Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 lis 2010, 11:13

Co jsi tam dal za destičky ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 lis 2010, 14:32

Já mám na originální řemeny a destičky vytvořenej, po několika nemilých zkušenostech, svůj vlastní kvalitativní názor. Takže jsem kupoval normálně originály Nisiny za cca 1200,-

Všechno sedne, je to v sadě i s těma různejma plíškama atd.
Možná mě budete mít za blázna, že se dají koupit i Feroda za 350,- ale jak říkám - na destičkách jsem nikdy nešetřil.

Pro ty, co jsou manuálně trochu zručný a který by si chtěli sami opravovat/udržovat skútra, jsou na internetu docela dobrý video návody.
Jeden člen BurgmanUSA.com to natočil a myslím, že lze podle toho udělat skoro vše - pokud si nejste jisti. Dám je sem aby to bylo na jednom místě 8)

1) Výměna motorového oleje a filtru
2) Výměna oleje v převodech
3) Demontáž vzduchovýho filtru
4) Instalace vzduchovýho filtru
5) Demontáž variátoru
6) Složení variátoru
7) Demontáž levého prahu
8.) Demontáž pravého prahu
9) Demontáž přední masky
10) Demontáž předních světel
11) Plnící hrdlo chladící kapaliny
12) Demontáž zadních postraních plastů se světlem
13) Demontáž plastů na řidítkách
14) Demontáž zadního kola
15) Montáž zadního kola
16) Montáž předního kola
17) Výměna zadních brzdových destiček ČÁST 1 a ČÁST 2
18) Instalace krytů rukou
19) Demontáž panelu s budíkama
20) Nastavení času na budíkách
21) Demontáž sedla
22) Výměna svíčky
23) Resetování kontrolky výměny oleje
24) Rozborka přihrádek v palubce
25) Rozborka budíků + výměna podsvětlení

A teďka ještě klasická věta: Videa mají pouze informativní charakter a autor ani já nezodpovídáme za jakékoli škody vzniklé při neodborném postupu :mrgreen:
Naposledy upravil foky dne 04 led 2011, 00:11, celkově upraveno 3

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

15 lis 2010, 18:13

svatá pravda , já na svojem Burákovi vyměnil původní originální Nisiny při 39500 km za Gold Freny ... a při cca 54 000 km ( najeto tedy necelých 15 000 km ) byli zadní "na plech" , takže jsem vyhrabal v garáži ty jetý původní Nisiny a vrátil je zpátky , pořád na nich je cca 3 mm . Takže na jaro tam dám origo .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

16 lis 2010, 22:07

Jo já mám taky dědka a taky 3xťuk nemám zatím problém.Zkrátka ty starý jsou ještě poctivý japonci.Těď už je to china.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 lis 2010, 11:27

No China...z větší části asi ano,je to takovej nějakej trend tam všechno nacpat :? ...Taky jsem už byl skoro rozhodnutej pro ten karbecovej model,ale pak se za ještě trochu míň korunek objevil tuten :) ...zatím jezdí bez problému,snad mu to vydrží. :)
MP,s tím treninkem opatrně,ať si ty šroubky nevyrveš :wink: ...koleno napevno taky není výhra,blbě se s ním běhá :D :D J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 lis 2010, 23:22

Ahoj. Přihodila se mi na jaře na jedné křižovatce u Chomutova láska na první pohled. Od té doby spořím na Burgoše. Teď by se měly podařit nějaké zbývající peníze, tak bych potřeboval poradit. Kompromis mezi výkonem/cenou/vzhledem vyhrál B400, teď řeším, jaký rok koupit. Radši bych už trpajzlíkovou stříkačku od 2003, ale jestli má smysl jít do nějakého novějšího ročníku s problémovou spojkou nebo staršího, prý třeba lépe svítícího v noci? Co je podle vás ideální poměr ceny/roku výroby/užitných vlastností?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 00:06

Tak dobře vychází poměrově asi model 03-05(06). Stříkačka, nemá problémy se spojkou, ani žádnou vysloveně "nemoc". Nemyslím si, že by líp svítila než K7+, ale budiž, třeba máš jiný informace. Mě osobně se víc líbil model K7, takže jsem šel do něj i za cenu pár much na který ten skútr trpí.

Modely 03-05 mají motor, tuším, K429 (385ccm, 24kW), model 07+ má motor K432 (400ccm, 25kW). Liší se jen v detailech, ale ten nejpodstatnější je dovyladění spotřeby oleje. Starší buráky si docela berou a nemusí mít ani moc najeto. Pokud možno, tak se vyhni dovezeným prvním modelům z roku výroby 99-00 s karburátorem, což byl mam pocit motor Morini 400 (ze všech buráků má asi nejhorší pověst).

Trošku problém je s tím, že čím starší budeš kupovat kus, tím těžší bude koupit nějakej ve slušnym stavu/neuježděnej k smrti.
Při nákupu modelu 07+ počítej s nereálně drahejma některýma náhradníma dílama. Spousta jich je ale stejnejch jako u modelu 03-06.

Pokud se chceš dočíst něco víc o modelu 2007, tak mrkni do mýho profilu na motorkari.cz 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 22:46

Díky Foky, tvá odpověď byla vcelku vyčerpávající. Teď bych jen potřeboval poradit, kde koupit. Přemýšlím o dovozu z Německa, přeci jen tam tomu asi dávaj víc, než my Češi, aspoň co se týče origo servisu. A serviska by mohla dát slušnou záruku skutečných kilometrů. Nebo se to nevyplatí a radši koupit něco na inzerát tady?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 22:50

neviete niekto ako sa meria celne plexi na BG 400 K9 ? na

http://www.spare.suzuki.hu/katalogus/pr ... n&comp=K7-

maju 73cm vyska, ja som nameral na mojom original 66cm len eviem presne od ktoreho miesta sa to meria, moze byt? teda nepride mi to o moc vyssie, mam 186-7 cm , a toto original je troska naprd a vsetko mi bije priamo do hlavy, ale tych 73 tiez neviem ci moc pomoze, nema s tym niekto skusenosti?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 22:53

Pokud koupíš to vyšší a budeš prodávat to origo za nějakou normální cenu, tak si ho zamlouvám ke koupi 8)

Jinak jestli ti to pomůže, tak originál by měl mít 27" čili 68,6cm. Odkuď to měřej ale nevím :?
Na eBay se prodává 30", což je cca 76cm a nevypadatá tak zle.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 23:03

daj odkaz na ten ebay celne sklo 78cm , inak preco chces toto originalne , co mas zle?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 23:06

Ladzi píše:Díky Foky, tvá odpověď byla vcelku vyčerpávající. Teď bych jen potřeboval poradit, kde koupit. Přemýšlím o dovozu z Německa, přeci jen tam tomu asi dávaj víc, než my Češi, aspoň co se týče origo servisu. A serviska by mohla dát slušnou záruku skutečných kilometrů. Nebo se to nevyplatí a radši koupit něco na inzerát tady?

Úplnej ideál je koupit od nějakýho člena tady na fóru. U dovozů je trošku složitější situace ve výběru ale může bejt taky klidně v lepším stavu než skútr původem z ČR. Dovozy mají asi obecně řečeno víc najetejch kiláků, ale zase díky slušnejm silnicím nejsou vymlácený podvozky. Velká nevýhoda dovozů je ta, že se sem často (tak z 95%) vozej skútry bez servisek, s 1 klíčem apod. Protože třeba v Itálii je to těžkej spotřebák a nikdo se prostě vybarvováním servisek nezabejvá.

Chce to nepospíchat na nákup a hodně vybírat. Tady v tom ohledu těžko radit.

denoo:
Však klikni na to 30" :mrgreen: Mám ho hodně poškrábaný, tak mi přijde jednodušší koupit o někoho jiný něž přebrušovat to starý.
A vysoký plexi kupovat nechci, protože se mi to na Burákách nelíbí :roll: To radši ať na mě fouká a je skútr hezkej.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 23:14

az tak moc je to skarede ked to je vysoke? nemas daku foto s vysokym plexi v realu?

a co hovoris na tento nadstavec? to by ostalo stare plexi a toto sa dalo dat hockdy dole

http://www.eshopstyx.sk/produkty/doplnk ... ?pageNo=1&

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 23:20

Jo takhle to lze řešit taky. Musíš to spíš vyzkoušet, aby si pak na cestu nekoukal skrz hranu plexi, to je pak nepříjemný.

Mi neříkej, že se ti třeba tohle líbí - ten skútr vypadá jak velkej ufoun:
img2396jq6.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 lis 2010, 23:26

hej, len zas tam nepisu rozmery ake to ma, teda ci to spravi aspon cca 15cm do vysky, bo dakych 8 cm by nemalo vobec ziadny zmysel
Odeslat odpověď