Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 kvě 2011, 17:32

Hele,ten kvapík je normálka...tak to píše i manuál,že max.rychlost je asi 135 km/hod v sériovém provedení.Mám taky K4,víc jak tuto rychlost jsem z něj nedostal... ale pocitově už je to dost nepříjemný.Optimální kvapík cca 90-110. To na bebínko bohatě stačí. Tak hezký svezení.J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 kvě 2011, 19:27

Taková blbá laická otázečka 8)
V manuálu je výměna oleje po 6000 a výměna olejového filtru po 18000.
Jak to řešíte? Měníte filtr při každé výměně oleje, nebo jednou za tři výměny dle manuálu? :roll:
Případně jsem se potkal s názorem výměny oleje po 5000. 8)
J8 toho za rok zas tak moc nenajedu a tak měním spíš jednou za rok než po těch kilometrech... :mrgreen:
Ale ten filtr by mě zajímal.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 kvě 2011, 20:25

No jo čoveče :shock: :shock: :shock: . Nikdy jsem si toho nevšiml, ale v manuálu je skutečně výměna olejového filtru až po 18.000 km. Vzhledem k tomu, že ten filtr stojí 144,-Kč + těsnící O-kroužek za filtrem 38,-Kč, osobně doporučuju vyměnit ho při každé výměně oleje.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 kvě 2011, 21:46

Olejový filtr měním, při každé výměně oleje, není to taková cenová pálka:-)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 kvě 2011, 23:40

Já měním filtr taky s každou výměnou oleje a měním olej po 5000km.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 kvě 2011, 08:09

Já jsem si to myslel, ale stejně mi to nedalo se zeptat :P

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 kvě 2011, 11:42

Ahojte,

stal som sa majitelom K4. Hladal som tu na nete odkaz na servisny manual. Kedze vsetky servisne manualy boli ulozene na rapidshare, vyprsala im platnost ulozenia a uz nie su dostupne. Mate niekto servisny manual k tomuto rocniku? Cudzojazycny preferovane anglictina, nemcina

Dik Robo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 kvě 2011, 11:46

TADY to máš 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 kvě 2011, 11:48

Tadyje mimo jiné 2003. Tuším, že snad není žádný velký rozdíl od 2004...

Aaaa, foky byl o malinko rychlejší... :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 kvě 2011, 11:59

Neměl by někdo servisní manuál na K8 v cz?
Předem děkuji :wink: :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 kvě 2011, 10:40

Dakujem.

Dufam, ze aj ja casom budem vediet prispiet dobre mierenou radou tu do fora.... Robo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 09:41

Tak mám za sebou první silniční lišej :evil:
Dnes ráno mi při průjezdu křižovatkou uteklo zadní kolo. Jel jsem tak 30, počítal jsem že to může klouzat a taky že jo.
Chvíli jsem tam dělal plochou dráhu a pak jsem s tím praštil. Výsledek: odřený bok skůtru a ohnutá ta část stojánku na kterou se šlape. Já odřené koleno (bo jsem jel v džínách, kdybych měl kalhoty s chrániči co visí doma, tak nic).
Foto časem dodám.

Jen mi potom něco cvrliká vzadu co je spojka, je možné že by se tam něco hnulo? Kryt spojky je odřený, ale není prasklý.
Mám to rozdělávat, nebo si to časem zase sedne? Je to pravidlený zvuk jako když se melou kuličky v plechovce. Skútr jede stejně jako před tím, tak nevím. Taky se nejsem jist, když to rozdělám, co tam vyzkoumám :shock:

Každopádně se dnes chystám vyměnit olej.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 09:53

To je blbý.
No hlavní je, že ty si OK.

Ten variátor bych radši rozebral........nikdy nevíš....... :roll:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 12:29

Ja som dnes zaslepil EGR ventil a strašne mi to pri ubratí plynu pľuje do výfuku.. Aj vám to tak robí? Mám r.v. 2002 (karburátor). Tak som to radšej zapojil naspäť, lebo to bolo dosť výrazné.. So zapojeným EGR ventilom to nerobí takmer vôbec. Zaslepil som to tým spôsobom, že som "zapchal" podtlakovú hadičku, čo vedie z karburátora.. Niečo som spravil zle?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 kvě 2011, 15:17

Tak to fakt nevím, proč jsi to zaslepoval?
Mě by ten důvod fakt zajímal. Já zastávám názor, že výrobce to tak udělal a měl k tomu nějaký důvod. Takže leju olej dle výrobce, rozměry gum dle výrobce, válečky dle výrobce,...
Možná nemám tuningovou raketu, ale chová se to jak je psáno v manuálu a to mi stačí.

Tal olej zdárně vyměněn. :mrgreen: Teď si ještě někam napsat kdy to bylo a kolik bylo zrovna km. (36334 - ale čert ví, kolik toho má už najeto :mrgreen: )
:lol:
Zvuky z variátoru se ztratily ve chvíli, kdy jsem zpětně připojil všechny hadičky, co mi vyskákaly ven jak jsem s tím praštil.
Něco bylo odvětrání variátoru a dokonce vypadla i hadička odvětrání klikovky, ale ta byla už na koncích prasklá, tak asi ani moc nepotřebovala :twisted:
Musel jsem skútra dost odstrojit.

Pomocí delší truky jsme také narovnali ohnutou nášlapnou část stojanu.

Teda to by jeden neřekl, co škody se udělá jednám plácnutím

Dopoledne jsem si ale udělal radost a zapojil jsem si varovné blikače (to jako že blikaj všechny najednou). po tom, co tady psal f15irefox, že to přerušovač utáhne, tak jsem se pustil do díla. Koupil jsem kus drátu, dvoupólový spínač/přepínač/vypínač a hurá na to. Zdroj od přerušovače jsem napojil na dva vstupní a každou stranu blikačů na jeden výstupní konektor. Tímto řešením jsem ani nepotřeboval diody na usměrnění. A protože jsem použil takové ty zacvakávací kabelové spojky, tak jsem ani nemusel nic pájet. No a světe div se, ono to opravdu funguje. Takže teď už jsem velký kluk, který má velkou motorku, která umí blikat všemi blinkry najednou :mrgreen:
Odeslat odpověď