Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 dub 2011, 22:23

Chyby máš TADY.

Konektor je na pravé straně po sundání lišty před budíkama.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 dub 2011, 16:32

Zdravím. Mám dotaz. Chystám se ve dvou na delší cestu do Francie. Cca 3.000 km. Pojedeme na Burgmanovi 400. Má někdo zkušenosti z tohoto skútru? Dá se na něm jet taková vzdálenost ve dvou lidech a se zátěží aniž by nějak utrpěl?
Předem děkuji za odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 dub 2011, 17:05

Vladik preco nie? Ak ho nebudes dlhodobo trapit cez 120 na dialnici potom je vsetko v pohode.

Burgman 400 nie je (nie je = neni :) ) primarne urceny na cestovanie ale v pripade potreby tych 3000km zvladne lavou zadnou.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 dub 2011, 19:24

dekuji moc za navod mam chybu 29 nema nekdo cenu toho čidla dekuji

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 dub 2011, 19:20

Tak prvně je důležité říct, že nemusí jít vždy automaticky o vadné čidlo, ale může jít jen o špatný kontakt, nedomáčklý konektor, zlomené vodiče atd.
Chyba C29 je chyba snímače polohy sekundární škrtící klapky. Podle SERVISNÍHO MANUÁLU čidlo i vodiče proměř a vyvoď řešení (Strana 118).
Při otočení klíčku musí být slyšet zabzučení čerpadla a serva sekundární škrtící klapky, pokud není klapka slyšet, pravděpodobně je zaseklá, nebo servo s klapkou nehejbe.

Do snímače jde cca 5V a vrací řídící jednotce cca 0,5V - 3,5V podle polohy klapky. Je nepravděpodobné, že by nevracel nic, většinou i vadné snímače vracejí aspoň "něco", ale stát se to může.

Ta logika diagnostiky týhle oblasti je prostá:
Vrací snímač napětí, které je konstatní -> chyba C28 (servo klapky)
Nevrací snímač vůbec žádné napětí/zkrat -> chyba C29 (snímač klapky)

V případě, že je skutečně vadný poťáček ve snímači, je nutné snímač vyměnit (cena PartsDepot.cz cca 4000,-).

Hlavně ho hned nekupuj a vše 100% proměř a zkontroluj.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 dub 2011, 19:30

DIKY moc koukam že tomu rozumiš udělam jak si rekl mě burgman normalně jede což mě zaraží

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 dub 2011, 19:32

Skútr může normálně ject, ale na delší používání je spíš ku škodě.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 dub 2011, 20:16

Jsem se Vás , kteří máte novější mutace Burgmana - s otáčkoměrem , chtěl zeptat , kolik to tak točí ? Třeba kolik si to prdí na volnoběh , po městě při padesátce , při kilču a 120 km/h . Jen tak abych měl představu ...
Dík

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 dub 2011, 20:25

Já mám teda K7 a válečky Dr.Pulley, ale jestli ti to pomůže, tak:
50km/h asi 4400ot.
100Km/h asi 5200
120km/h asi 5500-5700
135km/h asi 6000ot.
160km/h asi 7000ot.

Vše tachometrové rychlosti, úplně přesně si to nepamatuju, ale tak nějak "by voko" by to mělo odpovídat. 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 dub 2011, 20:30

Dík. Stačí . Já jen tak jak jsem včera jel z práce tak jsem o tom přemejšlel kolik to tak točí ...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 dub 2011, 18:55

Mam K4 a mne to toči podstatne vic,až bude lepši počasi tak to projedu a napišu,vim že při 130 mne to toči cca 7 000 ale mam stare valečky mallosi a stary řemen.
Chtel bych taky válečky Dr.Pulley ale kvuli zubačku na taliři nechci je menit každou sezonu. Asi investuji do kratšeho řemene - možna to pomuže.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 dub 2011, 09:54

Ano vlaceky znizili otacky ale az po rozbehnuti. S original to toci pri 100-110km/h 6000 ot/min. A ako napisal foky tak s Dr.Pulley 100-110km/h 5200-5400 ot/min. Ale zas zmojho pohladu sa mi nepaci ze pri plnom nalozeni a neustalom rozbehu v meste to toci az k 5000.

Vovka: Kratsi remen ti urcite nepomoze, bude to mat mali prevodovy pomer a tym aj vyssie otacky pri rovnakej rychlosti ako sa nemylim.

14:10 edit:
Ak som plne nalozeny s dvoma ludmi tak original valceky 3500-4500ot/min. S Dr.Pulley to je tak 5000 a niekedy aj 6000 ak chcem razantny rozbeh.
Upozornujem ze stale sa jedna o plne nalozeny s dvoma ludmi. Ak si na moto sam tak sa rozbieha pri cca 3200 a je jedno ake su tam valceky. Je to vzdy na ukor niecoho. Je mi jasne ze na prekonanie tej hmotnosti su potrebne vyssie otacky ale subjektivne ztoho rozjazdu necitim ten krutak tak ako s originalom. Cele to prinasa zvysenie spotreby v meste ktore potom mimo mesta nedokazem usetrit nizsimi otackami...
Ja by som to casom zhodnotil asi tak ze ak jazdis viac mimo mesto v plnej polnej tak urcite Dr.Pulley.
Ak ale jazdis v plnej polnej v meste tak racej original valceky.
Cele toto vsak neplati ak jazdis sam. Vtom pripade su Dr.Pulley super volba. Zlepsia rozbeh v meste a znizia otacky mimo mesto.
Mozno som to komplikovane opisal ale lepsie to neviem :D Momentalne mam spojku na prelepe a ked mi pride tak mozno skusim zas nahodit original valceky, mozno som uz len zabudol ako to snimi jazdi a mozno sa zas vratim k Pulley. No nepohraj sa s rozoberanim ked ma to bavi 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 bře 2014, 09:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 dub 2011, 16:40

Dotaz na Fokyho a Bobika 72 :
Kolik jste už nalítali s tím novým obložením spojky a jaký je dosavadní závěr.
Nějaké kňourání nebo naprosté ticho ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 dub 2011, 17:31

Tak já mám na té spojce najeto tak 1500 km. Odhadem. Zas tak to nesleduju. No a musím říct, že ke spokojenosti mi pořád ještě něco chybí. Jak jsem na jednu stranu spokojen při rozjezdech a běžné jízdě s válečky Dr.Pulley, tak mi ten pocit na druhou stranu kazí právě ta spojka. Spojka začala kvílet jak ta originál, ale jen s tím rozdílem, že origoš kvílela zejména za studena a tato kvílí zase až po zahřátí. To kvílení není tak výrazný, jak u té originální, ale přesto se mi to moc nelíbí. Navíc prvních pár set kilometrů jsem měl i plynulejší rozjezdy a teď to při sepnutí spojky zase trochu zavibruje. Takže shrnuto: Oproti originálu určitě zlepšení, ale problém to vyřešilo tak z padesáti procent.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 dub 2011, 18:30

No já mám na ní spolu s válečky Dr.Pulley cca 4100km a v pohodě. Žádný kvílení se nedostavuje (nebo takové které neslyším). Objevily se lehké vibrace při rozjezdu, ale nic kvůli čemu bych si musel trhat vlasy.
Minulý týden jsem to trápil i v centru, když byl nějakej průvod a nedalo se projet "alternativní" trasou. Více-méně cca 30 minut jen rozjezdů a ani po tomhle potrápení se nic neozývalo.

V rámci celkové spokojenosti to bude chtít vzít, třeba při výměně oleje, obložení lehoulince smirkem, aby se povrch zdrsnil.
Nutno podotknout, že jsem udělal, po doporučení na Italskym fóru, lehkou úpravu vrchního (velkého) krytu vária v podobě zvětšení otvoru pro vyfukovaný horký vzduch z variátoru.

Obávám se, že u současné generace Buráků to 100% ideální asi nikdy nebude, ale jak už řekl Bobika - oproti originálu je to nebe a dudy.
Odeslat odpověď