Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 kvě 2011, 23:40

Mrkni na TENHLE Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 kvě 2011, 23:44

to je on...a právě jeden z těch inzerátů na který sem volal:-(

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 kvě 2011, 23:52

Aha, to je blbý no, chce to hledat, a kdyžtak vydržet. Zkus vysloveně poptat třeba u skutrvrakoviste.cz apod.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 kvě 2011, 00:25

ono se spatne ceka kdyz to potrebujes prodat a cekaj tri kupci v rade a ty nemas jednu takovou kravinu.... :( :( :( i tak ale děkuji za snahu...zkusím se obrátit na suzuki...uvidíme co uměj..nebo ještě někdo nějakej tip kde koupit třeba i nové?...neoriginál jestli je možné?..nebo máte někdo doma?...díky za každou pomoc!!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 kvě 2011, 07:02

Podívej se na forum Motorkáři.cz, tak je o regulátorech román. Můžeš zkusit výrobce Vape nebo Ignitech, což jsou možné náhrady nebo tam dát podobný regulátor i třeba z něčeho jiného. Princip je stejný, u tvého bude třífázový, tak tam půjdou 3 žluté kabely z alternátoru a pak plus a mínus. Ty alternátorové je jedno jak zapojíš, ty zbylé už ne :D . Nebo věřím, že když jsi s tím byl u elektrikáře, tak by to pro něj jistě nebyl problém.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 kvě 2011, 08:28

Pytláku,ještě zkus zavolat nebo poslat SZ Valinovi,jestli se mu něco někde nepovaluje.Kontakt najdeš tady na fóru. J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 13:12

Tak dnes jsem zajel na Kladno k Hamouzovi udělat první servis. Práce gratis, oleje za 560,-. Nebylo to špatné, jsem celkem spokojený, ale stejně se tam nedělo nic, co by Valini nezvládli. Původně jsem chtěl jet do značkového na první dva servisy, ale myslím, že už příště pojedu k Valinům. Jestli bude Sněhurka držet a nebudu nic reklamovat, nemám důvod jezdit do autorizáku... Cestou domů jsem si to trošku prodloužil a přetočil 1000km. Jelikož servis na to zapomněl, musel jsem si v těch 1000km vynulovat servisní interval. Zároveň jsem jej nastavil ze 6000 na 5000km, protože chci jezdit na servis po 5 tisících. Prvních 1000km ujeto s průměrnou spotřebou 4,2 l/100km podle PP. Zdá se být celkem přesný, protože vypočet podle tankování vychází +/- 0,1 l stejně.
Obrázek

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 14:55

Ta bílá barva se zase rychle vrací do módy. A na Burákovi sedí naprosto úžasně. Máš se čím chlubit. No a tu spotřebu ještě po zajetí srazíš. Já mám toho samýho, ale K8 a když jsem se nedávno snažil měřit spotřebu, vždy jsem si vynuloval počítač a po jízdě na úseku několika kilometrů až desítek kilometrů jsem na tom byl asi takto:

1) full knédl na dálnici (pořád 160-170 km/h) - průměr 5,3 l/100km a víc jsem se nedostal ani náhodou
2) čoprácká jízda mezi vesnicema (pohoda 70 - 80 km/h) - průměr 3,1 l/100km
3) no a moje reálná jízda (1/3 město, 1/3 mimo město a 1/3 dálnice) - průměr 3,6 až 3,8 l/100km podle nálady a podle toho jak za to na křižovatkách vezmu

Hele, vím, že B400 se asi ze SW600 srovnávat nedá a když už máš něco na B400 najeto, jak hodnotíš rozdíly v pohodlí a celkových jízdních vlastnostech ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 15:45

Jo ty spotřeby tak +- odpovídaj. Kombinovaně město/okresky jezdim reálně 3,5-3,8l/100km.
Já akorát nemám změřenou spotřebu po dálnici, protože plnej kotel nikdy nejezdim. Při tachometrovejch 120-130km/h mi to bere kolem 4l/100km.
Počítač mě kecá stabilně o +0,15l/100km.

