Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:07

Já na dálnici jezdím dvakrát do roka, když jedu na dovolenou někam ven. A 4,5 spotřebu jsem měl, když jsem se vracel z Chorvatska po dálnici a jel z Makarský přes Rakousko pořád 130 - 140.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:09

A počítal si si to i fyzicky - jako co si pak dotankoval do nádrže, nebo to bylo na počítači?

Jak jsem psal pár příspěvků zpět - dneska jsme dal cca 400km převážně po okreskách a 3,6l/100km.

Něco děláte špatně chlapci...........v jakym stavu máte vzduchový filtry?

EDIT: A hlavně vůbec nevim co tady řešíme, jestli to žere 3,7 nebo 4,4 je úplně putna. Pak nedotankuješ do nádrže za 250,- ale za 284,- to tě asi nezruinuje..... :shock:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:11

to vanil: pises ze si bol na 400 ke bg na makarskej? ja tam tiez planujem na skutri ak sa podari, len ked si tam uz bol, ako to zvladol burgman? Nebol zadychany? pred koncom cesty este tahal? prestavok asi viac bolo? , predsa len 1000km je dost, a ak si siel vo dvojici nalozeny ,,

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:11

Kluci já mam spotřebu 4 l ve dvou lidech :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:12

noje fakt ze mne rozdiel pol litra dajme tomu nevadi v spotrebe, to bol len taky poznatok. A ano pocital som to, aj ked nie presne, ale vyzera ze palubak ukazuje pomerne presne

inak to vanil : jezis maria to si kolko tocil motor ked si mal nalozene 130-140 km/h pri original valcekoch?? :D to muselo byt aj cez 7000ot

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:24

No přes 7000 to bylo. To asi jo, ale abych pravdu řekl, tak si to nepamatuju. Naložený jsem byl pořádně, 30 litrové boční tašky a plno pod sedlem, ale jel jsem sám. Přestávky jsme dělali tak po 150 - 200 km. A Burgoš jel v pohodě celou cestu. Je, ale pravda, že já mám asi kliku, jelikož spojka si občas pískne, ale jen studená a ještě ke všemu ne moc.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:31

foky píše:Lapko: 4,6l/100km to nevim co si vyváděl :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani když jsem jezdil v zimě jen po Praze s variátorem Malossi a 14gr válečky. :shock:

Já jsem si hranu zadního krytu variátoru trošku obrousil, aby se mi válečky neodíraly, tak uvidím jak na tom budou při další kontrole.


A nemaš strach že se neco sku...š tim že to obrousiš? Když obrousiš tu hranu tak valeček nevytlači ten kryt až na konec,že, a tim padem na rychlost to taky nebude 100%.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:34

Nene, to není klasický broušení který ty myslíš.

Jak je ten zadní tácek vylisovanej, tak hrana toho železa vychází přesně na plochu toho válečku.
Tak jenom tu hranu obrousíš aby to bylo oblé, né ostré. Jená se ubroušení asi 0,3mm hrany pilníčkem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 21:52

Tak upresnim. 4,6 l spotrebu som mal v preplnenom meste a to s ladvinkou a plnymi kuframi. Mimo mesto to bolo 3,9-4,0 opat vo dvoch a jazda bola vporiadku. Len som to tak predhodil ci sa vam nezda po ubehnuti neakych km vlaznejsi rozbeh. Ak bude cas skontrolujem valceky a odfotim, a skusim zbrusit hranu... Okrem toho vsetci mate nove alebo prelepene spojky. Trasenie nepocitujem akurat mi zas po vycisteni zacala popiskovat. Takze musim poriesit tiez to prelepenie konecne...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 22:04

A nevěděl by si v jakých otáčkách to jezdí, když jezdíš ve dvou?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 22:08

Počítej s tím, že ty máš ve skútru asi originální 21g válečky předpokládám.

Když dáš 18g Dr.Pulley, tak dojde k výraznému zlepšení odpichu a zrychlení dejme tomu do 100km/h. Což bych viděl jako výhodu.

Při rychlostech kolem 120km/h se dá cestovat rovinky v rozmezí 5500ot (né 6500ot). Při rychlostech 130-140km/h to točí cca 6000ot (né 7000ot).

PS: Když jedeš v 1. Ve dvouch to bude trošičku víc.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 22:34

Foky to prepisal celkom presne. Kazdopadne aj ked ides vo dvoch a ustalia sa otacky tak su nizsie ako s original valcekmi solo. Staci ale pootocit trocha plyn a vyskocia hore a zacne zrychlovat...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 22:41

Já tomu vcelku rozumím, jen mě zarazil popis Denaa. I když on, jak jsem si stačil všimnout, je nespokojen stále. :) Já jsem se stávajícím stavem spokojen, jen ty otáčky by mohly jít dolů - při dlouhé cestě po dálnici.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

13 bře 2011, 22:47

to vanil: Asi som jeden z mala co ma tento skuter za plnu cenu , teda od novoty , a nie nejaky dovoz za 4000 euro, ale musim dodat ze nie som zas az tak nespokojny, na spojku si uz zacinam zvykat, a uz to tu ani nepisem, a co sa tyka teraz valcekov, nestazujem si len pisem co vidim ked jazdim, to je vse, nepisem ze su zle tie valceky, alebo ze su dobre, proste testujem a uvazujem co bude lepsie v skutri pre mna, ci original alebo pulley

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 bře 2011, 16:36

No, já jsem letos zatím neměl moc času, takže mám najeto nějakých 200 km. Při normální jízdě na pohodu, teda tak kolem stovky mimo město, jsem měl spotřebu 3,6. Je to zhruba stejný jako předtím, když jsem tam měl origo válečky. Když jedu po městě, spotřeba samozřejmě vyleze, ale maximálně tak na 4,2 litru a to už za to musím pořádně brát. Při pomalé jízdě do 50 km/h to opravdu oproti originálním válečkům točí vyšší otáčky, avšak si myslím, že na spotřebu to zase takový vliv mít nebude. U mě má vliv spíš to, že s těmi válečky Dr.Pulley mi to zlepšilo akceleraci a tudíž mě to na křižovatkách nutí, abych se předváděl. Takže až mě přestane to bavit, spotřeba půjde určitě dolů. Domnívám se, že ta spotřeba se dá hodně ovlivnit stylem jízdy. Při vyšších rychlostech jsou, jak je tu už psáno, otáčky naopak výrazně nižší, což je pro mě plus. Oproti originálům vítám i to, že když jedu třeba 80 km/h se čtyřmi tisíci otáček a vezmu za plyn, tak to vyběhne klidně k sedmi tisícům a zrychlení je pak úplně o něčem jiném. Za mě můžu říct, že jsem spokojenej. V kombinaci s novým obložením spojky jsem se zbavil největších neduhů, a to kvílející spojky, vibrací při rozjezdu, vibrací při otáčkách kolem 3000, mrtvého bodu při sepnutí spojky a vysokých otáček při svižné jízdě po dálnici.
Odeslat odpověď