Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 lis 2010, 21:59

presne , tiez mi sem tam prebehne myslienka hlavou , keby tam bol este jeden valec , ten vykon, ten zvuk motora :D

http://www.youtube.com/watch?v=NLsN_Orq ... re=channel

tomuto to moc nevydrzalo 8) 1500mil

inak, tuto je videjko kde su 21g pulley, aj ked na burgman 06

Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 lis 2010, 23:20

To je právě u těch starých burgmanů 2003-2006. Mají jiné variátory, kde je na hranách vnitřní strany variátoru drážka, která ničí ty válečky. Už to sem psal Lapko pár stran nazpátek 8)

Našich Burgmanů K7+ se to netýká :idea:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

25 lis 2010, 23:22

hej hej , to je dobre :) ale tie 21g podla toho videa vyzera ze celkom idu , a otacky su tiez tak akurat

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 lis 2010, 09:21

foky:
Prečital som skoro celu diskusiu ktomuto problemu a včera som mal normalne obavu ztoho pretože niektory uvadzali rocniky 07 a tak som bol ztoho nesvoj ale urcite sa jedna o staršie modeli, pred faceliftom. Porovnaval som si dokonca vyrobne cisla jednotlivych dielov ci sedia a od K7 K8 K9 su rovnake čiže variator je iny len pri starsich rocnikoch a to opotrebovanie vznika z dovodu ineho tvaru pritlačneho taniera, ma akusi ostru hranu a celkovo iny variator. Normalne som si vydychol :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 lis 2010, 11:10

Takže do ročníku 2003 se dávat nemaj?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 lis 2010, 11:13

Dát se tam dají, ale musí se pilníkem "upravit" hrana zadní strany variátoru 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 lis 2010, 11:22

Jednalo sa hlavne o rocniky od 2003-2006. Neviem ako je to u ešte staršich. Dat ich tam možeš. Aj to video ktore sem dal denoo je s rocniku 2006. Ukazuje prave ako sa mu opotrebovali tie valčeky (skor slidery lebo sa neodvaluju ale posuvaju) a potom aj ten pritlačny tanier a hrany ktore sposobuju to opotrebovanie. Na novšich burgmanoch je ten pritlačny tanier iny, vlastne nema taku ostru hranu (iny sklon) Na Burgmanusa fore odporucali obrusit pilnikom tie hrany aby neboli tak ostre. Ale ako moc to pomože je otazne a či to nebude mať neake ine dosledky. :?:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 lis 2010, 11:25

Pro lepší představu sem dám obrázek. Vadí tam hrana, které se musíš "zbavit" :lol:
ramp burg.JPG

27.11. edit:
Narazil jsem na zajímavý přehled všech generací Burgmanů 400, tak jí pro zajímavost přeložím, doplním některé informace, které vím a dám to sem. 8)

1) Rok 1998 - První generace
Název modelu: AN400W Burgman / Skywave
Kód Suzuki: W
Začátek VINu: CK41A-100001
Typ motoru: K415
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 765 mm
Celková výška: 1365 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 120 mm
Suchá hmotnost: 174 kg
Motor: Vodou chlazený, 385ccm SOHC, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (24 kW)/7500 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

2) Rok 1999 - Druhá generace
Název modelu: AN400X Burgman / Skywave
Dostupné barvy: červená, modrá, černá, stříbrná
Kód Suzuki: X
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 765 mm
Celková výška: 1365 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 120 mm
Suchá hmotnost: 174 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (24 kW)/7500 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

3) Rok 2000 - Třetí generace
Skútr nově splňuje emisní normu EURO 1.
Název modelu: AN400Y Burgman / Skywave
Barvy k dispozici: kaštanová, modrá, černá, stříbrná, zlatá, modrá "Ice"
Kód Suzuki: Y
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 765 mm
Celková výška: 1365 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 120 mm
Suchá hmotnost: 174 kg
Typ motoru: Vodou chlazený 385 ccm SOHC, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (24 kW)/7500 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

4) Rok 2001 - Čtvrtá generace
Oproti předchůdci nový rám a kosmetické úpravy.
Začátek VINu: CK42A-10
Typ motoru: K415
Suzuki kód: CK42A
Barvy k dispozici: modrá, bílá, stříbrná
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 765 mm
Celková výška: 1365 mm
ýška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 120 mm
Suchá hmotnost: 174 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (24 kW)/7500 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

5) Rok 2002 - Páta generace
Barvy k dispozici: Kaštanová, modrá, stříbrná, bílá
Suzuki kód: K2
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 765 mm
Celková výška: 1365 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 125 mm
Suchá hmotnost: 179 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (23,5 kW)/7600 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

6) Rok 2003 - Šestá generace
Pro Burgmana docela "revoluční" rok. Poprvé je použito místo karburátoru vstřikování paliva ITS. V limitované edici bylo možno skútr koupit v barvách černá perleť a stříbrná metalíza. Skútr nově splňuje emisní normu EURO 2. Vše je naskládáno v úplně novém rámu, přepracovaná je i přední vidlice, 53L úložný prostor pod sedlem.
Dostupné barvy: modrá, bílá, stříbrná, stříbrná metalíza a černá perleť
Suzuki kód: K3
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 765 mm
Celková výška: 1365 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 125 mm
Suchá hmotnost: 179 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, vstřikování paliva, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (23,5 kW)/7600 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

7) Rok 2004 - Sedmá generace
Nově lze na palubním ukazateli změnit interval výměny oleje na libovolný počet km. Změna předních úložných prostorů (lze vytáčet horní přihrádky).
Barvy: stříbrná, modrá.
Kód Suzuki: K4
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 760 mm
Celková výška: 1375 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 125 mm
Suchá hmotnost: 184 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, vstřikování paliva, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (23,5 kW)/7600 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

8) Rok 2005 - Osmá generace
Nově přibyl imobilizér, přední blinkry v bílé barvě. Od roku 2005 lze Burgmana 400 koupit také ve zvláštní edici "S" která zahrnuje sportovnéjší a agresivnejší design. Po funkční stránce je vše stejné jako u "standardního" modelu.
Suzuki kód: K5
Typ motoru: K429
Celková délka: 2260 mm
Celková šířka: 760 mm
Celková výška: 1375 mm
Výška sedadla: 695 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 125 mm
Suchá hmotnost: 184 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, vstřikování paliva, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (23,5 kW)/7600 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

9) Rok 2006 - Devátá generace
Nově rozdělené světlo na dva samostatné reflektory. Změnilo se zadní světlo. Opět lze koupit edici "S".
Kód Suzuki: K6
Začátek VINu: JS1CG1111
Typ motoru: K429
Celková délka: 2.270 mm
Celková šířka: 760 mm
Celková výška: 1.225 mm
Výška sedadla: 710 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 125 mm
Suchá hmotnost: 200 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 385 ccm SOHC, vstřikování paliva, 4 ventily, jeden válec, 32 hp (23,5 kW)/7600 ot./min, 32Nm/6.000 ot./min.

10) Rok 2007 - Desátá generace
Jedná se o úplně nový a přepracovaný model. Úplně nová karoserie včetně předních i zadních světel, ručičkové budíky s velkým LCD uprostřed, nově přibyl plnohodnotný palubní počítač, zvětšený 62L prostor pod sedlem, nově skútr splňuje emisní normu EURO 3, přibyl druhý koutouč v předu, větší 14" přední kolo, přepracovaný systém kapalinového chlazení a hlavně úplně nový motor K432. V motoru přibyla druhá vačka v hlavě válce - nově tedy rozvod DOHC. Zvýšil se obsah motoru na 399ccm a s tím i výkon na 25Kw. S novým motorem byl i vyladěn největší neduh přechozích motorů - a to zejména spotřeba oleje. Snímač otáček přesunut na zadní nápravu. Nutno také podotknout, že s novým modelem přišly i nové dětské nemoci. Jako třeba pískající spojka (2007-2009), vadné řídící jednotky (VIN: JS1CG111100100032-JS1CG111100114069 - celkem 8274 skútrů), nebo vadná benzinová čerpadla (zejména Itálie a jen model K7/K8).
Kód Suzuki: WVCG/K7
Začátek VINu: JS1CG1111, JS1CG1113
Typ motoru: K432
Nabízené barvy: modrá, šedá, bílá, černá, stříbrná, bordeux
Celková délka: 2.270 mm
Celková šířka: 760 mm
Celková výška: 1.225 mm
Výška sedadla: 710 mm
Rozvor: 1.590 mm
Světlá výška: 125 mm
Suchá hmotnost: 200 kg
Typ motoru: Vodou chlazený, 399 ccm DOHC, 4 ventily, vstřikování paliva, jednoválec, 34 hp (25 kW)/7300ot., 36.3 Nm/5800ot.

10) Rok 2038 - Jedenáctá generace
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 bře 2014, 02:21, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 10:00

To Denoo:Ty nemas skutra v zaruke nahodou,teraz myslim na tie valčeky ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 10:49

mam, ale sak originaly ostanu, keby cosi trebalo reklamovat jednoducho ich prehodim, teda dam tam origos valceky a pojdem reklamova, jednoduche. Ake tam budem mat valceky to nezisti nikto.

Pri takychto vysledkoch naozaj stoji za to dat tam tie pulley valceky.

akurat ma zaujala vadna riadiaca jednotka ako pisal foky u niektorych K7-K9 kua dufam ze nemam to stastie :shock:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 12:58

Se koukni co máš za VIN ne? Týká se to jen VINů JS1CG111100100032 -> JS1CG111100114069. Pokud máš skútr v daném rozsahu, máš právo na bezplatnou výměnu ŘJ.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 17:15

Hmm bezplatna vymena sa asi vztahovala len v ramci zaruky. Alebo sa mylim ? Je nerealne aby som teraz prisiel k neakemu obchodnikovy a ziadal ho vymenit riadiacu jednotku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 17:21

Pokud je takto oficiální svolávačka, tak by neměl být problém ani po záruce. Ty si Lapko v rozsahu VINů? 8)

Já jsem v rozsahu, tak doufám, že to mistryně z Itálie nechala pořešit. Doufám že jo, protože už je ve skútru 5ti paknová spojka, tak doufám, že stejně zodpovědně si paninka řekla i o výměnu ŘJ :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 17:25

Ano podla vin cila by to mohlo sediet. Ale ako som cital tak zrejme bol neaky problem s volnobeznymi otačkami a zatial som žiadny problem neregistroval. Možno to prvy maitel tiež dal vymeniť. Nemam tušenia... Vieš o niečom inom včom sa prejavoval problem s riadiacou jednotkou ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

28 lis 2010, 17:30

Jako popis svolávací akce je "kolísání volnoběžných otáček, nebo samovolné zhasínání motoru".

Nevim jestli si skútr koupil od majitele z SK, nebo ze zahraničí. Pokud z SK, tak by ti měly v Suzuki podle VINu říct, jestli je měněná, či nikoliv. Budou o tom mít záznam v databázi.
Naposledy upravil foky dne 28 lis 2010, 17:31, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď