Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
07 čer 2011, 17:50
Ja mam podobny problem - a nejlevnejsi matky v gume sem objevil v Honde za 100,- ... taky zadna slava. Pak uz je Easyparts.nl a tam jedna stoji 2,30€, takze si skoro nepomuzes...
JInak, delaji se pry i repliky, ale stojej za prd...
S tou matkou...prd na to
ona nekde vypadne a vlitnout nema kam
07 čer 2011, 23:21
Zdravím. Dneska jsem se byl podívat na jednoho Burgmana 400. Je to rok výroby 2008 a je dovezený s Itálie. Hodně jsem četl o dovozech z I, tak jsem na rozpacích. Měl najeto necelejch 15 000 km a byla k tomu i servisní knížka ve který byly zápisy garanček tak, že to +- vycházelo 6000 km/rok. Druhá garančka byla 7/2010 a měl tam 12 000 Km. Pak to bylo asi prodaný do Čech, kde to měl chlap jeom chvíli, ale musí to prodat. Jinak cena je 87 000,- Kč. Když jsme se díval do kufru, tak tam měl originál variátor v krabici od variátoru Malosi vč. pružiny. Myslíte, že se v tomhle případě dá kilometrům věřit.Vypadal moc pěkně, žádný podřeniny, ani kolem spínací skříňky to nebylo poškrábaný a jelo to jak drak. Na chvíli jsem se zamyslel a už to svištělo 120 km/hod.JInak přemýšlím i o Yamaha X-Max 250, ale tohle téma jsem založil zvlášť. Díky za rady.
08 čer 2011, 00:00
Osobně bych K7 a K8 z Itálie nekupoval. Může to bejt OK, ale taky se to může prodražit. Serviska je sice OK a u Itálie dost neobvyklá, ale ani to bohužel není výhra.
Nechci tě ale zbytečně odrazovat od něčeho, co jsem neviděl a na čem jsem nejel.
Pokud ho koupíš a nechceš do toho za 10000km "zahučet", tak by byla vhodná preventivní rozborka a čištění čerpadla + jeho úprava na verzi K9 (investice cca 1500,- + den práce pokud si to budeš dělat sám) -> týká se jen Burgošů K7 a K8 z Itálie, kde jezdili na bláto. Je možný, že bude čerpadlo měněný v rámci záruky na svolávačce, ale spíš ne. Je to jedinej nešvar K8.
Každopádně na tom musí být přední guma dle DOTu původní, a zadní buďto totálně sjetá, nebo zánovní. Obvykle vydrží zadní 10-12000km.
Destičky původní, přední bez známek opotřebení. Variátor Malossi pro město OK, pro dálniční cestování k nepoužití.
Mrkni třeba na Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
08 čer 2011, 00:04
Jak to myslíš s tím blátem? Jinak co se týká toho tvýho inzerátu, tak už jsem s majitelem v kontaktu. Má na to nějakýho kupce, tak uvidím. Já myslel, že 07-09 jsou stejný. A jakej je rozdíl u 10? Díky
08 čer 2011, 00:08
No nevím co pán myslel tím Mercedes mezi skůtry , protože Mercedes není zas tak bůh ví co ( kdo se jednou svezl v Citroenu , nechce nikdy jinak ) , ale jinak asi dobrý .
To kaaduh ... co řešíš nějaký gumičky , kus za kilčo a víc , něco podobnýho vymyslíš taky , třeba z gumové hadičky potřebnejch průměrů ... nač cpát peníze do chřtánu nenažraným českým dovozcům . A matičku taky neřeš . Ona si cestu ven najde , jen to chce projet po českejch děravejch silnicích a ona někde vyskočí .
08 čer 2011, 00:12
K7 a K8 mají konstrukční vadu podávacího čerpadla. Projevuje se v extrémně velké míře hlavně u skútrů z Itálie, protože to sou prasata na benzín.
Čerpadlo se zanese a díky špinavému filtru a tlakovýmu ventilu špatně tlakuje vstřik. Téměř výhradně se závada objevuje kolem 20-30000km.
U provozu v jiných státech se závada skoro neobjevuje a není potřeba se jí bát, jedná se pouze o skútry provozované v Itálii.
Projevuje se to často tak, že když skútru v 100km/h naložíš plnej knédl, tak se zakucká a zpomaluje, až když ubereš opět do půlky plynu, tak začne zrychlovat.
U verze K9 došlo k úpravě konstrukce čerpadla, takže již nedochází k zánášení bordelem ze dna nádrže.
U verze L0 (K10) jsou malinko jiný motory, posunuté červené otáčky atd. nic dramatickýho. Nejpodstatnější zlom je K8/K9.
08 čer 2011, 00:13
Díky za vysvětlení, takže na to radši kašlu a počkám si.
08 čer 2011, 00:17
Mrkni se třeba po dovozech z Německa atd.
Využiješ výhodnou cenu díky EURu a nebude to takovej průser
Jistota je koupit prostě něco z čech se serviskou no...to je ideální stav.
U verze K7 a K8 je toho víc, jen né v takové míře jako ta čerpadla. Jako třeba vadná série řídících jednotek, snímačů škrtící klapky aj. libůstky
08 čer 2011, 10:29
ahojky prosimvas nevite kde by se dala sehnat cela zadni brzda myslim hlavne tu paknu ten nejvetsi odlitek co tam je diky ....
08 čer 2011, 12:56
Jestli ho měníš, protože máš pravou destičku sjetou křivě (dole více), tak to není třmenem.
08 čer 2011, 13:08
nene proto ho nemenim ...... jak tam jezdi ty 2 pistky z toho druheho hlinikoveho dilu tak se tam zrejmne dostal bordel a jeden zacal jezdit krive az to celi vydrel......nechal sem to zavarit a znovu vyvrtat jenze ten svar zacina opet praskat uz to zrejmne neni tak pevny proto schanim novej a nikde ho nemaj
08 čer 2011, 13:15
Kdo s tim proboha co vyváděl? kolik to má najeto? Ty zadní desky jsou ještě origo?
08 čer 2011, 13:37
to nevim ale zrejmne se tam dostal boirdel do ty drazky a ten pistek tim padem nedojizdel dokonce tak zacal jezdit krive az to celi vydrel takze desticky i kotouc byl krive sjetej...ted sem dal novej kotouc novy desky a brzdi to paradne akorad zase praska ten svar prej to na pi.... svarili ...... tak kdybych sehnal koupil bych novej ale nikde ho nemaj ....
a burgman ma najeto pres 20 000km a vse vypadalo origo ......
09 čer 2011, 11:39
zdravim vsechny prosimvas mate zkusenost kolik se da uject na zadni gumu?