Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 lis 2010, 22:22

Já když se rozjíždim fakt na plnej kotel tak otáčky klíďo vyletěj taky na 6000ot. Ale zase to vystřelí. 3400 ot. si nedokážu představit :roll:

Při montáži polořemenice variátoru nic blbě dát nejde, protože se to nasazuje na tisícihran. Nevim kolik mm má standardně vrstva obložení nové originální spojky, ale předpokládám, že ti nalepili normálně klasicky 5mm materiál, což může mít za následek mírné snížení rozjížděcích otáček (pakny jsou dřív v kontaktu s talířem). Zmodralej talíř by ničemu neměl vadit, pokud není ohlej, nebo prasklej.

Pokud ti to nevyhovuje tak lze celou spojku doladit jinejma spojkovejma pružinkama.

Závěry bych ale dělal až tak po 2000km až si vše sedne!!!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 lis 2010, 22:43

Hele ja bych na tu novou spojku najel minimalne 2000 km. Ja menil spojku nedavno a to co predvadela prvni 3000 km, bylo dost sklicujici. Menil jsem zvon spojku a kontrastku. Urcite to nech sednout a pak se uvidi. Ja myslel, ze bude stacit na zajeti 500 km max 1000 a nakonec to bylo snad 3000 km, nez se to zacalo chovat naprosto normalne. Chce to trpelivost.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 lis 2010, 22:52

Bobika, můžeš sem napsat, jestli máš, nějakej přesnej název toho materiálu, kterej ti tam nalepili teďka v rámci reklamace?

Chci dát v zimě spojku taky na přelep, tak abych vyžadoval ten materiál co máš ty po reklamaci, abych nedostal ten závodní :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 lis 2010, 23:09

Díky za rady. Myslel jsem, že to bude dělat ten variátor. To nové obložení má opravdu 5 mm. Tak budu jezdit a snad si to časem sedne. Jen se ještě zeptám. Srovnat tu vnitřní plochu unášecího zvonu na soustruhu by asi moc nepohohlo, co ?

Pro Fokyho: Co to je za typ obložení nevím. Ve faktuře jsem měl jen ten původní, ale protože to bylo vyřízeno jako reklamace a nic jsem už neplatil, neposlali mi k tomu už ani žádný doklad. To obložení vypadá takřka stejně jako to originální, jen je trochu tmavší. Jsem to mohl taky vyfotit, než jsem to namontoval :x . Každopádně ještě můžu napsat tomu majiteli Renovaku, se kterým jsem komunikoval ohledně reklamace a poptám se ho.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 lis 2010, 23:26

Jo super, pokud by to pro tebe nebyl problém, tak bys mi ulehčil můj přelep. Dík moc. 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 lis 2010, 19:42

Foky, jsem ti slíbil, tak jsem napsal majiteli Renovaku ohledně typu toho obložení. Jedná se tedy o materiál "FNF 410 - modifikace pro lepení, tloušťka 5 mm". Jen mi k tomu ještě dopsal, že jedná se o materiál s výrazně menší tvrdostí oproti použitému SWR (to byl asi ten původní tkaný pás),takže prý nedokáží odhadnout životnost :| :| :| . No, jsem zvědavej jak dlouho to vydrží, abych to obložení neměnil příští rok znovu. Kdybych se rozhodoval znovu kam tu spojku poslat a měl bych informace, které mám teď, rozhodně bych se nechal inspirovat Mírou Sedlmajerem a domluvil bych to v těch Klatovech. Výrazně nižší cena a podle Míry i prověřená kvalita a trvanlivost.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 lis 2010, 19:46

OK. Díky za info.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 lis 2010, 19:14

Ahoj bobika,
s těma otáčkama to asi bude dobře,neboť manuál píše,že počáteční otáčky při spínání spojky by měly být 2300 - 2900 a plně sepnutá(bez prokluzu) 3500 - 4500. V knize je na to procedura,kde se říká: - zmáčkni obě brzdy co nejpevněji
- krátce (max.3 sec.) dej plný plyn
- odečti maximální únosné otáčky (myšleno asi než se motor začne trápit,tj kuckat,dusit se atd.)
Je to taková podivná zkouška...zkusil bych ji opravdu nejdřív až si to obložení sedne.

Pokud se dobře pamatuju,tak mně se pinčl dává do pohybu taky tak cca.2500 -2800 a s rychlostí pak rostou i otáčky,ať přidávám pomaleji anebo dám plnej.
Hodně zdaru.J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 lis 2010, 19:27

U staršího buráka zabírá ta spojka mnohem dříve než u K7+

Když stojim na místě a dám mu plnej kotel, tak se vytočí třeba k 5500ot. ve kterejch zrychluje a kde sepne spojka a plynule to přechází ve zrychlování. Není tam pak to "prázdný místo" těsně po tom co sepne spojka úplně a motor se srovná do vyšších otáček ke zrychlování.

Proto u novejch buráků ta spojka tak "hoří". Prostor variátoru je špatně odvětranej a ty spojky dostávaj záhul protože jsou poměrně dlouho v točkách než sepnou.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 lis 2010, 18:03

Burákisti,jak moc Vám zapachá spojka,když ji máte pěkně do černa osmahnutou??? Sice jsem na ni ještě nekoukal,ale smrdí docela dost (jak když jeden š....stá,až se mu pálí guma!) :D J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 lis 2010, 19:43

Nemáš náhodou Burgmana K4?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 lis 2010, 20:06

Jo,přesně toho. :D To je nějaká jeho specialita? :cry: J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 lis 2010, 20:07

Ne, právě že Burgmany před K7 nikdy na spálený spojky netrpěly. To je "vlastnost" až burgmanů K7+

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 lis 2010, 20:15

No já se ptám proto,že semtam takovej divnej zápach(plastovou spáleninu)cítím.Naposled dneska,když jsem dorazil domů a stavěl Burga na stojan. Původně jsem byl názoru,že je to spálenej olej,ale tenhle smrad jde zleva zezadu od variátoru,respektive od spojky. Moudřejší budu,až zazimuju a sundám dekl,abych se juknul na pakny.Řemen a válečky jsou podle slov bývalého majitele letos zjara vyměněné,staré i řemen jsem dostal do ruky,tak nemám důvod nevěřit. :?

13.11. edit:
Asi zůstanu u tohohle Burga.Sedí mi do ruky,ve městě dobrý,na výlet stačí... jen ten trpajzlík v krabičce,co řídí motor,ve mě moc důvěry nebudí.Docela závidím ten karbec.Tomu se dá domluvit,trpajzlíkovi obtížněji.Navíc případná chyba může být ledaskde jinde.A najít ten správnej konektor taky není až tak jednoduchý. :? J
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 bře 2014, 19:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

14 lis 2010, 20:52

Tak jsem si dneska vyměnil zadní destičky :twisted: :twisted: :twisted:

Poznatek po výměně: ono to brzdí :mrgreen:

Video návod na výměnu zadnich destiček: ČÁST 1, ČÁST 2 8)
14112010236.jpg
14112010235.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď