Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 čer 2011, 11:49
Záleží co je to za gumu a jakej máš styl jízdy.
Prvomontáž Bridgestone by měla v normálních podmínkách při jízdě v 1 vydržet cca 10-12000km. Dá se ale sject i za 4000km.
09 čer 2011, 12:04
jo takze kolem 5000 by mela vydrzet mam v planu ject trosku dal ve 2 a plne nalozenej tak abych mel predstavu ....
12 čer 2011, 09:51
Tak jsem včera cestou ze šňůry vyhnal pavouky z vejfuku .... na dálnici jsem vyzkoušel kolik dá ... Na tacho 155 km / h , dle GPS 144 km / h ... už to není co to bejvalo , s novým řemenem to na tach šlo přes 160 km / h . A řemenice na variátoru nejsou už při těch km ( 64 000 ) asi tak v nejlepší kondici .
12 čer 2011, 12:44
ja som tiez vcera podla GPS skusal premeriavanie tacho, ako sa pisalo, pri 100km/h tacho je to 90 - 91 km/h na gps, asinieco medzi tym, pri tej 110km/h je to 100km/h na gps, no a pri tej 155 by som to videl skor tak na 140-141 km/h real , ale ta maximalka ja uz to neriesim, naozaj zalezi na podmienkach ake mas, hlavne vietor, ak budes mat bezvetrie, pojdes 160 km/h
a ked bude vietor trosku do chrbta tak aj 165 km/h
12 čer 2011, 21:01
me taky samozrejme tacho keca o 10-12km oproti GPS,ale tech 160 se necha taky vymacknout-zatim sem zkusel jen jednou,bo jezdim pohodovou jizdu-na spotrebu tzn krajinky
12 čer 2011, 21:54
Tak to mě pro změnu přestal tachometr fungovat uplně,měl jsem dole přední kolo a ten snímač už někdo opravoval,nemáte někdo ponětí kolik to stojí nové?
12 čer 2011, 22:42
Jó , to se ani neptej ... troječka to spraví .
Mě se na tom magnetickým kroužku ulomili ty dva unášecí výstupky co zapadají do těch vybrání aby se to točilo .... takže jsem si udělal formu z papíru , vložil do ní ten kroužek a ty chybějící výstupky odlil z epoxidu ... pak pilníček a jel jsem . Vytvořil jsem stejnej tvar . Funguje to zase už nějakých deset - patnáct tisíc . I když teď jak jsem měnil ložisko v kole a měl to rozebraný tak byl celej ten magnetickej kroužek prasklej vejpůl - nechápu proč , naštestí to nemá kam uhnout a jako magnet to drží u sebe , tak jsem to slepil a vložil ho zpět .
Kdyžtak napiš - nafoť co máš za problém , třeba poradím , pomůžu .
14 čer 2011, 19:05
Mám dotaz pro všechny. Vím, že se to tady už řešilo, ale stejně. Dopisuju si s jedním majitelem Burgmana a ten má dle počítače spotřebu 4,4 l na sto. Prý to ani míň nejde. Běžně přitom lidi píšou že mají kolem 3,5. Jsou ta vysoká čísla jenom stylem jízdy? Když člověk nejezdí brzda - plyn a jedem kolem stovky, tak to přeci musí jít níž ne? Díky
14 čer 2011, 19:12
4,5l mám teďka průměr za 90km čistě po Praze brzda->plyn.
Kombinovaně mám 3,6-3,9l a když jedu jenom po okreskách pohodu 80-110km/h tak mám kolem 3,5l.
Vše v jednom a prázdnej.
14 čer 2011, 20:24
ja mam dlouhodobe 3,5l nejmin sem dosahl na 3,1l a ve dvou se do 4l vejdu. jel sem i sam po dalnici trochu pod plynem,ale zustal jsem na 4litrech
14 čer 2011, 20:26
Mne ak lezie spotreba cez 4 litre podla palubneho pc tak hladam pricinu. Normalne pritom jazdim do 3,9.
Chce to skontrolovat napr aj vzduchovy filter v akom je stave. To je dost podstatne.
Pripadne ci nepodfukuje tesnenie pred lambda sondou, od valca ide kratke koleno ktore sa napaja na samotny vyfuk. Je tam spoj a stalo sa mi ze mi to tadial prefukovalo. Nasledne lambda ktora je az za tym nedostavala dostatok splodin a vyhodnocovala to riadiaca jednotka ako studeny motor a teda davalo bohatu zmes. Da sa tam strcit ruka hned ked sa nastartuje ale bacha rychlo sa to rozohreje a hrozy popalenie. Pripadne este nova sviecka aj ked ta asi nebude mat vplyv na spotrebu.
Alebo majitel naozaj jazdi ako drak plyn-brzda
14 čer 2011, 22:36
ja mam este model s karburatorom a tiez mam spotrebu okolo 4 - 4,5.. A to ani nejazdim nejak extra rychlo alebo extra svizne.. a mam novy vzduchovy filter tak to o trosku kleslo ale aj tak je to dost...
14 čer 2011, 23:24
Tak k té spotřebě ... v sobotu na skútršňůru jsem jel za 3,2 ( celkem najeto 382 km , část po Hradecké dálnici , sólo )
Dnes natankována plná v Jihlavě , cesta na SK do Gabčíkova kde proběhlo první tankování - 3,35 ( ve dvou ) . Pak průjezd Maďarskem a Rakouskem do Bratislavy , odtam po
dálnici do CZ a druhé tankování v Pohořelicích - 3,7 .
Za čtyři jsem jezdil když jsem to koupil a měl ještě neodpojenej EGR ... ale to už je 40 000 km zpátky
15 čer 2011, 08:44
Ke spotřebě, mám taktéž karburátor , a jezdím kolem 3,3l-3,4l/100 km (styl jízdy kolem 100km/h-110 km/h), EGR neodpojený, po spočítání spotřeby po návratu z Alp, kde jsem najezdily 1600 km, průměr vychází na 3,6l/100km, včetně 600 km po Rakouské dálnici, kde jsem valil 130-140km/h. Vše sólo jízda...
15 čer 2011, 19:53
Asi do toho nepůjdu, je to nějaký podivný, i když údajně má B400 (model 2007) najeto 25000 km a vše je původní a téměř 100%, vč. pneu, který prý vypadají perfektně. Tak budu hledat dál. Kdybyste někdo náhodou o nějakým moc pěkným kousku věděl, dejte mi prosím vědět. V-Strom je v podstatě prodanej, tak ať nejsem dlouho bez moto. Jinak nezkoušel někdo zapojit na Burgmanovi i druhý světlo, aby to svítilo víc. Na amerických stránkách to normálně zprovoznili. Bohužel se v elektrice moc nevyznám, tak nevím. Díky