Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 08 dub 2011, 22:23

Chyby máš TADY.

Konektor je na pravé straně po sundání lišty před budíkama.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod vladik1983 » 09 dub 2011, 16:32

Zdravím. Mám dotaz. Chystám se ve dvou na delší cestu do Francie. Cca 3.000 km. Pojedeme na Burgmanovi 400. Má někdo zkušenosti z tohoto skútru? Dá se na něm jet taková vzdálenost ve dvou lidech a se zátěží aniž by nějak utrpěl?
Předem děkuji za odpověď
vladik1983

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 03 dub 2011, 09:54
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kingston » 09 dub 2011, 17:05

Vladik preco nie? Ak ho nebudes dlhodobo trapit cez 120 na dialnici potom je vsetko v pohode.

Burgman 400 nie je (nie je = neni :) ) primarne urceny na cestovanie ale v pripade potreby tych 3000km zvladne lavou zadnou.
Všade doma, dobre najlepšie.
Uživatelský avatar
kingston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 02 dub 2009, 08:20
Skútr / moto: Honda Lead SCV100

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod joko » 09 dub 2011, 19:24

dekuji moc za navod mam chybu 29 nema nekdo cenu toho čidla dekuji
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 10 dub 2011, 19:20

Tak prvně je důležité říct, že nemusí jít vždy automaticky o vadné čidlo, ale může jít jen o špatný kontakt, nedomáčklý konektor, zlomené vodiče atd.
Chyba C29 je chyba snímače polohy sekundární škrtící klapky. Podle SERVISNÍHO MANUÁLU čidlo i vodiče proměř a vyvoď řešení (Strana 118).
Při otočení klíčku musí být slyšet zabzučení čerpadla a serva sekundární škrtící klapky, pokud není klapka slyšet, pravděpodobně je zaseklá, nebo servo s klapkou nehejbe.

Do snímače jde cca 5V a vrací řídící jednotce cca 0,5V - 3,5V podle polohy klapky. Je nepravděpodobné, že by nevracel nic, většinou i vadné snímače vracejí aspoň "něco", ale stát se to může.

Ta logika diagnostiky týhle oblasti je prostá:
Vrací snímač napětí, které je konstatní -> chyba C28 (servo klapky)
Nevrací snímač vůbec žádné napětí/zkrat -> chyba C29 (snímač klapky)

V případě, že je skutečně vadný poťáček ve snímači, je nutné snímač vyměnit (cena PartsDepot.cz cca 4000,-).

Hlavně ho hned nekupuj a vše 100% proměř a zkontroluj.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod joko » 10 dub 2011, 19:30

DIKY moc koukam že tomu rozumiš udělam jak si rekl mě burgman normalně jede což mě zaraží
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 10 dub 2011, 19:32

Skútr může normálně ject, ale na delší používání je spíš ku škodě.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 12 dub 2011, 20:16

Jsem se Vás , kteří máte novější mutace Burgmana - s otáčkoměrem , chtěl zeptat , kolik to tak točí ? Třeba kolik si to prdí na volnoběh , po městě při padesátce , při kilču a 120 km/h . Jen tak abych měl představu ...
Dík
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 12 dub 2011, 20:25

Já mám teda K7 a válečky Dr.Pulley, ale jestli ti to pomůže, tak:
50km/h asi 4400ot.
100Km/h asi 5200
120km/h asi 5500-5700
135km/h asi 6000ot.
160km/h asi 7000ot.

Vše tachometrové rychlosti, úplně přesně si to nepamatuju, ale tak nějak "by voko" by to mělo odpovídat. 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 12 dub 2011, 20:30

Dík. Stačí . Já jen tak jak jsem včera jel z práce tak jsem o tom přemejšlel kolik to tak točí ...
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod VOVKA » 13 dub 2011, 18:55

Mam K4 a mne to toči podstatne vic,až bude lepši počasi tak to projedu a napišu,vim že při 130 mne to toči cca 7 000 ale mam stare valečky mallosi a stary řemen.
Chtel bych taky válečky Dr.Pulley ale kvuli zubačku na taliři nechci je menit každou sezonu. Asi investuji do kratšeho řemene - možna to pomuže.
K4
Uživatelský avatar
VOVKA

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 53
Registrován: 02 lis 2008, 12:34
Bydliště: Pardubicko
Skútr / moto: Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Lapko » 14 dub 2011, 09:54

Ano vlaceky znizili otacky ale az po rozbehnuti. S original to toci pri 100-110km/h 6000 ot/min. A ako napisal foky tak s Dr.Pulley 100-110km/h 5200-5400 ot/min. Ale zas zmojho pohladu sa mi nepaci ze pri plnom nalozeni a neustalom rozbehu v meste to toci az k 5000.

