Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 lis 2010, 12:58

denoo píše:pisal som so styxom ohladom toho plexi co sa da prirobit na plexi original, maju ho aj na predajni, a poslali mi foto z burgmana 400 ked ho tam prilozil ako to vyzera , co myslite , mohlo by to stacit, a teda by som ani nemobjednaval to vysoke plexi s USA , teda tento nadstavec by stacil, ma cca 8 cm do vysky co mi pisali

To zvládneš udělat za cca dvě stovky ( vyříznutí plexiskla tl. 2 mm ) ... a hoďku a půl až dvě práce .Viz. můj příspěvek o stránku zpět viewtopic.php?f=5&t=89&start=1590 ... nakonec jsem ho po otestování ještě o cca 2 cm zmenšil . Všechen luft to hází nad hlavu , takže můžu jezdit s otevřenou helmou , ve sluchátkách poslouchat MP3 ... Dělal jsem si to i na Majesty a ještě jsem pak dělal jeden stejnej na dalšího Buráka .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 lis 2010, 17:34

Díky denoo. Tu německou firmu jsem sice nenašel, tak jsem koukal na styx.sk a hned mě na ty boční nosiče přešla chuť. Na Burgmana tam sice nemají, ale počítám, že to bude podobná cena, jak na ostatní motorky, a to kolem 190 E. Čekal jsem, že kus zamotaných trubek rozhodně nebude taková raketa. Každopádně dík za ochotu :D .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 lis 2010, 17:45

190 mam pocit ze to nestalo, ale to treba zistit, myslim ze 190 ano, ale v dolaroch skor :) , asi 130 euro cca

no tak som to pohladal, a je to tu

http://www.biker-discount.co.uk/suzuki- ... 2293-p.asp

130 euro cca

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 lis 2010, 18:07

No, ten držák vypadá fakt pěkně, ale i tak je to drahý jak prase. Cena je v librách a když udělám přepočet na euro, tak jsem na 150 E + poštovné :? . Nechápu co na tom je tak drahý. Ale musím se přiznat, že těmi tvými fotkami se kochám, protože jak ty držáky, tak i ty kufry vypadají super :lol: :lol: :lol: .

