Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 07:59

Zkušenosti se starým Burákem...asi takhle:
můj příspěvek zdehttp://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=89&start=1815ať to nepíšu furt dokola

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 18:07

Spojka rozebrána...elektrická utahovačka a ořech 55.A teď dál rozebrat a skočit s tím na přelepení....Nemáte někdo označení směsi vhodné na spojku?? Díky

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 21:18

ktory remen mi pasuje do K6-ky

1. http://www.scootland.sk/zbozi/malossi-r ... -kevlar-4/ alebo
2. http://www.scootland.sk/zbozi/malossi-r ... kevlar-17/ je tam rozdiel v sirke aj dlzke
poradte niekto. :(

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 21:32

Pro K6 (K429) je Malossi 6112713, čili konkrétně Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos. (v tvých odkazech je to ten první) :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 21:38

foky to je ten co ti rupnul?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 21:43

:lol: Ne-e. Pro K7 je Malossi 6113396 :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 21:47

děkuji za odpověď, myslel jsem že ten šunt je pořád stejnej :shock:

PS: na to že spolu zejtra budeme rokovat u jednoho stolu si dost vyskakuju... Že jo?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 led 2011, 21:52

Tohle už to nezhorší :lol: :lol: :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 16:25

no tak sa dnes vycasilo a tak sme s lapkom nahodili valevky pulley, a sli testovat, otacky , rozbeh, na dialnixi maximalka.

Vonku je 11 stupnov. Pocity trosku rozporuplne, 21g valecky ako prve, otacky sice boli nizsie, ale pridanim plynu na 100km/h rychlosti to slo ako dost slabo, otacky ledva sli nad 6000ot, proste ziadna akceleracia, tak to sme hned sli do garaze a dali 18g valecky,

tuto sa uz akceleracia zlepsila, pri takej 100km/h sa dalo ist tak 5400ot cca, ale takisto aj 110 sa dalo ist na 5500ot , 120km/h sa dalo ist na 5800ot cca, co je vyhoda oproti predchadzajucemu variatoru, resp valcekov original.

Akurat ma trosku dostala maximalka, ktora bola max 145km/h, viac ani o milimeter, a otacky motora nepresiehali 7000ot, to bolo ako maximum otacok co som dostal, a to som siel po dialnici. PRoste dalej to neslo.

Tak teraz neviem, BOBIKA tu pisal 165km/h ze siel a 7900ot, co je dost velky rozdiel , teraz neviem kde je chyba. Predtym som sa dokazal dostat na 160km/h.

Lapko tiez siel cca 145km/h pri tych 7000ot, ale dalej otacky jednoducho neslo :shock:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 16:35

A byla to rovina? Nebyl to mírnej kopec nahoru? Nebyl protivítr? V tom rychlostním finále kolem 150km/h už je znát každej detail :roll:

Jinak předpokládám, že jste je tam dali dobře (u burgmana jdou dát obráceně).

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 16:39

bola to rovina, a siel som cestu tam , a tak isto aj cestu naspat po dialnici, takze som siel dvoma smermi, a vysledok ten isty. Tiez 21g to bolo neskor vo vyssich rychlostiach naozaj line . Tieto 18g by sa dalo, co sa tyka tej 110 a 120km/h rychlosti je to lepsie ako u originalu, a aj rozbehy su lepsie, otacky lietaju vyssie pri rozbehu ako u originaloch.

Ako ale hovorim, 7000ot sa mi nepodarilo prekrocit ,

mna akurat co napadlo, tak to mozno to plexisklo celne ze mam uz vacsie, neviem, tak skusim este dat original ktore tam je, vymena je par minut, tak to je v poho , a samozrejme protivietor viem ze spravi svoje.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 16:53

Ale Lapko má standardní plexi ne? Nebo má taky vyšší?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 16:55

lapko ma original, ale zas na jeho som ja maximalku neskusal, a on co isiel, tak hovoril ze vysiel na 145km/h , a dalej asi uz neskusal drzat, mozno u neho by sa to este zdvihlo,

inak sme tie plexi porovnavali, orignal nie je tak kolmo ako to co som kupil ja, je dost kolmejsie, a vyssie samozrejme, tak neviem, pri tej rychosti to moze robit dost. Najlepsie to bude otestovat s originalom, a potom budem vediet viac, lebo inak 145km/h keby to slo aj tak iba, to sa mi zda uz malo, a to by som dal radsej original valkceky do variaotra. Dnes sme si vymenu celkom fajn precvicilil, a v podstate nam uz staci pol hodina a je to :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 18:27

Denoo, no já nevim, ale v plexi bych určitě nějak velkej efekt nehledal. Mám tam velký cestovní plexi a přesto mi to jelo 165 km/h. Tam to bude o něčem jiném. Mně spíš připadá, že každej skůtr a asi i variátor je "naladěnej" trošku jinak. Tobě to předtím jezdilo 160 v pohodě a já jsem byl při 150 už na kraji červených otáček a taky nevím, jak je to možný. A myslím, že ta maximálka rozhodující vůbec není. Kolikrát pojedeš 150-kou ?! Spíš bych řekl, že rozhodijící je chování skútra a průběh otáček v rychlostech, které člověk využívá nejčastěji. Já jezdím většinou na pohodu těch 80 až 100 a na dálnici tak 120. Málokdy mám potřebu jet rychleji. Teda když jedu sám. Pokud nás jede víc, při předjíždění se to občas přežene. Ale pro mě jsou Dr.Pulley zatím to ideální. V rychlostech, kterými většinou jezdím, mám otáčky nižší a druhé plus je to, že rozjezdy jsou klidné a úplně o něčem jiném, než předtím, kdy to skákalo jako koza a vibroval celej burák. Myslím, že jediné co mě napadá, je to, abys ještě vyzkoušel kombinaci s válečky 16 gr, případně jen tyhle samotné.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 led 2011, 23:12

kolko cm plexi cestovni mas?
Odeslat odpověď