Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 led 2011, 20:27

Noooo, on někdo tvrdil s těmi řemenicemi opak?

Celou dobu o otevřeno-zavřeno se tady totiž bavíme pouze o této části:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

Nikoli o variátoru jakožto celku.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 led 2011, 22:54

no tak som to dnes spravil, ohol som packy na limitnom kruzku , predtym to bolo asi pol cm este valec na oske bol vidiet, teraz uz je presne zarovno, teda je to posunute asi tak na max, teda v podstate asi ako keby tam ani nebol ten limitny kruzok. Skusal som sa len na ulicke previest, ci to ide, vyzera ze pohoda, maximalku vyskusam ked sa bude dat, no som zvedavy, inak packy na kruzku boli skoro vodorovne s osou ked som to otvoril . Myslim ale ze to pojde viac do otacok uz 8) teda tak ako ma

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 led 2011, 23:08

Dneska si dal válečky i Grinč. Prej dobrý. On měl z minulosti daný už 18g válečky Malossi, tak to prej není tak velká změna, jako u ostatních lidí co mají 21g a přechází na 18g Dr.Pulley, ale prej dobrý. Hlavně to dálniční cestování je úplně o nečem jiném. Mluvil jsem s Valinem, tak nevim jak jsou ty informace přesný, ale prej mu to při 160km/h točilo cca 7800ot, nikoli červený. Takže účel to rozhodně zatím plní.

Dneska tu Grinč byl ale nic nenapsal, tak uvidíme později jestli bude mít čas a náladu se trošku rozepsat 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 06:52

ja stale pisem , jazdit dakou 160 kou nikdy nebudem, ani 150 alebo tak nejak, ist proste 120 po dialnici a mat rezervu tych 40km/h je tak akurat, staci mi ked maximalka bude taka ako od vyroby,

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 08:13

:) to je samozrejmé...už je tomu rok čo išla moja B400 K8 do nových rúk, pretože som bol práve v predpríprave fáze ktorou práve prechádzate Ty, Lapko, grinč...atd, chystal som sa na zmenu spojky, variatoru, jednoducho vylepšiť akceleráciu a zmierniť vibrácie..no po úvahe a zhodnotení finančnej stranky s predpokladaným efektom som nakoniec došiel k záveru, že je lepšie, ísť do inej kubatúry a výkonu...neľutujem pretože som prakticky ušetril. Za peniaze utŕžené z predaja B 400 som mal B 650 síce len 04 ale v želanej Exe verzií...síce len necelého polroka, pretože prišli iné starosti a išla z domu. No po polroku necelom je zase B 650 Exe tentoraz v 07..čo som síce nedúfal, pretože by mi stačila 05 ale som rád, prakticky keď to len zľahka zrátam tak financie vynaložené do predpokladanej úpravy B400 som pridal k cene z predaja a máme tu B 650 Exe 07 a ešte mi ostalo na nové pneumatiky :wink: Síce to nemusí byť pravidlo, pretože B400 je dizajnovo niekde inde než B650 ale uprednostnil som praktickejšie využitie s odbúraním premýšľania nad úpravami, ktoré síce dovedú k vylepšeniu..no v konečnom dosledku sú to vyhodené peniaze... ale je to len moj skromný filozofický názor..po ránu :D asi to bude tým, že mám skúškové obdobie a som vypestoval som si závislosť na kofeíne, tak to berte z rezervou :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 09:36

Po zhodnocení finanční stránky? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vy tady děláte jak když do toho vrážíme bůhví jaký peníze. Je to strašně jednoduchý. Přelepení spojky 1000,- a válečky 1000,-. Za 2000,- vymizej všechny chyby a nešvary variátoru. A abych si musel kvůli zainvestovanejm 2000,- kupovat hned jinou motorku? To snad ne, že ne. Spíš si myslím, že to asi nebyl úplně jedinej důvod prodeje tvý B400 8)

PS: Až ti miro odejdou na B650 třeba vpředu brzdový destičky za 3000,- zhodnoť prosím tě svojí finanční situaci a kup si GW. Já si toho tvýho B650 koupím. Díky :mrgreen:

PS2: Abych ještě uvedl na pravou míru naše "ladění" - abychom se vyhli dalším "nepochopení". Nám nejde o zvyšování výkonu, a ani o maximální rychlost.
My chceme prostě udělat variátor TICHÝM, BEZ ViBRACÍ a BEZ KVÍLENÍ. To, že se zlepší průběh výkonu a že to na dálnici netočí červené otáčky je jen +.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 09:52

:) to foky: máš pravdu, nebol to jediný dovod predaja..bol to súhrn udalostí ktoré viedli k predaju a následne kúpeniu B650, ale to je iný príbeh.
GW určite nebude...postačuje mi bohate to čo mám, a až mi dojdu brzdové dostičky, počkám si na adresu, kde si ich necháš prelepiť Ty a potom urobím to isté :lol: alebo si myslíš že je cenový rozdiel medzi B400 a B650 tak veľký, že Tvoje budú lacnejšie? :wink:

P.S. všetko je pochopené, a je jasné o čo ide v tomto prípade...už som to spomínal, pred pár príspevkami...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 16:41

Ne to ne, rozdíl v cenně destiček mezi B400 a B650 není skoro žádný, jen jsem přirovnával cenově něco spotřebního u B650 k částce 2000,- :lol:

Ten můj příspěvek výše byl i pro jirku (v dobrym) a pro další, kteří si myslí, že to děláme kvůli výkonu 8)

PS: Ještě k těm destičkám - na originální řemeny a destičky už mám vytvořený svůj názor - takže kupuju nové a origo. Přelep destiček se tedy fakt dít nebude. :roll: :mrgreen:

Tak dneska dorazila spojka z přelepu z Renovaku. Jsem zvědavej na první testovací jízdu.

Bobika72 - Seš schopnej mi prosím říct, jestli se to podobá tomu tvýmu obložení? Dík.
19012011292.jpg
19012011291.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 17:00

Už se těším na výsledek testu. Můžeš napsat, co ti tam dali za směs. Až to tam budu posílat, abych šel najisto.
A celková cena ? (pokud to není tajné)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 17:01

takze mi to nedalo , a dnes som musel odtestovat aspon , vonka 5 stupnov, trosku mokro :) , ale musim napisat ze je to asi v tom limitnom kruzku.

Vytiahol som to na 160km/h , 7600ot bolo dako , a snad este keby bolo pekne a sucho a dlhsie podrzim tak aj tych 165km/h.

Vietor nefukal, cize plus, bolo mokro a chladno 5 C ,, pri tychto podmienkach uz som siel 160 a teda ten limitny kruzok to asi naozaj brzdi, a myslim ze hlavne tych ktory maju malo km od vyroby.

Rozbeh je plynulejsi urcite, zrychlenie napr z takej 60km/h je tiez ovela lepsie,a co ma najviac tesi, na dialnici som siel 110km/h pri 5500ot. , co predtym nebolo mozne, takisto 120km/h sa da na dakych 5700ot - 5800ot.

Toto bol test vo velmi zlych podmienkach, a napriek tomu dopadol dobre moto celkom, v lete to musi byt este lepsie.

Takze vlastne zatial spokojnost.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 17:04

Wasp: Já jsem jim napsal při odesílání, že bych rád materiál "FNF410 - 5mm".
Na faktuře materiál bohužel rozepsán není, tak musím počkat až co řekne Bobika, jestli se to podobá tom u jeho spojky.
Cena rozložení spojky, přelepení, složení a poslání kurýrem zpět celkem 1110,- a bylo to hotový asi za 1 týden.
Na omak se zdá tvrdost materiálu podobná originálnímu obložení, uvidíme co to udělá, až to dostane záhul.

Denoo: To jsem rád, že to pomohlo.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 17:17

Denoo....ty si blazen.......sorry,no nedalo mi to nenapisať

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 17:38

no vyzera to blbo takto pokusat, ale to bol len okamih skuska otacok ci to vyleti cez 7000ot ked bolo okolo mna na d1 uplne prazdno , teraz uz moze skuter pokojne zimovat.

ale takych je tu viac co v januari skusali cez 140 :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 18:34

Foky, na ty fotky jsem koukal a myslím, že je to to samé obložení co mám já. Aspoň vizuálně tak vypadá. Určitě to není ten původní hadr, co jsem tam měl :D .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 led 2011, 18:35

no ale zatial to vyzera ze netreba meni oblozenie, ale uz iba valceky vo variatore :)
Odeslat odpověď