Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 dub 2011, 18:58
to joko: toto je tiež TOP echt TOP skúter...nemecké know-how a taiwanská výroba...cena super, motor Burgman 400 (montovaný aj na Malaguti K400) stav nového skútru, skutočné km a aj skutočný výkon
kedysi som ho chcel..nový stál 90-tis...
Sachs QUATTRO 400 predáva sa aj pod názvom Italjet Marco Polo...
05 dub 2011, 18:07
Zdravím všechny, chtěl bych poprosit o radu se zhasínáním motoru u B 400 r.v. 99. Občas se mi při jízdě stává, že motor na 2-3 vteřiny vysadí ( pouze při zapnutí blinkrů nebo světel ) poté vystřelí do výfuku a jede dál . Měl někdo podobný problém? Předem díky za radu Jirka.
05 dub 2011, 18:19
Tak jsem dnes dával na Buráka obě nové pneu . A když jsem vrátil přední kolo , tak jsem si všiml že má trochu vůli ... ložisko po 60 000 km už bylo vyžvejkaný . Jen jedno , to u kotouče . Takže kolo ven , vydolovat ložiska , práce na dvě hodiny . To pravý jsem vymlátil tyčkou přes to levý ( u kotouče ) , tak že jsem musel to levý rozmlátit - vnitřní kroužek rozbít , vyndat klec s kuličkama . Pak jsem vymlátil ven to pravý . Ještě tam zůstal ale vnější kroužek ložiska levýho . Takže do vrtačky malej brusnej kotouček , a brousit , brusit ... až jsem ho probrousil a podařilo se mi ho vypáčit ven . Koupit dvě ložiska 6202 , naťukat je zpět , poskládat ... a na 60 000 km zase vydrží
Ale chvílema jsem byl už zoufalej až vzteklej ...
05 dub 2011, 21:05
jirka, píše:Zdravím všechny, chtěl bych poprosit o radu se zhasínáním motoru u B 400 r.v. 99. Občas se mi při jízdě stává, že motor na 2-3 vteřiny vysadí ( pouze při zapnutí blinkrů nebo světel ) poté vystřelí do výfuku a jede dál . Měl někdo podobný problém? Předem díky za radu Jirka.
Tak kamaráde to se mi stává taky,když je to ještě studené a já rozsvítím světla tak to chcípne,taky by mě zajímalo co to je...
MP to si šikovný že se ti to povedlo asi mě to čeká taky,tak já ti to dovezu když už máš tu zkušenost
05 dub 2011, 21:14
Tak to mi dělalo když jsem měl starou svíčku.Je už totiž vyhřátá a klade podstatně větší odpor a tím pádem má větší nároky na proud.Stačí když si ji přeměříte jaký má odpor.Koukněte na svíčku a může to dělat i kablík od svíčky.
05 dub 2011, 21:44
Vyměnit svíčku a zkontrolovat kabel ke svíčce jak píše pavel, taktéž mě to minulý rok trápilo, vyměnil jsem svíčku na letošní sezónu a je klid....
06 dub 2011, 17:53
f15irefox píše:MP to si šikovný že se ti to povedlo asi mě to čeká taky,tak já ti to dovezu když už máš tu zkušenost
Až pak mi bylo poraděno jak vyndat ten vnější kroužek , abych ho nemusel rozbrušovat a páčit násilím . Mít svářečku tak na něj navařit housenku a prej vypadne sám ... no , svářečku stejně nemám .
06 dub 2011, 18:20
Díky za rady, koupím novou svíčku a uvidím co to bude dělat.
06 dub 2011, 19:57
MP,já ložiska měnil taky a naštěstí úplně bez problémů.Jen jsem se trochu zamotal s náhonem od tachometru,ale nakonec vše OK.
06 dub 2011, 21:15
Ahoj,
jj,svíčka dělá divy.Přitom ta co byla namontovaná na pohled nevypadala nijak zbědovaně.Ale kuckání ustalo,to je důležité.
Ale straší jinej šotek...občas trucuje a nechce nastartovat... světla svítí,zjevně nepohasnou,ale starter motorem neotočí,jak když je slabá baterka... dobíjí to 14,5V...???
Ložiska se dolují blbě,taky jsem se dost vyvztekal...ale je relativně ticho. Páčil jsem je ven teď před Poděbradama....Ještě asi i gumy a bude ticho ...J
07 dub 2011, 00:06
to Pepe Burgman : ...jak jsi je dostal z domečků , ty ložiska ?? Ne že bych to snad potřeboval řešit , na dalších 60 000 kiláků mám snad klid , ale rád se něco novýho naučím , třeba jak s navařením té housenky . Mě nenapadá nic jinýho než násilí a ještě větší násilí ...
Jinak ten náhon , to je taky asi zdroj budoucích problémů . Nějakej čas zpátky , jsem řešil ty lomený unašeče na magnetickým kroužku ( udělal jsem formu kroužku , do něj vložil stávající , a odĺil ty ulomený unašeče z epoxidu . Pak dopiloval a funguje ) , ale teď jak jsem ho vyndával , tak ten magnetickej kroužek byl zozpadlej na půlky ( unašeče pevně drželi ) , tak jsem jej slepil , vložil , a funguje ( jde o to jak dlouho ještě vydrží ... doufám že do stovky tisíc km , pak mě je to jedno )
07 dub 2011, 09:08
kepr píše:zdar všich B400. schází mi tu tohle téma tak ho zakládám :cyclops:
a hned napíšu jednu zkušenost:
před 5000 km sem měnil olej v motoru, teď jsem ho chtěl dolej, protože vim že se mi ztrácí. divil jsem se ale, když jsem dolejval a pořád neměl dost. nakonec sem tam doplnil něco kolem 700 ml :stare: (objem je 1900 ml) tzn. jezdil jsem na plnej plyn po městě i dálky s 1200 ml oleje.
B) B) B)
Můžu tě uklidnit, u svého Burgmana taky měním olej po cca 3000 km a pravidelně kontroluju hladinu oleje, a včera, když jsem olej měnil tak mi vyteklo cca 900 ml oleje. Asi půjde na servis na rozborku a kontrolu. Nepřijde mi normální sežrat tolik oleje.
07 dub 2011, 19:33
MP píše:f15irefox píše:MP to si šikovný že se ti to povedlo asi mě to čeká taky,tak já ti to dovezu když už máš tu zkušenost
Až pak mi bylo poraděno jak vyndat ten vnější kroužek , abych ho nemusel rozbrušovat a páčit násilím . Mít svářečku tak na něj navařit housenku a prej vypadne sám ... no , svářečku stejně nemám .
Když navaříš housenku tak ten svar jak zchladne ti to stáhne.Proč to vařit,lepší je to ochladit - stačí sněhový hasicí přístroj nebo CO2 při rychlém vypouštění vzniká teplota -79 stupňů.Stará praxe strarých psů z Bastra Radvanice - opravy důlních zařízení.
08 dub 2011, 14:39
Anebo opačně,horkovzduškou nahřát střed kola a pak ložisko vyklepnout.
08 dub 2011, 22:04
nema někdo soupis chybovich kodu na suzuki burgman an 400 rok 2009 a navod jak vyblikat poruchu F1