Pár stránek zpět jsem psal o svých problémech s renovací obložení spojky na mé B400 K8. Po reklamaci vypadá spojka v pohodě, už nekvílí a i vibrace jsou mnohem menší. Jen, jak jsem již psal, musí si to obložení asi sednout, protože rozjezdové otáčky jsou podstatně nižší a rozjezdy jsou línější. No a proč to znovu píšu ?
Dnes jsem celý problém úplně odstranil. Před pár dny jsem od Fokyho koupil válečky do variátoru zn. Dr.Pulley. Vzal jsem je zejména z toho důvodu, že mají zvýšit maximální rychlost. Nepotřebuju jezdit na doraz, ale když jsem jel v koloně ostatních motorek po dálnici a bylo potřeba svižněji předjíždět, několikrát jsem měl na tachometru 150 km/h. V této rychlosti byla ručička otáčkoměru vždy až na kraji červeného pole, tedy 8.500 otáček. Při nějakých 140 km/h to běžně točilo 8.000 otáček, což mi připadalo hodně a nechtěl jsem ten motor tak huntovat. Válečky Dr.Pulley mají údajně zvýšit akceleraci a maximální rychlost. Prostě to nepustí do červeného pole. Když jsem tyto válečky od Fokyho kupoval, už jsem měl zazimováno a tak jsem si říkal, že je během zimy vyměním a na jaře vyzkouším. Dnes mi to ale nedalo. Venku byla sice zima, ale sucho a na silnicích žádný sr...... Tak jsem se pustil do výměny válečků a po obědě to jel vyzkoušet. No co bych vám povídal. Jsem z toho vydřenej jako malej kluk :D :D :D .
1. Podstatně se zlepšila akcelerace při rozjezdu. Nevím jak to popsat, ale úplně zmizela taková ta mrtvá díra. Rozjezd je tedy plynulejší a hlavně takovej agresivnější. Je to zvláštní, ale úplně to odstranilo ten problém s tím líným rozjezdem po výměně obložení spojky.
2. I po výměně obložení byly při rozjezdu citelné menší vibrace. Teď jsou absolutně pryč. Ať se rozjíždím s plným plynem nebo jen tak velmi pomalu, rozjezd je plynulý a úplně bez vibrací. A kyž říkám úplně, myslím tím úplně :lol: .
3. Průběh otáček v různých rychlostech je úplně o něčem jiném. Pořád to má snahu držet otáčky v optimálním poli, kde to má největší krouťák. Ať jedu 100 nebo 120, pořád se dají držet otáčky těsně pod 6.000. Stačí ale vzít za plyn a okamžitě vyskočí k 7.000.
3. Co dokáží udělat tyto válečky s maximálkou, z toho jsem vykulenej úplně nejvíc :shock: :shock: :shock: . Vím, že maximálka není to nejdůležitější, i když pro mě to docela podstatné je. Nepotřebuju jezdit na doraz, ale při jízdě po dálnici nějakých 140, kdy jsem měl otáčky na 8.000, to mi připadá trápení motoru. Po výměně válečků nastal zásadní zvrat. Ať děláte co děláte, do červeného pole otáčky nedostanete. Vyjel jsem proto na dálnici a vyzkoušel otáčky při vyšších rychlostech. Nyní ve 140 km/h mám max. 7.200 otáček, což je pořád o 800 otáček méně než před výměnou. No a teď si řeknete, že jsem magor. Po dálnici jsem to rozjel na 165 km/h a otáčky jsem měl nějakých 7.900, takže pořád 600 otáček před červeným polem. Jak už jsem psal, ta rychlost není to nejdůležitější, ale teď si můžu po dálnici uprašovat v pohodě 130 - 140 a budu vědět, že motor zbytečně nehuntuju.

Když to vše shrnu, jsem děsně nadšenej a pokud o výměně válečků někdo z vás uvažoval, mohu je každému jen doporučit. Dnes jsem na nich najel jen asi 30 km, takže nemůžu posoudit, jak se to bude chovat po pár tisících km a kolik toho vydrží, ale co jsem si dočetl na netu, tak Dr.Pulley patří kvalitou mezi špičku. Každopádně děkuji Fokymu za skvělý kauf. Díky !!!!!!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 17:57

Kolika gramové to byly ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 18:00

Aj nazivo tie denoove nosice s kuframi vypadaju dobre. :)
Zaujal si ma stymi Dr.Pulley. Pises ze ich mas od Fokyho a Foky ich kupil kde ? Aka bola cena, kolko gramov maju a preco ich Foky predal ???

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 18:10

Zdarec,mám dotaz.Budu měnit pneu,a nevím,jestli na zadku musím sundavat výfuk a pokud ano,zda mám dát nové těsnění.Mám B 400 r.v.2000.Díky za rady.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 18:13

Foky měl na ně inzerát tady na skutrforu. Co vím, tak je kupoval na e-bay, ale nakonec je nepoužil, protože zjistil, že původní majitel jeho stroje tam dal variátor Malossi a tam jsou válečky jiné. Ale to by vám řekl spíše on. Ty Dr.Pulley jsou 26x13 a mají 18 gramů. Jsou do originál variátoru. Jen nejsou kulaté jako normálně, ale mají na jedné straně takovou plošku a v té asi spočívá ten zázrak.

Jinak videa jsou třeba zde:
http://www.youtube.com/watch?v=IyuC-LQE6Vk
http://www.youtube.com/watch?v=vQ3yHYskVQU
http://www.youtube.com/watch?v=VgOQe_hB ... re=channel

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 18:18

Čo to som už o Dr.Pulley počital ale nenatrafil som na nikoho kto ich skušal na burgmanovi, preto si ma stym zaujal...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 18:55

to lapko: no tie valecky puley by sme veru mohli vyskusat :) ked netreba ani variator menit, teda pasuju na original, jednoducha rychla robota , a vysledok bude mozno stat naozaj za to, kolko vydrzia to som veru zvedavy ,

to bobika: pri takej 130 ke hovoris ze sa da ist na 6000otacok? to by bolo fajn , lebo teraz to je myslim skoro 7000ot :)

jazdievam po dialnici cca 100km/h vacsinou kde sa daju drzat otacky do 5500ot, co mi pride asi pre motor znesitelne aj na dlhsie km. Ale rad by som veru siel po dialnici 120 130 pri stejnych otackach

asi tieto Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 19:15

Správně chlapci, pořádně to otestujte , dejte vědět jak to běhá a já do nich pak půjdu také. Ještě na Burgmanusa doporučují varec nastříkat "suchým mazáním" ve spreji na bázi molybdenu. Pak by to mělo být dokonalé. :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 19:22

4 denoo: Jo, to jsou přesně ty válečky co mám. I ta krtabičkaje úplně stejná. Když jsem mluvil s Fokym, říkal, že v USA to do seriovejch variátorů na B400 dává skoro každý. K té rychlosti 130 km/h, přesně nvím kolik tam bylo otáček. Při 140 jsem měl 7200 otáček a když jsem jel těch 100 až 120, tak tam bylo kolem 6000. Záleží ale na tom, jak bereš za plyn. Můžeš jet plynule se 6000 a když přídáš na plnej, vyskočí to na 7000. Rozhodně přes 8000 jsem se nedostal ani náhodou a to už jsem letěl kousel nad silnicí.

Jo a jen tak pro zajímavost. Jak jsem poslední měsíc řešil pořád problémy se spojkou a několikrát jsem to rozebíral a zase dával dohromady, tak dneska jsem si stopnul čas. Takže oddělání bočního prahu, oddeklování obou krytů variátoru, demontáž variátoru, vyčištění variátoru, výměna válečků a opětovná montáž všeho zase zpátky mi trvala rovných 40 minut. Rekord to určitě žádný není, ale vzhledem k tomu, že nejsem žádný mechanik, připadá mi to docela dobrý. No, píšu to spíš z toho důvodu, že by mě zajímalo, kolik by si počítali ve značkovém servisu.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 19:25

Já to tady řikám furt, že koupí válečků Dr.Pulley neprohloupíte a prostě NE! Jediněj Bobika poslechl a nelituje.

Když říkám, že to amíci dávaj skoro všichni a všichni jsou z toho unešený, tak to asi není jen tak, že jo?! 8)

Jsou to přesně jako ty v odkazu a měl jsem je doma za 6 pracovních dní. Kdyby někdo z čech chtěl objednat a neměl PayPal ani eBay účet, tak není problém, mám oba :wink:
Naposledy upravil foky dne 21 lis 2010, 19:28, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 19:27

kolko si pytaju v servise suzuki? 3 hodiny mne uctovali , presne 60 euro. :evil: v suzuki, potom neskor v yamahe uz to bolo iba dako 20-25euro cca

Pred instalaciou puley si mal maximalku tiez 165 nie? teda ta sa nezvysila ci?

no ja tie puley teda vyskusam , len zas najst predajcu ktory to predava niede poblizku :) scootland asi nezozenie ze?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 lis 2010, 19:33

V naší banánové republice to nikdo, bohužel, neprodává.

Nemám problém ti je objednat a poslat poštou. Ty ses mi taky nabídl s vyhřívanýma rukojetěma.

Zkus mrknout třeba TADY, třeba dokáží sehnat i jiný rozměr.
Naposledy upravil foky dne 21 lis 2010, 19:34, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď