Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 09 čer 2011, 11:49

Záleží co je to za gumu a jakej máš styl jízdy.

Prvomontáž Bridgestone by měla v normálních podmínkách při jízdě v 1 vydržet cca 10-12000km. Dá se ale sject i za 4000km.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kaufi » 09 čer 2011, 12:04

jo takze kolem 5000 by mela vydrzet mam v planu ject trosku dal ve 2 a plne nalozenej tak abych mel predstavu ....
burgman 400 2008 4.5l/100km 0.4l/2500km
kaufi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 15 dub 2011, 10:24
Skútr / moto: suzuki burgman 400 r.v.2007 model 2008

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 12 čer 2011, 09:51

Tak jsem včera cestou ze šňůry vyhnal pavouky z vejfuku .... na dálnici jsem vyzkoušel kolik dá ... Na tacho 155 km / h , dle GPS 144 km / h ... už to není co to bejvalo , s novým řemenem to na tach šlo přes 160 km / h . A řemenice na variátoru nejsou už při těch km ( 64 000 ) asi tak v nejlepší kondici .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 12 čer 2011, 12:44

ja som tiez vcera podla GPS skusal premeriavanie tacho, ako sa pisalo, pri 100km/h tacho je to 90 - 91 km/h na gps, asinieco medzi tym, pri tej 110km/h je to 100km/h na gps, no a pri tej 155 by som to videl skor tak na 140-141 km/h real , ale ta maximalka ja uz to neriesim, naozaj zalezi na podmienkach ake mas, hlavne vietor, ak budes mat bezvetrie, pojdes 160 km/h :) a ked bude vietor trosku do chrbta tak aj 165 km/h :wink:
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod petrstraz » 12 čer 2011, 21:01

me taky samozrejme tacho keca o 10-12km oproti GPS,ale tech 160 se necha taky vymacknout-zatim sem zkusel jen jednou,bo jezdim pohodovou jizdu-na spotrebu tzn krajinky
petrstraz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 črc 2008, 21:46
Bydliště: ceskolipsko
Skútr / moto: burgman

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod f15irefox » 12 čer 2011, 21:54

Tak to mě pro změnu přestal tachometr fungovat uplně,měl jsem dole přední kolo a ten snímač už někdo opravoval,nemáte někdo ponětí kolik to stojí nové?
Děda Burák 400 70 000(23000) prodáno,Silver Wing 24 400(2200)
774980534 Pepa
Uživatelský avatar
f15irefox

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 438
Registrován: 10 dub 2010, 13:30
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS 600, Simson SR50 1990

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 12 čer 2011, 22:42

Jó , to se ani neptej ... troječka to spraví .
Mě se na tom magnetickým kroužku ulomili ty dva unášecí výstupky co zapadají do těch vybrání aby se to točilo .... takže jsem si udělal formu z papíru , vložil do ní ten kroužek a ty chybějící výstupky odlil z epoxidu ... pak pilníček a jel jsem . Vytvořil jsem stejnej tvar . Funguje to zase už nějakých deset - patnáct tisíc . I když teď jak jsem měnil ložisko v kole a měl to rozebraný tak byl celej ten magnetickej kroužek prasklej vejpůl - nechápu proč , naštestí to nemá kam uhnout a jako magnet to drží u sebe , tak jsem to slepil a vložil ho zpět .
Kdyžtak napiš - nafoť co máš za problém , třeba poradím , pomůžu .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jta » 14 čer 2011, 19:05

Mám dotaz pro všechny. Vím, že se to tady už řešilo, ale stejně. Dopisuju si s jedním majitelem Burgmana a ten má dle počítače spotřebu 4,4 l na sto. Prý to ani míň nejde. Běžně přitom lidi píšou že mají kolem 3,5. Jsou ta vysoká čísla jenom stylem jízdy? Když člověk nejezdí brzda - plyn a jedem kolem stovky, tak to přeci musí jít níž ne? Díky
jta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 03 čer 2011, 22:22
Skútr / moto: Suzuki DL 650 A V-Strom, r. v. 2009

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 14 čer 2011, 19:12

4,5l mám teďka průměr za 90km čistě po Praze brzda->plyn.

Kombinovaně mám 3,6-3,9l a když jedu jenom po okreskách pohodu 80-110km/h tak mám kolem 3,5l.

Vše v jednom a prázdnej.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod petrstraz » 14 čer 2011, 20:24

ja mam dlouhodobe 3,5l nejmin sem dosahl na 3,1l a ve dvou se do 4l vejdu. jel sem i sam po dalnici trochu pod plynem,ale zustal jsem na 4litrech :P
petrstraz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 črc 2008, 21:46
Bydliště: ceskolipsko
Skútr / moto: burgman

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Lapko » 14 čer 2011, 20:26

Mne ak lezie spotreba cez 4 litre podla palubneho pc tak hladam pricinu. Normalne pritom jazdim do 3,9.
Chce to skontrolovat napr aj vzduchovy filter v akom je stave. To je dost podstatne.
Pripadne ci nepodfukuje tesnenie pred lambda sondou, od valca ide kratke koleno ktore sa napaja na samotny vyfuk. Je tam spoj a stalo sa mi ze mi to tadial prefukovalo. Nasledne lambda ktora je az za tym nedostavala dostatok splodin a vyhodnocovala to riadiaca jednotka ako studeny motor a teda davalo bohatu zmes. Da sa tam strcit ruka hned ked sa nastartuje ale bacha rychlo sa to rozohreje a hrozy popalenie. Pripadne este nova sviecka aj ked ta asi nebude mat vplyv na spotrebu.
Alebo majitel naozaj jazdi ako drak plyn-brzda
Uživatelský avatar
Lapko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 črc 2009, 10:10
Bydliště: Dubnica nad Váhom - Trenčín SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K7
Tuning / úpravy: Kufor Givi Maxia 55l lux B, Vyhrievane rukovete, valčeky Dr.Pulley, Stroboskopy, Dvojcestny alarm Sentinel 1100, Vyhrievane sedadlo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kon-text » 14 čer 2011, 22:36

ja mam este model s karburatorom a tiez mam spotrebu okolo 4 - 4,5.. A to ani nejazdim nejak extra rychlo alebo extra svizne.. a mam novy vzduchovy filter tak to o trosku kleslo ale aj tak je to dost...
Burgman 400 K2.. the best
Uživatelský avatar
kon-text

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 22 bře 2011, 19:54
Bydliště: Vráble, slovakia
Skútr / moto: Burgman AN 400 K2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 14 čer 2011, 23:24

Tak k té spotřebě ... v sobotu na skútršňůru jsem jel za 3,2 ( celkem najeto 382 km , část po Hradecké dálnici , sólo )
Dnes natankována plná v Jihlavě , cesta na SK do Gabčíkova kde proběhlo první tankování - 3,35 ( ve dvou ) . Pak průjezd Maďarskem a Rakouskem do Bratislavy , odtam po dálnici do CZ a druhé tankování v Pohořelicích - 3,7 .
Za čtyři jsem jezdil když jsem to koupil a měl ještě neodpojenej EGR ... ale to už je 40 000 km zpátky :wink:
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod cholstik » 15 čer 2011, 08:44

Ke spotřebě, mám taktéž karburátor , a jezdím kolem 3,3l-3,4l/100 km (styl jízdy kolem 100km/h-110 km/h), EGR neodpojený, po spočítání spotřeby po návratu z Alp, kde jsem najezdily 1600 km, průměr vychází na 3,6l/100km, včetně 600 km po Rakouské dálnici, kde jsem valil 130-140km/h. Vše sólo jízda...
Člen VČP http://www.vychodoceska-perut.cz/
http://cholstik.rajce.idnes.cz/
nyní: BMW F650, bylo: Burgman 400, Honda SFX50
Uživatelský avatar
cholstik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 144
Registrován: 05 úno 2011, 19:27
Bydliště: Černá u Bohdanče
Skútr / moto: BMW F650

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jta » 15 čer 2011, 19:53

Asi do toho nepůjdu, je to nějaký podivný, i když údajně má B400 (model 2007) najeto 25000 km a vše je původní a téměř 100%, vč. pneu, který prý vypadají perfektně. Tak budu hledat dál. Kdybyste někdo náhodou o nějakým moc pěkným kousku věděl, dejte mi prosím vědět. V-Strom je v podstatě prodanej, tak ať nejsem dlouho bez moto. Jinak nezkoušel někdo zapojit na Burgmanovi i druhý světlo, aby to svítilo víc. Na amerických stránkách to normálně zprovoznili. Bohužel se v elektrice moc nevyznám, tak nevím. Díky
jta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 03 čer 2011, 22:22
Skútr / moto: Suzuki DL 650 A V-Strom, r. v. 2009

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron