Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 bře 2011, 09:50
On na pohlad bol aj moj uplne vporiadku. Treba na to posuvne meradlo a zmerat sirku. Dlzku asi presne nezistis...
13 bře 2011, 17:13
Jaky rozmer ma originalni řemen variatoru na K4 ? Dnes jsem koukal a ja mam šiřku 22,6mm ale na řemeni mam napsano 24,4x947(MITSHUBISI,nebo tak nejak). Koukal jsem že všude je napsano origo remen 22,8x938(nebo tak nejak),tak vubec netušim co to ja mam za šmejd?
13 bře 2011, 17:30
chybisin:
tak super, včera výměna žárovky, je to fakt rychlýý, skvěle suzuki...
13 bře 2011, 17:37
Chcelo by to servisny manual a podla neho zistit kolko ma mat novy a kolko je limit pre vymenu. Ja mam len manual na K7+. Tam je to: 25,1 mm novy a limit je do 24,1 mm
Edit: Tak podla manualu co sem dal Miro11 tak je limit pre vymenu 20.85 mm
Nenasiel som tam udaj aky rozmer ma novy remen...
13 bře 2011, 20:06
Tak pánové, jak to vypadá s válečky dr.Pulley? Nebude někdo dělat nějaké srovnání? Jízda ve dvou, sólo- rychlost - otáčky. To samé se starými. Srovnání podle gramáže,atd. Myslím, že Denoo si kupoval 18g i 21q. Je pěkně chlapci, tak se toho nebojte, ať tací jako já porovnají a podle toho dobře vyberou.
Předem děkujeme.
13 bře 2011, 20:17
Já jsem dneska hodně testoval ty 18g. Spolu s přelepem spojky super kombinace.
Na dálnici při tachometrových 120km/h to točí cca 5500ot, při 135km/h to točí cca 6000ot.
Já můžu srovnávat pouze s variátorem Malossi, kterej jsem tam měl předtím.
Možná to bylo s Malossáckym varcem trošičku živější, ale ve 135km/h to točilo cca 7500ot, což mi přijde už dost.
Oproti variátoru Malossi šla s válečky Dr.Pulley trošku dolů spotřeba.
Dneska jsem jel 20% dálnice a 80% okresky +-420km s průměrnou spotřebou 3,6l/100km což sem s variátorem Malossi neměl nikdy šanci.
Gigantický pozitivum je, že s válečky Dr.Pulley zmizely VŠECHNY nežádoucí zvuky variátoru, je slyšet fakt už jenom dusání motoru, nic víc.
Za mě
jednoznačně doporučuju
13 bře 2011, 20:18
Přátelé, malý dotaz, nezkoušel jste někdo na čtyřstovce zapojit na dálkové žárovce H4 i to druhé vlákno a připojit ho ke kablíku tlumeného světla té druhé žárovky H7, tak aby při tlumených svítily obě světla. Jde mi o to, zda to zvládne původní elektroinstalce. Pokud se to už tady někde řešilo, prosím o odkaz, já jsem to nikde nevygůglil.
foky: Ta spojka je tedy OK? Žádné náznaky kvikotu.
13 bře 2011, 20:24
Tak ja som dnes troska otestoval valceky , na dialnici 300 km, troska mesto. Co sa tyka spotreby bola pomerne velka, kedze som bol na dialnici zvyknuty cca 3,4 l/100km az 3,6 l/100km , dnes som to mal do bratislavy 4,4l /100km, cestou spat 3,8l/100km , rozdiel je preto lebo tam som siel proti vetru, a spat uz vietor nebol. Dnes dost miestami fukalo, tak neviem ci mozem pripistovat prave tomu vyssiu spotrebu, cestovna rychlost je stale aby som drzal otacky 5500ot , jednoducho do 6000ot max. cestoi proti vetru otacky pri 100/km/h boli otacky aj vyssie ako 6000ot, kdeze to ceztou spat uz sa dalo ist 110km/h pri 5500 ot. , 5900otacok sa dalo dat aj na 120km/h. Ked nie je proti vietor su valceky naozaj super a da sa ist rychlo z rozumnymi otackami, pri proti vetru je to horsie, tam uz treba tocit motor o dost vyssie. Akcelleracia je super , aj ked trasenie spojky pri rozbehu sa opat vratilo po 300km a cisteni spojky. Tomu to moc nepomoze.
Neviete niekto ake su otacky pri burgmanovi 650 ke pri rychlosti tych 110km/h , alebo 130km/h ? ked je 5 zaradena
13 bře 2011, 20:28
Ano prve kilometere s Dr.Pulley valcekymi boli super. Ale cim viac na nich jazdim tak sa mi zda ze nieje nieco vporiadku.
Kde sme zistili ze odieranie valcekov o hranu pritlacneho taniera sa dialo len na starsich burgmanoch ? Popravde menil som remen a ukazoval som to aj Denoovi ze sa tie valceky presne na tych miestach odieraju. Teraz mam pocit ze sa to zacalo horsie rozbiehat... Kolko km ste nanich uz najazdili ostatny ? Zatial ste nic podobne neregistrovali ?
Edit: Denoo spotrebu mozem aj ja potvrdit. V piatok som sa dostal do riadnej zapchy v TN a pokial som sa premotal cez mesto, start-stop tak mi spotreba vyletela az na 4,6 l Predtym som taketo cislo nepoznal... Aj ked zvysenie spotreby v meste som ocakaval kedze motor toci vyssie otacky pri rozbehu ale az tak razantne to ma prekvapilo
13 bře 2011, 20:37
Človeče, a kedy si stihol sledovať premávku, keď všetky tieto informácie si zaznamenával
alebo máš "čiernu skrinku" ?
Pokiaľ si pamätám, na B650 je v automate pri 110 km/h necelých 5tis ot/min, ale presne ti nepoviem, pretože to závisí od toho koľko pootočíš plynom...stačí pár mm a otáčky vyletia a zase sa vrátia...nedá sa porovnať s B400, v móde "manuál" je to zase iné..a to nehovorím o móde "power" takže jednoznačne ti neodpoviem...sledujem a vnímam periférne digitálny tacho-rýchlosť...a 95% venujem sledovaniu čo sa deje na vozovke a okolí...
13 bře 2011, 20:38
Já mam najeto s válečkama 600km a vše je zatím v naprostém pořádku.
EDIT: Počítali jste si tu spotřebu i fyzicky, nebo koukáte jenom na počítač?
13 bře 2011, 20:44
Já teda nevím. Někdo hrozně chválí a kluci slovenský mají spíše negativní dojmy. Nemáte na tom Slovensku nějaký hustší vzduch?
Já bych ještě potřeboval, kdyby to někdo vyzkoušel ve dvou. Pokud by tomu chyběla síla a točilo to větší otáčky, jak tomu nasvědčují zkušenosti ze Slovenska, tak by mi to moc nevyhovovalo.
13 bře 2011, 20:53
vykonovo je to v pohode , v meste zrychlenie pri dakej 50 ke je citelne lepsie , len hovorim, okolo tej 50 km/hod co je maximalka v meste, su otacky od original valcekov asi 500ot vyssie , na dialnici je to naopak , ma to svoje za aj proti. A ano troska sa valceky pulley odieraju ako pisal Lapko , cas ukaze co to bude ked budu mat 5000km napriklad.
no a dnes bolo u nas dost teplo, ale aj dost fukalo, foky ked si ty jazdil u Vas tiez tak fukalo? Myslim ze v bezvetri by som sa na dialnici mohol dostat na takych 3,5l/ 100km pri 100km/h - 110 km/h
13 bře 2011, 20:57
Lapko: 4,6l/100km to nevim co si vyváděl
Takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani když jsem jezdil v zimě jen po Praze s variátorem Malossi a 14gr válečky.
Já jsem si hranu zadního krytu variátoru trošku obrousil, aby se mi válečky neodíraly, tak uvidím jak na tom budou při další kontrole.
Rozhodně bych si nedával 18g gramové válečky místo 21g když jste dálniční střelci. To nevim co jako očekáváte za zázraky.
Pokud jezdíte jenom dálnice full speed, tak si tam nechte ty těžký ne?
Okresky jezdim cca 90-110km/h a rozhodně jsem to dneska nešetřil.
PS: Ne, nefoukalo skoro vůbec, ale jel jsem na dálnici rychle, furt +-135km/h.
13 bře 2011, 21:05
no ale 21g ked som siel 100km/ h napriklad po dialnici, tam bolo kazde predbiehanie velmo nebezpecne
naozaj v tych 21g to nejde, ako keby to bola potom daka 125 ka obsah mozno,, tie som dal hned dole. A inak sak na dialnici tieto 18g su v pohode , pokial nie je protivietor, sak som pisal ze ist 110km/h konstantnych pri 5500ot je super , len proti vietor to potom zvysuje. Inak je to good.
A ja tiez z tou spotrebou som sa dostal na 4,4 l/100km cca , a tiez som take cislo videl prvy krat, a to bolo 4,4 cisto iba po dialnici a 100/kmh na tachaci, ziadne ako lapko ze mesto plyn brzda .
Pamatam si ze pri 100 ke minuly rok som siel cca 3,4 l / 100km po dialnici presne tu istu trasu. Maximum co som mal bolo mam pocit 3,6l/100km, ale uz som pisal, dnes u nas dost fukalo , tak mozno aj tym to bude, ked bude bezvetrie bude sa lepsie testovat