Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 17:42

no tie packy ma celkom zaujali, mozno naozaj ked je malo km este nie je tolko var otvoreny, teda ked sa deje to ze sa tie packy ohybaju poctom km, a teda do urcitej casti sa mozno aj zvysi maximalka ked porovnam skuter s 5000km najazdenymi, a taky co ma 20 000km, co asi tuto mate uz skoro kazdy, jak nie viac.

Myslis ze by som mohol ohnut tie packy troska? tam by asi bol problem ze by museli byt vsetky presne ohnute co

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 17:47

No jak chceš - zkusit to můžeš, nechci tě do ničeho navádět, jen bych řekl, že tady může bejt "zakopanej pes".

To jestli jsou všechny ohlé stejně si můžeš lehce orientačně "porovnat" zadní částí variátoru s tisícihranem.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 17:55

na tom videu mi pride, ze tan varec je od dr.pulley daleko vic zrychtovanej

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 18:06

foky ty mas nejaky kluc spraveny na povolovanie variatora?? alebo pneumaticka pistol?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 18:13

Já mám blokovací klíč Buzetti + momentovej klíč k utahování matky.

Jo a ještě jsem objevil tyto dvě fotky. Oba jsou to stejné, úplně otevřené variátory, ale jeden s Dr.Pulley a druhý se standardními válečky.
Zádrhel musí být tím pádem v těch "limitních" packách. 8)
img1179153.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 18:24

ten kluc buzzeti a + momentovy kluc si kde kupil ?

inak toto je asi dobry dovod preco sa to nedostane na tych 7900ot ako tu pisu, ale iba na 7000ot. Skusim to pozriet a dat ich do takej polohy ako napriklad ma foky

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 18:33

Ten blokovací klíč jde koupit kdekoliv u skútrařů-servisáků/prodejců. Momentový klíč jsem si koupil na německý Ebay 8)

Jinak jsem se teďka dočetl na Italskym Burgman fóru, že někdo dělá to "zabroušení" hran zadní strany variátoru taky i u modelů 2007+
Zjemní se tím to odírání válečků, ale nějak extra jim to nevadí. Jsou lidi co je prostě dali do variátoru a jezdí v pohodě taky.

EDIT: Právě jsem se dočetl, že Italové odstraňují ten limitní kroužek s "packami" na zadní straně variátoru ÚPLNĚ.
Prostě když dávají Dr.Pulley tak tam nevrátí ten plechovej kroužek.


To znamená, že ohnutí pacek musí mít 100% nějaký vliv na otevření variátoru. Variátory Malossi třeba ten kroužek s limitama nemají vůbec - otevření tak může být úplné. :idea:
Naposledy upravil foky dne 16 led 2011, 18:44, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 18:44

Tak to bych se bál, že se mi to někde vysype. Ten limitní kroužek je přeci jen jediné, co drží variátor pohromadě :?: .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 18:46

Ale když si koupíš variátor Malossi, tak kompletuješ část původního variátoru a část Malossi variátoru. Když to pak sundáš z hřídele, tak se ti to taky rozsype v rukách.

Limitním bodem je v tomto případě "dotyk" s polořemenicí. 8)
Takováhle konstrukce je dokonce, řekl bych, častější, než aby byl na zadní straně variátoru kroužek, kterej by mi držel variátor pohromadě (jako u Burgmana).
U Gilery Runnera to tak taky bylo. Prostě po sundání z hřídele se to rozpadlo.

Amíci tam ten kroužek ale vracejí, to znamená, že lehké "ohnutí" limitních pacek by Denoo mělo vyřešit tvůj problém 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 20:48

:shock: No tak to je zaujimave. S Denoom sme skusali jazdu na svojich burgmanoch a cestou naspat sme si ich vymenili. Na mojom som to rozgulal na tych 145 a viac som neskusal pretoze fukal narazovy vietor. Keby viem ze vznikne takato diskusia urcite to skusim. Vobec netusim v akom mam stave ja ten pritlacny kruzok s packami na zadnej strane variatoru.
Hodnotenie DR.Pulley: Z mojho pohladu zatial super. To zrychlenie je raketove. Rozbehy su kludne bez vybracii. 110km/h na necelych 5800ot/min. Ale tiez by som bol rad keby to ide v maximalke tak ako predtym. Ja mam opotrebovany remen, zrely na vymenu takze moja maximalka urcite nebude taka ista ako s novym. Ked mi pride novy tak sa pozriem aj na tie packy na variatore ako su na tom...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 21:08

Aha, ono totiž testovat maximální rychlost v nárazovym větru není úplně ideální :?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 21:09

foky, znamena to to ze ten limitny kruzok radsej cely dat prec,alebo viac ho radsej ohnut?

ten narazovy vietor ano, tiez som si myslel, alebo som este vecer uplne bez vetrie, a naozaj nie je to vetrom, to som hned odkusal :) to ma napadlo ako prve

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 21:12

Zkusil bych ty packy v prvním případě ohnout, bacha aby sis neškrtal vzádu za variátorem.

Ohni je a jeď to project, uvidíš jestli to bude mít vliv. Podle mě musí :idea:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 21:51

no musim dodat, ze mal som Kymco Dink 150 kde som mal variator rozobraty snad kazdy den, a pamatam ze tam ziadny limitny kruzok nemal, iba som to tam nednoducho nasadil aby mi nevypadli valceky, a potom jazdil, a jazdil to dobre, a otacky ked som dal lahsie valceky ako originaly mi lietali aj na 10 500 :) , tiez si myslim ze je tuto pes zakopany, proste na 7900ot ako pise bobika to nejde lebo je tam ten limitny kruzok este ako novy

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 led 2011, 23:00

foky píše:Zkusil bych ty packy v prvním případě ohnout, bacha aby sis neškrtal vzádu za variátorem.

Ohni je a jeď to project, uvidíš jestli to bude mít vliv. Podle mě musí :idea:

To by mohlo být skutečně ono. :idea: Mělo by se to dát vyzkoušet i na nečisto když to bude rozdělané, tak v ruce zkusit
kam se to otevře s rovnýma packama a kam s ohnutýma.
Odeslat odpověď