Vovka: Kratsi remen ti urcite nepomoze, bude to mat mali prevodovy pomer a tym aj vyssie otacky pri rovnakej rychlosti ako sa nemylim.

14:10 edit:
Ak som plne nalozeny s dvoma ludmi tak original valceky 3500-4500ot/min. S Dr.Pulley to je tak 5000 a niekedy aj 6000 ak chcem razantny rozbeh.
Upozornujem ze stale sa jedna o plne nalozeny s dvoma ludmi. Ak si na moto sam tak sa rozbieha pri cca 3200 a je jedno ake su tam valceky. Je to vzdy na ukor niecoho. Je mi jasne ze na prekonanie tej hmotnosti su potrebne vyssie otacky ale subjektivne ztoho rozjazdu necitim ten krutak tak ako s originalom. Cele to prinasa zvysenie spotreby v meste ktore potom mimo mesta nedokazem usetrit nizsimi otackami...
Ja by som to casom zhodnotil asi tak ze ak jazdis viac mimo mesto v plnej polnej tak urcite Dr.Pulley.
Ak ale jazdis v plnej polnej v meste tak racej original valceky.
Cele toto vsak neplati ak jazdis sam. Vtom pripade su Dr.Pulley super volba. Zlepsia rozbeh v meste a znizia otacky mimo mesto.
Mozno som to komplikovane opisal ale lepsie to neviem :D Momentalne mam spojku na prelepe a ked mi pride tak mozno skusim zas nahodit original valceky, mozno som uz len zabudol ako to snimi jazdi a mozno sa zas vratim k Pulley. No nepohraj sa s rozoberanim ked ma to bavi 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 bře 2014, 09:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Lapko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 črc 2009, 10:10
Bydliště: Dubnica nad Váhom - Trenčín SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K7
Tuning / úpravy: Kufor Givi Maxia 55l lux B, Vyhrievane rukovete, valčeky Dr.Pulley, Stroboskopy, Dvojcestny alarm Sentinel 1100, Vyhrievane sedadlo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 14 dub 2011, 16:40

Dotaz na Fokyho a Bobika 72 :
Kolik jste už nalítali s tím novým obložením spojky a jaký je dosavadní závěr.
Nějaké kňourání nebo naprosté ticho ?
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 14 dub 2011, 17:31

Tak já mám na té spojce najeto tak 1500 km. Odhadem. Zas tak to nesleduju. No a musím říct, že ke spokojenosti mi pořád ještě něco chybí. Jak jsem na jednu stranu spokojen při rozjezdech a běžné jízdě s válečky Dr.Pulley, tak mi ten pocit na druhou stranu kazí právě ta spojka. Spojka začala kvílet jak ta originál, ale jen s tím rozdílem, že origoš kvílela zejména za studena a tato kvílí zase až po zahřátí. To kvílení není tak výrazný, jak u té originální, ale přesto se mi to moc nelíbí. Navíc prvních pár set kilometrů jsem měl i plynulejší rozjezdy a teď to při sepnutí spojky zase trochu zavibruje. Takže shrnuto: Oproti originálu určitě zlepšení, ale problém to vyřešilo tak z padesáti procent.
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 14 dub 2011, 18:30

No já mám na ní spolu s válečky Dr.Pulley cca 4100km a v pohodě. Žádný kvílení se nedostavuje (nebo takové které neslyším). Objevily se lehké vibrace při rozjezdu, ale nic kvůli čemu bych si musel trhat vlasy.
Minulý týden jsem to trápil i v centru, když byl nějakej průvod a nedalo se projet "alternativní" trasou. Více-méně cca 30 minut jen rozjezdů a ani po tomhle potrápení se nic neozývalo.

V rámci celkové spokojenosti to bude chtít vzít, třeba při výměně oleje, obložení lehoulince smirkem, aby se povrch zdrsnil.
Nutno podotknout, že jsem udělal, po doporučení na Italskym fóru, lehkou úpravu vrchního (velkého) krytu vária v podobě zvětšení otvoru pro vyfukovaný horký vzduch z variátoru.

Obávám se, že u současné generace Buráků to 100% ideální asi nikdy nebude, ale jak už řekl Bobika - oproti originálu je to nebe a dudy.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků