 72: Šikula !!!

jta: Mám na čtyřstovce zapojena obě světla. Chce to novou patici na tu H4
(u té původní chybí konektor pro tlumené vlákno) a dvoustavový relé. Zapojení je trivka.
Ještě k té spotřebě - s origo plexi 3,8l/100
s velkým plexi od Givi 4,1l/100 vše v jednom a pohodová jízda.

Jak velký rozdíl tam vznikl. Počítám, že obrovský. Tlumený ti svítí obě a dálkový jen ta H7, že? Musel jsi nějak štelovat sklon světla (jestli to vůbec jde).
jta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 03 čer 2011, 22:22
Skútr / moto: Suzuki DL 650 A V-Strom, r. v. 2009

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 16 čer 2011, 21:56

Jojo , tlumený obě a dálka jen vpravo na té H4. Rozdíl je takový, jako když místo jedné žárovky, svítěj dvě. :wink: Sklon jsem nešteloval, myslím, že to sice jde, ale jelikož si proti jedoucí auta nestěžujou, tak to zatím nechám tak.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jta » 16 čer 2011, 22:15

A co na technický. Nedělali problém. Nebo jsi tam ještě s touhle úpravou nebyl?
jta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 03 čer 2011, 22:22
Skútr / moto: Suzuki DL 650 A V-Strom, r. v. 2009

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 19 čer 2011, 14:05

Zatím jsem tam s tím nebyl, ale i tak tam mám v tom zapojení ještě skrytej vypínač, tak že se to pak chová jako před úpravou. :wink:
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 20 čer 2011, 16:41

Hi, kluci nevíte kolik mají být volnoběžné otážky u B400 K8 při ohřátém motoru ? Nikdy jsem to nějak nesledoval, ale teď jsem si všiml, že když mám ohřátý motor, tak mám volnoběh kolem 1800 až 1900 otáček a to mi připadá docela dost. Pokud to je hodně, nevíte někdo, jakým způsobem ty otáčky seštelovat ? Díkes
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 23 čer 2011, 22:09

my ostatní nemáme otáčkoměr . Ale zase by jsme s těma otáčkama mohli štelovat .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 23 čer 2011, 22:40

to Bobika72: otáčky pri zahriatom motore na B400 K8 sú medzi 1350-1550 ot/min bližšie info je v návode k údržbe v tomto odkaze kap. 6-11 Návod k obsluze a údržbě B400

takže otáčky máš neprimerane vysoké..také hodnoty dosahujú pri zapnutom sytiči samozrejme zkontroluj aj voľu plynového lanka taktiež popísané v návode, je možné že je príliš napnuté a preto sú vysoké(jedna z možností)...pri natáčaní riaditok z jednej strany na druhú by sa nemali meniť otáčky motoru, ak je správne vymedzená voľa plynového lanka... :)

mal som na mysli automatický sytič, nerobil by som z toho vedu...pozrieť na plynové lanko, na vzduchový filter a ak to nebude týmto tak do servisu na zoradenie...vyššie voľnobežné otáčky-vyššia spotreba a to nehovorím o tom, že cca 2500-3200 spína spojka takže 1800 je už fakt vysoko :?

inak sa dá robiť skoro všetko, keď máš správny servisný manuál :wink: a ten mám síce v ITA jazyku ale veľmi zrozumiteľný..dokonca aj samodiagnostiku zvládneš vlastnými prstami..a nemusíš platiť 1200 kaček v autorizovanom servise :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:39, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Lapko » 24 čer 2011, 12:31

Tie volnobezne otacky su naozaj vysoke.Tak ako pise Miro11 mali by byt vtom rozmedzi... A co spotreba aka je ? Doteraz boli otacky vpohode ?
Uživatelský avatar
Lapko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 črc 2009, 10:10
Bydliště: Dubnica nad Váhom - Trenčín SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K7
Tuning / úpravy: Kufor Givi Maxia 55l lux B, Vyhrievane rukovete, valčeky Dr.Pulley, Stroboskopy, Dvojcestny alarm Sentinel 1100, Vyhrievane sedadlo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 24 čer 2011, 15:24

Já si právě neuvědomuju jaký otáčky jsem měl dřív. Nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. Spotřeba v pohodě. S velkým cestovním plexi, topcase, bočními kufry a jízda ve dvou - spotřeba kolem 3,7 l/100 km. Mrknu do toho manuálu a uvidím. Díky

16:34 edit:
Teď odpoledne jsem se byl projet a otáčky za studena jsou tak 2000. Když se to ohřálo, tak to kleslo na nějakých 1600 až 1700, takže systičem by to nemělo být. Navíc by to asi začalo docela žrát, což nedělá. Je to zvláštní. I když mám teplej motor, někdy zastavím a otáčky jdou přes 1800 a při dalším zastavení jsou třeba kolem 1600. Ale když stojím na místě a otáčím řidítky, tak se ani nehnou, takže nemyslím, že by to bylo lankem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:40, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 24 čer 2011, 19:41

pozri na vzduchový filter...to najprv a ja pohľadám tú samodiagnostiku na B400, aby si zistil, či je škrtiaca klapka tak ako má byť pekne v strede :wink:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 24 čer 2011, 19:59

No možná že tím vzduchovým filtrem by to taky mohlo být. Zkontroluju ho :roll:
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 25 čer 2011, 21:42

Nevim kolik máš najeto, ale jednou za čas je dobrý klapky úplně vyndat a vyčistit.
Je tam malinkatej vzduchovej kanálek, kterej vede k volnoběžnýmu ventilu a ten je velmi často zaplněnej takovym černym šmírem (jde to dobře vyčistit tyčinkama do uší 8) ).

Řešim po návratu z Montreux podobnej problém, jen je volnoběh po 500km dálničním maratonu cca 2500ot. a asi po 10 vteřinách spadne na 2000ot. Zkoumat to budu ale až po víkendu.

27.6. edit:
Tak jsem si dneska vyčistit klapky, utáhnul všechny možné objímky a motor má stále vysoký volnoběh. Už mě napadá jenom svíčka (mam tam iridiovou asi 16000km).

Zejtra to ještě pořádně projdu, jestli si to někde trošičku nepřisává falešnej vzduch a asi to budu muset dát na diagnostiku do Suzuki :cry:

Natočil jsem to na mobil:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 bře 2014, 20:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod ScooterMarty » 28 čer 2011, 10:25

No já mám u teplého motoru otáčky mezi 1600-1750. Ale je pravda, že od L0 se malinko změnil motor, resp. rozsah otáček. Tak nevím, jestli bych i já měl mít volnoběh do 1550. Ani jsem tuhle informaci nikde nenašel...

EDIT: Podle vyjádření Suzuki Motor Czech mají být otáčky 1450 +/-100 (1350-1550) a L0 se od K7-K9 neliší.
dříve guttata
Martin, 608 463 502, Profil na Motorkáři.cz
Suzuki Burgman 400 '10 "Sněhurka"
Jezdím za Obrázek
Uživatelský avatar
ScooterMarty

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 652
Registrován: 30 črc 2009, 01:50
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400, L0, bílá
Tuning / úpravy: Topcase, turistické plexi,

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků