Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
02 úno 2008, 19:29
Otazka je jestli ten Cyclopsuv ma skutecne najeto to co udava tacho,ja bych tak tipoval o dvacet vic
03 úno 2008, 15:13
Pneumatiky jsem menil ve predu 2x a vzadu asi 6x a nikdy zadne kmitani nebylo,jen jednou,po te druhe vymene predniho kola to kmitalo jak prase,ale bylo to bez vyvazeni,protoze to kolo nemohli nandat na vyvazovacku.Tak jsem to pak nechal vyvazit v druhym pneuservisu a bylo to OK.
04 úno 2008, 12:35
zdar
potřebuji poradit :p
při startování se mi na palubce objeví blikající FI. motor točí ale nenaskočí
dal jsem se teď do opravy po loňské nehodě. v létě když jsem to zkoušel tak mi to psalo CHECK, teď sem to rozebral a dal jsem tam nějaký vypadlý relé co jsem našel a bliká to vstřikování. můžou to být nějaký pochroumaný kabely, nebo snad rozbitý vstřikování?? ten náraz byl na na kapotu a pak už jen ležel. v oblasti motoru to žádnou ránu nedostalo.
zdar a těším se na rady
04 úno 2008, 13:34
Pokud ti neodesla ridici jednotka, tak mas neco spatne zapojene. Dost casto se stava, ze pri zpetne montazi se prohodi konektory mezi L-sondou a indukcni civkaöu. Maji totiz stejne konektory a kdyz se to nepoznaci pri demontazi, tak pak muze dojit k zamene.
04 úno 2008, 13:59
To samé dělá,když nefunguje imobilizer.Motor točí a signalizuje F1 poruchu vstřikování.Trochu mi to vystekalo při montáži dálkového startování než jsem na to přišel.
04 úno 2008, 14:54
zatím jsem jen sundal plasty a nic nerozebíral. mám to odstrojené, takže připadají v úvahu body 1+2 +
3. jen by mě zajímalo jak by se to mohlo počkodit při tom pádu? rána to byla ale jen do předku.
chyba je
1. špatná jednotka
2. špatný imobilizér
3. přerušený kabel
4. prohozené kabely
jak zjistím zapojení elektriky. nemáte někdo nějaký schéma???
odkud by jste začali postupovat při opravě??
dík KEPR
Naposledy upravil
kepr dne 04 úno 2008, 14:56, celkově upraveno 1
08 úno 2008, 17:20
:cyclops:Jakou máte barvu vejfuku
takle se mně zabarvy po 100km svyžné jizdy :stare:je to normální
DC080208001.jpg
DC080208003.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
08 úno 2008, 19:41
JO je to normální
25 úno 2008, 09:23
zdar
tak sem zkoušel vyndat svíčku a ta neháže jiskru. motor točí i benzín je cítit, takže to vstřikování to určitě nebude..
buď je to nějakej přerušenej kabel nebo nejspíš ten imobilizér.
nevíte na jakým principu funguje? je to mechanický nebo elektronický?
když otočím klíčkem na polohu start tak v těch relátkách normálně cvaká jako normálně.
dík KEPR
25 úno 2008, 14:09
Imobilizer máš dva dráty ve spínačce,u kterých musíš vytvořit nějaký odpor a pak motorka chytne.Já tam mam odpor 100 omů,ale jestli to máme všichni,to nevím :rolleyes:jestli mi paměť neklame tak to jsou na spínačce dva pravé spodní kontakty z čelního pohledu.
25 úno 2008, 14:52
dík za radu. nemáš náhodou nějaký foto?
tzn. je tam něco vypadlý nebo spálený? nějaká pojistka?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 17:47, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
25 úno 2008, 21:41
Víc ti neporadím
určitě to bude nějaká pí...inka,jen jí najít.
04 bře 2008, 21:50
tak nová K8 přímo od suzuki stojí 159900 kč. tak to je bomba
já dal za mojí ojetou k3 v roce 2004 5000 euro.
myslím že nová K3 v roce 2003 stála 229900 kč. tak to byl ranec
04 bře 2008, 22:15
Já se na to normálně vys.....Tady se vůbec nevyplatí kupovat funglovku a nebo možná jo,ale to se zase vyplatí ji po roce vyměnit na protiúčet za novou,jedině tak na ní paradoxně tratíš nejmín.Tak jak to tak vypadá,tak K7 budu muset vyměnit nejpozději příští rok na jaře za K9
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 17:48, celkově upraveno 4
Důvod: Citace posledního příspěvku.