Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 20:02

Konec dobrý,všechno dobré...
Hele,jak moc vás bolí řiť a hřbet za jízdy? Mě ukrutně.Neumím si představit jet na tom někam dál. :?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 20:11

Tak s tím problém nemám - proto jsem si koupil Burgmana :twisted:

Nejvíc 570km v kuse a pohodička.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 23:12

ja spravím tak 130 km vkuse a potom ma začne bolieť chrbát, ale vyrieši to malá prestávka :) mne len trochu vadí, že si nemôžem uplne vystrieť nohy. a to mám len 177 cm

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 10:11

moto.joker píše:Tak to fakt nevím, proč jsi to zaslepoval?
Mě by ten důvod fakt zajímal. Já zastávám názor, že výrobce to tak udělal a měl k tomu nějaký důvod. Takže leju olej dle výrobce, rozměry gum dle výrobce, válečky dle výrobce,...
Možná nemám tuningovou raketu, ale chová se to jak je psáno v manuálu a to mi stačí.

Já ho mám taky zaslepenej spotřeba šla o nějaký deci dolů . Výrobce ho tam dával jen kvůli emisím , a ty mi sou buřt . Akorát je od těch výfukovejch plynů zasmraděnej vzduchovej filtr .
Jinak žádnej tuning , a jak píšeš - válečky origo , gumy origo , olej co má bejt atd .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 10:19

kon-text píše:ja spravím tak 130 km vkuse a potom ma začne bolieť chrbát, ale vyrieši to malá prestávka :) mne len trochu vadí, že si nemôžem uplne vystrieť nohy. a to mám len 177 cm

Tak to já mám 170 cm a natáhnu je úplně:-)). Sedačku jsem nechal v zadní pozici po předchozím majiteli, s napnutými nohami je to fakt super. Jinak tímto bych chtěl pozdravit všechny zde na fóru. Již nějaký čas sem koukám, prolejzám, čtu, inspiruji se. Skvělé jsou ty informace, které zde sdílíte kluci. A pochvalu zaslouží i foky za ty odkazy na video ukázky. Musím si ještě nastavit foto a upravit nick. Jinak jsem čerstvým majitelem Buráka čtyřstovečky ročník 2004.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 10:29

Jj,občasná přestávka trochu pomůže,ale po 300 km už nevím,jak si sednout.Nohy tiež nevystrem,i když jezdím bez opěrky,přece jen 183 cm není japonská postava.ještě by to chtělo řidítka o 3-5 cm výš.
Tuten egr ventil u stříkačky nevím jestli je,nestudoval jsem to.Nicméně souhlasím s výše uvedeným názorem,že originální nastavení od výrobce je asi nejlepší kompromis.Mají na testování a zkoušení čas i lidi a informace,co zákazník žádá.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 11:23

guttata píše:Dnes jsem si konečně instaloval velké plexi Givi. Objednáno prostřednictvím kamaráda na ebay v Itálii, cena pod 3000,-
dodání do týdne. Montáž jsem si dělal sám, drobné problémky se vyskytly,ale za hodinku hotovo i s vyleštěním, pivem a cigárem. Zatím jen cca 20km probefahrt a dojmy skvělé. Nefouká na mě, nefouká mi na ruce, nehučí mi v přilbě, slyším motor... Uvidíme po delším používání, až přijde jízda v noci a v dešti, co bude dělat spotřeba atd...

Nooo v noci a dešti je to trochu zážitek velké plexi... odlesky a skoro člověk musí koukat stranou ..ale dá se to , stejně v dešti neletíš jako raketa ..

DavidST píše:Tak lidicky musim se pochlubit kamaradovi se zadrel Buracek a oprava je 16 tisic pekne co.. :)

Jejda to je nadělelní a prozradíš jak se mu to podařilo??

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 11:35

guttata: no já ho mám od předchozího majitele tam bylo, jedinou velkou nevýhodou toho plexi je, že jak zafouká stane se z něj plachta, ale to je asi jediný, pak sou tu jen ty výhody a pohoda :).

no a mimochodem včera sem našel pod sedlem nějaký kolečko, nevíte k čemu je?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 12:46

kaaduh ty seš na zabití... :-) Našel jsem kolečko... Nějak to popiš ne? Nebo sem dej fotku...
Jinak kluci já nevím, co na tom Buráku děláte, že si nenatáhnete nohy. Já mám přes 180, foky je ještě větší a nohy si natáhneme... Když mi brácha tvrdil, že ho bolí záda, myslel jsem, že si prostě neumí ulevit, uvolnit se a tak. Ale ono je vás víc... Nechápu. Na SW to možná bylo malinko horší (jiný tvar sedla) ale burák je jak gauč u mě doma...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 14:00

heh, no jo to se trochu nepovedlo :) ale nejspíš už vim co to je, asi nastavení tlumiče, je tam hard a soft. teď už jenom zjistit na jakou stranu sem točil a jak moc :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 14:42

8steve píše:mate nekde schema toho EGR ventilu? pripadne je to v manualu?

fuu.. schéma nie, ale môžem ti povedať ako to pracuje.. je to podtlakový ventil, ktorý otvára podtlak z karburátora. Ak sú voľnobežné alebo konštantné otáčky tak je podtlak menší a ventil je otvorený. Keď je motor zaťažený, tak podtlak sa zväčší a ventil sa zavrie.. Otvorený ventil vháňa výfukové plyny naspäť do sania. Je to tam čisto len kôli emisiám.. Takže tak nejak. Najviac sa to zaslepuje na dieslových motoroch. Motor potom ťahá lepšie od spodných otáčok a má menšiu spotrebu, lebo nasáva čistý vzduch.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 15:04

guttata píše:...
Jinak kluci já nevím, co na tom Buráku děláte, že si nenatáhnete nohy. Já mám přes 180, foky je ještě větší a nohy si natáhneme... Když mi brácha tvrdil, že ho bolí záda, myslel jsem, že si prostě neumí ulevit, uvolnit se a tak. Ale ono je vás víc... Nechápu. Na SW to možná bylo malinko horší (jiný tvar sedla) ale burák je jak gauč u mě doma...

Mám cez 190 a nohy si nenatiahnem.

Mna boli pr.... na kazdej moto no je to paradox ale najmenej na Honda Lead - tento skutrik nema tak clenene sedadlo a ked na nom idem sam posuniem sa kde chcem a aj nohy si mozem uuuplne natiahnut. Za den som na Leade presiel najviac cca 450-500km a boleli ma len usi, lebo som mal malu prilbu :lol: . Na Burgmane max cca 500km ale pr.... bolela az az pretoze kvoli bedrovej opierke sa na jeho sedadle neda posunut viac dozadu a tym nemam podoprete stehna a celu cestu sedim len na kusku zadku.
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 bře 2014, 10:38, celkově upraveno 2

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 17:29

Když odendáš opěrku,je to daleko lepší,neb můžeš posunout řiť dozaději.Takto se mi sedí líp,ale nohy stejně nenatáhnu.Tak snad K7 + je asi rozměrově jinej.

Pérování.. kniha píše,že v plném rozsahu má kolečko 34 kliků ( 1x za 1/2 otáčky) tj.17 otáček celkem.Základní nastavení má být 9 kliků od nejjemnějšího,tj od levého dorazu. Trvá to dlouho,než se dostaneš na konec.Nejdřív jsem si myslel,že su magor,že to nemá konec nebo je to stavění dodrbaný... pak jsem si přečetl knihu,spočítal kliky,a měli pravdu.Osobně to mám nastavené někde uprostřed.Jen když vezu mladýho (95kg)do školy,mám pocit,že přední je ve vzduchu a jedem jen po zadním a celej burg se dost vlní.Jak na lodi. :)

Ještě blbej dotaz... závaží v řidítkách... jak těžký,máte-li je někdo? Já to mám bez. A nevím,jsou-li nezbytně potřeba.Řidítka se neklepou.Díky.J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 17:57

Já jen k tomu bolení zadku. Loni mě pr.... nebolela ani po 1100km, ale letos ujedu 100 km a už mě pekelně tlačí. Tak to asi bude letos jiná hustota vzduchu. :) Nebo to bude věkem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:40, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 kvě 2011, 19:14

Čus Vanilko,ty eště funguješ???? :D
Ale na tom luftu něco bude... loni jsem taky drandil bez bolení zad. :o
Odeslat odpověď