Tak to fakt nevím, proč jsi to zaslepoval?
Mě by ten důvod fakt zajímal. Já zastávám názor, že výrobce to tak udělal a měl k tomu nějaký důvod. Takže leju olej dle výrobce, rozměry gum dle výrobce, válečky dle výrobce,...
Možná nemám tuningovou raketu, ale chová se to jak je psáno v manuálu a to mi stačí.
Tal olej zdárně vyměněn.
Teď si ještě někam napsat kdy to bylo a kolik bylo zrovna km. (36334 - ale čert ví, kolik toho má už najeto
)
Zvuky z variátoru se ztratily ve chvíli, kdy jsem zpětně připojil všechny hadičky, co mi vyskákaly ven jak jsem s tím praštil.
Něco bylo odvětrání variátoru a dokonce vypadla i hadička odvětrání klikovky, ale ta byla už na koncích prasklá, tak asi ani moc nepotřebovala
Musel jsem skútra dost odstrojit.
Pomocí delší truky jsme také narovnali ohnutou nášlapnou část stojanu.
Teda to by jeden neřekl, co škody se udělá jednám plácnutím
Dopoledne jsem si ale udělal radost a zapojil jsem si varovné blikače (to jako že blikaj všechny najednou). po tom, co tady psal f15irefox, že to přerušovač utáhne, tak jsem se pustil do díla. Koupil jsem kus drátu, dvoupólový spínač/přepínač/vypínač a hurá na to. Zdroj od přerušovače jsem napojil na dva vstupní a každou stranu blikačů na jeden výstupní konektor. Tímto řešením jsem ani nepotřeboval diody na usměrnění. A protože jsem použil takové ty zacvakávací kabelové spojky, tak jsem ani nemusel nic pájet. No a světe div se, ono to opravdu funguje. Takže teď už jsem velký kluk, který má velkou motorku, která umí blikat všemi blinkry najednou
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350