Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MisaKacenka » 15 led 2011, 23:43

No, to plexi mit vliv muze...bracha ma na X9 obr plexi, a maxka neni zrovna slavna...je pravda, ze tam jsou i dalsi faktory, jen 250ccm,atd...
Myslim, ze kdyz to vyzkousi, tak uvidi...:) navic, muze procvicovat tu vymenu valecku ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 16 led 2011, 00:45

no inak, skusal som dnes aj plexi original , teda male, a maximalka stale tych 145 mozno 146 :) a bolo uplne bezvetrie, len teplota takych 5 stupnov, zeby to malo vplyv na maximalku ked je zima ? aj ked to asi nie , inak neviem preco mi nepredje otackomer za 7000ot, a ako pise bobika tak ide az na 7900 s tymi stejnymi valeckami.

Uz neviem kde moze byt chyba, jedine ze je zima , inak si rapidne klesnutie maximalky neviem vysvetlit. zo 160 na 145 ,,

inak bobika, ty ked si to skusal, kolko bolo vonku stupnov?

inak zrychlenie a akceleracia napr z 60 ky alebo 80 ky je fakt rapidne lepsie ako u originalu, ale samozrejme aj trosku otacky lietaju vyssie, teda napriklad pri 50 ke sa ide na vyssich otackach ak u originalu, vsetko sa meni az pri takej 100ke a viac
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 16 led 2011, 11:29

Já mám plexi toto: http://www.scootland.cz/zbozi/givi-plex ... 400-velke/

Mělo by být vysoké 84 cm, ale já ho nahoře tak o 5 cm zkrátil. Ale je pořád o hodně vyšší a širší, než je originál. Jo a když jsem já zkoušel válečky, tak byla taky docela zima. Už přesně nevím, ale mohlo být taky tak kolem 10 stupňů. Já si fakt myslím, že to bude úplně někde jinde. Jak jsem ti už psal. Oba máme stejné originál variátory a tobě to jezdilo max 160 a mně jen 150. Tak a jak je tohle možné ? Stejně tak to bude asi po té výměně válečků. Mně to ve vyšší rychlosti jde více do otáček a tobě se to drží prostě na těch 7000. Ale třeba si to ještě nějak sedne.
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 16 led 2011, 14:16

no to je dost vysoke plexi, o dost vacsie este ako mam ja, tak v tom to nebude urcite. No sak pockame na testy dalsich ludi co to idu davat, mozno to ozaj potrebuje sadnut 8)

inak musim este povedat, ze pri tych 21g ked som ich testoval cca 10 km prejdene, a vytiagli sme ich, uz tam boli male hranky spravene na valcekoch :roll:
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 16 led 2011, 15:38

No tak to nejsou moc povzbuzující informace. Zatím to vypadá, že to byl krok stranou. :(
Hlavně jestli tam nebyly ty válečky nainstalovány obráceně. :?:
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 16 led 2011, 15:45

Jak to? Lepší akcelerace, lepší chování variátoru, eliminace hluku variátoru, snížení dálničních otáček, tím pádem i snížení dálniční spotřeby.

Překvapilo mě že všichni jezdíte běžně na Burákovi 160-170km/h já to zkoušel jednou a přišlo mi to jako totální vražda :mrgreen:

Těch 15km/h co mi to eventuelně ubere já osobně obětuju :idea:

PS: Denoo, dali jste je tam určitě dobře? U Buráků jdou dát obráceně.
Naposledy upravil foky dne 16 led 2011, 16:28, celkově upraveno 1
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 16 led 2011, 16:24

Vyzkoušíme, uvidíme. :wink:
Spíš mě tam zarazily ty hranky po tak málo kilometrech.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 16 led 2011, 16:28

Taky si to myslím. V běžných rychlostech, kterými jezdím, je jízda skutečně o něčem jiném. Jak rozjezdy, které jsou ostřejší, plynulejší a bez vibrací, tak i samotná jízda, která je taková pohodová. A otáčky, si myslím, to drží fakt optimálně v oblasti největšího krouťáku. Ty plošky na válečcích mně trochu překvapují, ale nemyslím si, že materiálově by tyhle válečky byly horší než originály. A jak píše foky, kolikrát potřebuješ jet 160. To je jen o tom, že to chce člověk vyzkoušet kolik to jede, ale jinak běžná cestovní rychlost je podle mě tak do těch 120. Pak to už není ten pravý požitek z jízdy.
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 16 led 2011, 16:59

no sak to je jasne ze 160 nepojdem, ale ked pojdem 130 po dialnici teraz v celkom normalnych otackach, aku mas rezervu este na pridanie plynu a obehnutie auta, uz iba dakych 15km/h, co uz potom je dost malo, pri tej 160 tacho je ta rezerva celkom v pohode, lebo si pamatam ze som po 150 km/h vedel zrychlit celkom dobre.

davam foto tych prvych valeckov 21g a jazedne 10km cca, je na obrazku vidiet tu plosku zodretu , hned najblizsie valcek, uplne v lavo hore na tej sikmine kde je napis DR.

a inak u tych 21g som ani nesiel max , to som siel mozno tak maximalne 120km/h,

Inak este jednu vec sa chcem spytat , ako nasadzate plexi na bg400 ? Ja to musim vzdy ponastrkovat na tie gumenne podlozky so zavitom, teda ich popretahovat cez dierky v plexi, trosku to zdrzi, nejde to dako rychlejsie? vytiahnut ich celkom asi nejde co
16012011993.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 16 led 2011, 17:14

Ještě mě napadla jiná věc. Když koukneš tady na ten obrázek, máš ty limitní packy taky trošku ohlý směrem ven jako na obrázku, nebo jsou rovné (kolmé na osu variátoru)?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 16 led 2011, 17:17

no vidis to som sa nepozeral, ale mali by byt presne tak ako je to ked vyjde z vyroby, lebo variator bol povolovany na mojom skutri po prvy krat, tak neviem ako je to ,,, a co myslis ze to ma na nieco vplyv? ze sa tolko nevytlaci ten tanier?
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 16 led 2011, 17:20

No, řekl bych že je nemáš takhle ohlý a neotevře se ti tolik ten variátor. Ony se časem ohnou tlakem samy, ale tím že ty máš málo najeto, tak je ještě nemusíš mít ohlý tolik a ten variátor se málo otevře. Toť moje laická teorie.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 16 led 2011, 17:22

no tak mozem ich ohnut troska aj sam??

ty ich mas ako ohnute?
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 16 led 2011, 17:25

Třeba tady na tom videu je dobře vidět, jak si otvírají variátor Dr.Pulley a jak standardní válečky.



Dr.Pulley otvírají variátor trochu více - trošku se prodlouží převod.

Ty packy mám asi nějak takhle:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 16 led 2011, 17:36

Denoo, ještě k té plošce na válečcích. Myslím si, že zcela logicky na válečcích Dr.Pulley ten otlak bude znát určitě víc než na originálech. Normální válečky se ve variátoru jakoby kutálí, tyto se jen posunují, takže to tření tam znát bude. Nemyslím si, ale že by došlo k jejich poškození.
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků