Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 lis 2010, 22:25
Tak podle Malossi Store máš možná válečky 23x18 - ale ty jsou v tuningovém variátoru, nevím jestli i v originálním
23 lis 2010, 23:08
No v tom testu je zřejmě zodpovězena i otázka toho mazání.
Jelikož je to nějaký spešl matroš uzpůsobený na klouzání po hliníku,
tak v tom případě NEMAZAT.
23 lis 2010, 23:23
To Foky: Tak jsem teď koukal do tý tabulky druhů válečků, jak jsi sem dával na předchozí stránce a nemám v tom úplně jasno. U těch válečků 26x13 píšou v položce Suzuki Burgman 400, že mají mít 21 gramů. Tedy jestli to dobře chápu. Těch 18 gr je tam psáno u Madisona. Ne že by ty 18 gramový válečky nebyly dobrý, to ne, ale jen mě napadlo, jestli nejsou lepší ty 21 gr.
23 lis 2010, 23:27
Já mám pocit, že to jsou hmotnosti originálních válečků, ale nechci kecat.
Každopádně několika stovkami uživatelů po celym světě je vyzkoušeno, že 18gr jsou nejlepší univerzální volba pro B400 K7+
Co jsem tak koukal na youtube, tak lze obecně říct, že se kupujou o 1-2gr lehčí válečky Dr.Pulley, než je hmotnost originálních.
Viz třeba
Kymco DownTown 300i - to mě dostalo.
Naposledy upravil
foky dne 23 lis 2010, 23:30, celkově upraveno 1
23 lis 2010, 23:30
Jo jo, já samozřejmě proti 18 gr nic nemám, naopak jsem z nich nadšenej. Jen mě zajímalo proč asi tam píšou těch 21 gr. Předpokládám, že ty jdeš taky do těch 18 gr...
23 lis 2010, 23:31
To v každym případě jdu. Jsem zvědavej na Dena jak poreferuje s těma 21gr.
23 lis 2010, 23:38
Jen škoda, že to bude asi až na jaře. Teď co jsem vyměnil ty válečky, tak bych jezdil jak vzteklej. ...a podívej se ven na to počasí
23 lis 2010, 23:44
No jo no, já s novejma asi letos taky nevyjedu. Aspoň se mam na co těšit na jaro. Chtěl bych natočit srovnávací video Malossi variátor vs. originál variátor s Dr.Pulley válečkama. Nebo aspoň dát dohromady nějakou tabulku srovnávací s časama. Nebo pak poprosim někoho se standardním variátorem a standardníma válečkama a dáme dohromady velkou tabulku třeba 0-100km/h, a pak pružnosti třeba 50-100, 70-120, 100-140km/h.
24 lis 2010, 11:34
Já myslím, že hlavní rozdíl nebude dán ani tak hmotností válečků, jako jejich tvarem.
Přijde mi podle těch demo ukázek, že ty "šišaté" dokážou tu polo řemenici víc odtlačit, tudíž se řemen dostane výš a
tím pádem o trochu vzroste i maximálka.
Naposledy upravil
wasp dne 08 úno 2011, 22:39, celkově upraveno 1
24 lis 2010, 12:31
Větší "roztlačení" variátoru není možný, protože originální variátor má svoje limity daný.
Viz. tenhle obrázek. Packy na zadní straně variátoru zabrání většímu roztlačení než je to konstrukčně maximální
Figl musí bejt v něčem jiném
st-bur-400-07-101a_renamed_28915.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 lis 2010, 15:57
Hmm. Tak pak nevím.
Když to při nižších otáčkách jede rychlejc, zřejmě nějaké kouzlo.
25 lis 2010, 21:50
Taky mi to hlava nebere
. Když jsem nechal vyměnit obložení na spojce, nešlo to při rozjezdu do otáček a celkově to bylo takový línější. No a jen jsem vyměnil válečky za doktory, vypadá to jako bych se spojkou nic nedělal. Najednou to jde do toček hned jak vezmu za plyn. Prostě existujou věci mezi nebem a zemí, který si nijak vysvětlit nedokážu
.
25 lis 2010, 21:56
Já dám v zimě spojku taky na přelep. Příští rok chci hodně jezdit, tak chci mít skútra v cajku. Hlavně, že se podařilo skútra vyladit skoro k dokonalosti.
Říkám skoro, protože k úplný dokonalost tam chybí druhej válec