Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 čer 2011, 21:44

Pěkné,Jícha,pěkné.... MP,ty seš opravdu dobrej magor :D .... ale díky za tip. :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 čer 2011, 21:31

Testovací jízda proběhla až dnes ráno cestou do práce . Včera už nebyli síly . A výsledek : 1A
Za to že jsem v zatáčkách "padal" mohli opravdu ty volezlý a lehce podřený kuličky ve spodním ložisku . Zejtra je zkusím vzít z garáže a vyfotit , jestli to bude na fotkách vidět .
Výměna oleje v tlumičích taky přispěla k lepšímu jízdnímu komfortu . ( přece jen tam byl olej přes dva roky a najeto na něm téměř 40 000 km ) . Takže odpoledne strávené v garáži bylo přínosem .

edit:
Vyfotil jsem ty kuličky z ložiska , je vidět poškození povrchu . Jak trochu stačí a Burák je "neovladatelnej"
http://imageshack.us/photo/my-images/821/img0016uti.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/62/img0020mc.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/805/img0022x.jpg/

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 čer 2011, 12:46

Tak abychom byli komplet s těma ložiskama, tak já měnil teďka v předním kole.

Takže ložiska pro přední kolo u K7+ jsou 2x SKF 6202-2RSH nebo SKF 6202-2Z a gufera 2x 35x22x7 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 čer 2011, 13:24

No,já jsem měnil ložiska ve předním kole těsně před Poděbradama,bo jsem si myslel,že jsou zdrojem takovýho toho nepříjemnýho hučení.Valný už nebyly,dost rzi a po mazání ani památky.Hluk zůstal,ten dělají pneumatiky.Jezdím na Dunlop Runscoot... ale asi zkusím čosi iné.Možná Heidenau... Hlavně,aby byly správných rozměrů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 čer 2011, 20:16

Dneska taktéž výměna ložisek u Valinů, taktéž SKF 6202-2SRH-2x, akorát 1x prachovka u starších K2. Jezdím na Michelin city grip a povýměně ložisek, klid, žádné hučení.... 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 čer 2011, 22:30

Já co přezul na letní , už taky nehučím :lol:
A teď trochu vážně ... kolik jste měli na těch původních ložiskách v předním kole najeto ? Já je měnil ( v předním kole ) při cca 58 000 km .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 čer 2011, 22:34

Já v těch "tachometrovejch" 46000km. Ale co jsem koukal na Italský Burgman fórum, tak odcházej lidem klidně taky v 25-30000km. Záleží kde to jezdí.

Ale asi jsem jim pomohl českejma silnicema, když si vemu co všechno jsem jenom tenhle rok vybral za díry.
A tím, že meju skútra skoro jenom VAPkou......

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 06:02

Měnil jsem při 29 000 km, ložisko pod prachovkou z jedné strany zrezlé a mělo vůli a na straně snímače byla jedna kulička poškozená a tak divně hučelo,,,teď jsou new a je vše happy :-)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 13:31

Kluci neřešil jste někdo aut. sytič? nějak to studený špatně startuje.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 13:39

aj mne to zle startuje za studena , nezapne mi sytic.. ale neviem ci to moze byt tym..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 17:52

Zatím jsem neřešil automat. sytič, ale když mě to blbě za studena startovalo dal jsem novou svíci a bylo po problémech. Kabely jsou ok k sytiči?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 22:10

Já dnes měnil olej ... a to by jste nevěřili co se mi povedlo :cry: Vypustil jsem olej , vyšrouboval měrku , otřel ji , položil na židličku ... ale ouha , ona se skutálela , já si toho všiml až když jsem na ni šlápl a zlomil :evil: :evil:
Tak jsem kutil měrku , uříznout u konce závitu , vyvrtat dírku , vyříznout závit , našroubovat šroub , zaříznout na potřebnou délku , pilníkem udělat plošku mezi MIN a MAX ... nakonec ještě pro sichr zalít závit epoxidem ... Takže práce na 10 minut a já si to svou blbostí natáhl na třičtvrtě hoďky . Ale důležitý je umět si poradit .

No jak koukám , tak to mě ty ložiska v kolech vydrželi nadprůměrně dlouho ... oproti ostatním . Mít silnice jak v Německu , tak je nemusíme měnit do sto tisíce kiláků .

Sytič jsem řešil , ale už je to tak dávno že si nepamatuju jestli to bylo na Burákovi nebo Majesty . Poladil jsem to tím že jsem tu jehlu nastavil tak aby byla ve "studeným" stavu víc vysunutá ( bohatší směs ) . Když to rozděláš tak pochopíš princip i to jak ji nastavit .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 22:31

mierku som ani ja nemal, predchadzajuci majitel ju zlomil, ale nevedel som aka je dlha ani nic.. Nova mierka v suzuki stala okolo 6 eur tusim..
Ja viem priblizne ako funguje sytic, aj mi trostililinku otvara tak sa mi zda ale malo. Otacky klesnu mozno o 50 :D tipujem kedze otackomer nemam.. Ked bude cas tak sa na to mrknem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 čer 2011, 22:35

Pokud si dobře pamatuju , tak to tělo sytiče je šroubovací . Zkrátka to kousek zašroubuješ ( vyšroubuješ ) aby když celej sytič vložíš do karbecu , byla ta jehla víc vysunutá z karbecu ( aby vytvořila větší otvor pro směs - byla bohatší ) .

edit:
Tak jsem začal zase tankovat na benzince ( do teď jsem tankoval z kanystrů v garáži ) a mohl tak spočítat spotřebu ... paráda - 3,2 na sto . Pravda , žádný courání po městě , ale 60 kiláků do práce , 60 z práce , a tak furt dokola ... a taky žádný honění stařečka , piánko , kochačka 90 - 110 za hoďku , za tmy spíš těch 90 , protože se bojím že mi zas někde vyskočí srna .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 čer 2011, 17:46

Hola, vzhledem k tomu, že mám burgoše a vůbec motorku jen velmi krátce určitě budu mít pár blbých dotazů, tak kdyby něco, pamatujte na to :).

A mám hned první dotaz(y) dají se někde sehnat ty gumičky se závitem co spojí plexi s kapotou? Pustil sem se do čištění a vyndal i plexi, ale po nasazení to nesedlo, klepalo to na jedný straně, tak sem to rozebral znovu a gumičku samozřejmě ropůlil. Na moji obranu musim říct, že předchozí majitel měl asi stejnej problém to tam nasadit zpátky jako já, protože ty gumičky co sou po obou stranách nejvejš sou už dost jetý.

Dnes sem byl v Suzuki v Okrouhlé a zjistil sem, že jedna jediná gumička, ne sada, ale gumička stojí 168 káčé, což mi teda přijde jako celkem slušná zlodějina. Tak mě napadlo jestli nevíte kde takovou stejnou koupit, nejlíp celou sadu za rozumnou cenu.

No a ve snaze tohle nějak vyřešit pustil sem se do kutění vlastního systému utáhnutí plexi ke kapotě. A to tak, že sem to z druhý strany chtěl podložit a utáhnout normálně matkou, no ale přístup tam je celkem na prd, takže mi samozřejmě matka i s podložkou spadla a nevypadla. Vím kde je (nebo snad byla, dnes sem se projel a až na cinkání se nic nedělo, ale pak i ncinkání přestalo), ale nevim jak se k ní dostat. Je víceméně v břiše skůtru, tam jak je to žebrování zespoda, tak přesně tam jak je už plast nahoru a první "žebro". Docela rád bych to vyndal, aby to náhodou do něčeho nevlítlo, ale prívě nevim kde začít s odšroubováváním nebo vycvakáváním plastů.

No za nápady a rady předem díky.
Odeslat odpověď