Můj vzduchovej filtr ale vypadá asi jako kdyby se do něj někdo vyblil, takže to půjde po výměně možná ještě trošku dolů 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 17:45

Taky nejezdím stabilně jako magor :lol: :lol: :lol: . To jsem to jen testoval kvůli změření té spotřeby. Jinak je to v té rychlosti a na malých kolech stejně o zabití. Já se jízdním režimem pohybuju tak uprostřed, takže moje spotřeba se málokdy pohne pod 3,6 a málokdy nad 3,8. Jináč ten počítač mi taky trochu proměřuje, ale je to fakt tak maximálně ta desetinka.

To mě napadlo :idea: , jestli není možný nějak na diagnostice nastavit, aby palubní počítač ukazoval nejen průměrnou, ale i okamžitou spotřebu :?: . U aut je možno nastavit spoustu věcí, tak proč ne u skútra.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 20:02

Já jsem si zas přes víkend z dlouhý chvíle potunil plexi.Biondi,se kterým jsem ho koupil,se klepalo jak sulc a způsobovalo dost velkej kravál,takový dost nepříjemný drnčení.A jelikož jsem koukal i maximálně vzpřímenej skrze něj a za deště v noci při protisvětlech od aut nebylo nic vidět :? ,tak jsem do něj říznul :o . Rádius podle modelářského nosníčku 2x10mm,list pilky na železo a šmirgl ve finále.
Pocity po tunigu: míň aerodynamického hluku,plexi se nechvěje,skútr jede jakoby lehčeji,slyším vrčet motor,aniž bych se schovával za plexi.Prostě ten chybějící kus výkladu je znát :) .
Daní je trochu větší průvan kolem xichtu,asi jako jemné foukání na tvář. Zatím spokojenost,obrázky příležitostně,až něco nafotím. :? J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 21:24

No já mám teď objednané velké plexi od Givi, tak uvidím. Určitě nafoť, to mě zajímá...
Bobika, celkově je to lepší a jsem spokojený.
Negativa: míň to jede, ale zas ne o tolik. Nemám s tím problém.
o trochu míň místa pod sedlem.
nedají se s tím jezdit takové náklony. Boční stojan už je sice vyřešený, ale škrtá hlavní a o dost dřív než u SW.
zatím na mě fouká. Ale plexi už je na cestě.
Pozitiva: o víc než třetinu nižší spotřeba
pohodlí
jízdní vlastnosti
zvuk
vzhled

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 21:33

Tak to mě těší, že jsi spokojenej, protože ono asi jít z vyšší kubatury do nižší, musí bejt poměrně zásadní důvod. Ale je pravda, že optimum mezi výkonem a spotřebou splňuje právě B400.

Jo a jak píšeš, že objednáváš velké plexi od Givi, tak ho tam mám taky. Zkoušel jsem dát i zpět originál a rychle jsem se k tomu cestovnímu vrátil. Je nejen vyšší, ale i širší, takže nefuní ani na ruce. Jen mi trochu nevyhovovala výška toho plexi. Na silnici jsem koukal akorát skrz horní hranu plexi, takže jsem nevěděl jestli koukat nad ním nebo pod ním. Nakonec jsem si ho nechal nahoře zkrátit asi o 5 cm a jsem spokojenej. Ono bylo stejně nahoře zařízlý do kulata a tak jsem ho nechal říznout do roviny, tak jak to je na originálu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 kvě 2011, 22:11

Ahoj, tak jsem zvědav jestli a o kolik se ti zvedne spotřeba s velkým plexi. Já mám relativně stabilně 4,4 l/100km.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 kvě 2011, 01:39

Brašule já myslím, že ty máš ještě jinej motor. Nevím, jestli to půjde srovnávat. Ty by ses měl měřit s Valinama a spol a já s Fokym, Fispem, Grinčem a Bobika...
Odeslat odpověď