od MP » 08 led 2011, 14:22
Sandokan: ...přesně jak psal Jirka04 . Co je na tacho neřeš , jak jsi tady mohl vidět , tak není problém aby ten motor najel 100 000 km , pokud dostává co vyžaduje . Já mám téměř stejně starýho Buráka ( r.v. 01 ) ,už spolu budem myslím čtvrtou sezónu , koupil jsem ho s 19 000 km na tacho , dnes tam má bezmála šedesát . Ty km jsou skutečný , za to dám ruku do ohně , a měnil jsem jen válečky a řemen při 39 500 km , destičky , olej ve vidlích . Po šesti tisících vyměním olej a filtr ( filtr při každý výměně , i když píšou že po 12 000 km ) , vyperu vzducháč . Jinak měním jen gumy , zvlášť ta zadní nemá dlouhou životnost . Jo , a baterku jsem dal novou . Odpojil jsem EGR , to je k ničemu , a tak to bez něj i míň papá . Je to starej dobrej karburátor , spotřeba 3,3 - 3,7 . Problémy žádný nebyli tak jen jezdím . Už ať je tady jaro .
Tak přeju ať i ty máš Buráka jen pro radost a žádný starosti . Pak se pochlub nějakýma fotkama .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600