to vanil, mne to taktiez to iste slo asi 2 hodiny laborovania, nakonieco som to dal dako dole, teraz som si uz spravil taku pomocku vid foto, dalej to neriesim, v podstate vsetko ostatne islo uz v poho.
Martine, neviem ktoré "packy" máš na mysli, ale kryt variátoru ide na prvýkrát dolu naozaj ťažko...ja som nemusel nič odmontovávať..a nasadiť ide pekne, za použitia mierneho násilia kvoli tomu aby to naliezlo nazad na ložisko..predtým ho trošku namaž vazelínkou a bude v pohode..
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou
Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best
20 úno 2011, 16:07
To nevím Miro jak to šlo pěkně Tobě, ale u Tvého bývalého to šlo, respektive nešlo, úplně stejně. Jedině, že by se z hřídele stáhlo ložisko s krytem spojky ) deklem). A potom zase nasadilo zpět, prostě by nebylo na hřídeli, ale v deklu.
edit: Tak koukám do mauálu a to ložisko má být v ktyru variátoru a spojky, ale nám tam ani na jednom skůtru nezůstalo a vytáhlo se z krytu a nacpalo se na hřídel.
No tiež som sa s tým natrápil, než to zliezlo, ale čo si pamätám..tak ložisko bolo v kryte variátoru...u takého Xcitingu povolíš skrutky..a kryt ti padne do náručia a to má tiež oporu hriadele spojky...možno by stálo za to, či je ložisko v poriadku..či nemá voľu...a podobne.
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou
Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best
20 úno 2011, 18:13
My to měli oba napečený na hřídeli, že spíš než by to slezlo z hřídele, tak se to vytáhlo přes držící plíšky z krytu. Ložiska se zdají zatím v pořádku. Spíš se to tam připeklo, když jsme byli v tom Chorvatsku, přes Alpy v hrozným hicu a zpátky 1100 km po dálnici. Ale ono to tam nemá kam jít, to ložisko, teď je zpátky natlačený v krytu a na křídeli je vymezovací o-kroužek, který to dál nepustí.
no tak som dnes rozobral variator, a vycistil spojku, takto vyzerala spojka mallosi po mozno 1000km prejdenych, po vycisteni a obruseni spolu s pulley je rozbeh paradny, som zvedavy ako dopadne spojka na tychto valcekoch
Ahoj chlapi,mam takovou prosbu toužím po burákovi,našel jsem si tohodle Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.ale nevím jestli těch kilometrů není až příliš,byl jsem se na něj podívat a po vzhledové stránce je moc hezkej. Tak jestli vás můžu poprosit o nějaký komentář.. díky
Kilometry na tacho jsou jen číslo , který ve většině případů nevypovídá o tom kolik má nalítáno ve skutečnosti . Kdejakej jinej , kterej bude mít na tacho oblíbených 24 000 km , bude mít v reálu víc než těchto 46 000 km . Určitě nejseš žádnej skůtrařskej nováček , tak ho prohlídni , projeď , a pokud neshledáš nic co by tě odrazovalo od koupě , jdi do toho jestli se ti líbí . Je to starej poctivej japonskej suzukáč , a pokud se o něj budeš dobře starat , odvděčí se ti bezporuchovým provozem . Já mám o rok mladšího , má najeto poctivých 57 000 km , a není to na něm znát . A vím i o jednom co má ještě o pár tisíc kiláků víc , a taky nemá problém . Stáhni cenu ještě aspoň na těch 35 000 , něco si najdi - gumy , destičky ... však to znáš .
Tak super,děkuji za názor, já to projedu okouknu a uvidím. Jěště jen na co bych měl dát pozor u tohodle stroje?Nějaké rachtání,cinkání... s maxíkem zkušenosti moc nemam
Rozhodně by tam nemělo nic rachtat , cinkat ... tak jako u kdejakýho jinýho stroje . A pokud by se nějakej nestandardní zvuk ozýval z motoru dal bych od toho ruce pryč . Nenapadá mě nic konkrétního , nějaký problémový místo u tohoto buráka ... snad jen "cvakající" zadní kolo - vymačkenej tisícihran na kole od hnecí hřídle z variátoru ( důsledek nedostatečného dotažení matice kola ) . Slyšel bys to při pomalé jízdě , nejlíp když už to jede s vypnutou spojkou , otáčky volnoběžný . Jediným řešením je pak novej ráfek ( novej ale stojí co půlka Buráka ) , takže sehnat starší ( buď bude dobrej nebo smůla ) a vyměnit ho a pak pořádně dotahovat ( nejlíp ještě použít tlustší podložku , ta origo je tenká a při dotažení se prohne ) .
možná je to hloupý nápad ale koukám že ten bazar není daleko od města a nedaleko nepříliš oblíbeného servisu suzuki. co to zkusit nechat projet přímo fajnšmekry.
Tak to nejsi sám taky mě to napadlo jelikož znám kluky co tam dřív pracovali a teď se mi staraj o mého malého skútra tak už jsem s jedním domluvený že se na tom sveze a řekne co a jak. Takže teď jen abych si udělal čas to všechno zrealizovat
Mne veru obcas nedrzi, hlavne ak mam nastartovane a je leto. Ta napln (olej) je asi rozpaleny a nema taku hustotu a silu aby to udrzal. Ako je to u teba ? A nepremyslal si aj nad tym dat tam neaku silenjsiu vsperu aby sa otvaralo to sedadlo samo bez nutnosti ho zdvyhat ? Bolo by to vcelku zaujimave napr tu: Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos. Alebo tu: