Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 26 říj 2010, 19:24

Miro11: Tak to jsi mě s tím zvonem nepotěšil. Jak jsem už psal: že jsem se na celou spojku nevys...
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Rady » 26 říj 2010, 19:33

No ten zvon podle mne pokud nehaze by mel byt v poradku. Material se voli aby takove tepelne zatizeni snesl. Max. se mirne vyzihal, ale nic vic. Kazdopadne to oblozeni s nema prodiskutuj a snad pochopi ze zvolili spatny material a nebo nekde udelali chybu. Mozna je skoda, ze jsi tomu ze zacatku dal takovy zahul. Ono kdyz ta spojka takhle klouze, tak jsi to nemel trapit. Podle obrazku je napecena jen slaba vrstva a by to mozna stacilo stahnout na soustruhu a jemne zabrousit smirkem. Prvni bych jim ale zavolal a poslal jeste fotky.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 26 říj 2010, 20:20

Taky bych řekl, že tomu zvonu nic nebude. Podobně vyžíhanej jsem ukazoval lidem v servisu Suzuki Motart
a ujistili mne, že je to normální. :?
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 26 říj 2010, 20:35

Tak snad nebudu muset investovat ještě do toho zvonu. JInak s tím, když jsem psal, že jsem za to vzal a začalo to klouzat, tak to jsem myslel spíš obrazně. Jen jsem vyzkoušel pár rozjezdů s trochou plynu a potom i několik rozjezdů ostřejších. Ale nebylo to nic extrémního. Každopádně je pravda, že to obložení asi nebude na tuto spojku příliš vhodné. Teď jsem koukal do faktury a píšou tam, že je to "tkaný pás".
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod wasp » 26 říj 2010, 21:24

Jinak ,sice nejsem žádnej odborník na spojkový obložení, ale takovejhle matroš na spojce vidím poprvé v životě.
Zkus ty fotky když tak poslat sem: http://www.fate.cz/, co ti na to schválně řeknou.
Uživatelský avatar
wasp

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 22 bře 2008, 16:28
Bydliště: Praha východ
Skútr / moto: B400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 26 říj 2010, 21:26

Do FATE to chci dát v zimě já, tak jsem zvědavej :twisted:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 26 říj 2010, 21:32

Nechával jsem obložení měnit v Renovaku, protože ve fy. FATE jsem se dotazoval mailem, ale odpověděli mi toto:

Dobrý den,
renovaci tohoto typu spojkového obložení na motocykly bohužel neprovádíme.
Petr Grúz
Fate Praha, s.r.o.
Naposledy upravil Bobika72 dne 26 říj 2010, 21:33, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 26 říj 2010, 21:32

:shock: :shock: :shock: "tkaný pás" :shock: :shock: to akože ti tam nalepili bavlnený opasok??? :!: :!: a sú normální :?: :!: čo má byť tvrdé obloženie oni ti tam dali handru na leštenie? použil by som "sprosté slovo" okamžite reklamovať vrátiť... peniaze...to sú amatéri..ak nepochopili na čo to vlastne slúži aký účel to má splniť... :twisted:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 26 říj 2010, 21:35

"Tkaný pás" myšleno spíš jako slovní popis tvaru a povrchu materiálu, nikoli materiálu jako takového 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 26 říj 2010, 21:50

:lol: podľa fotiek to vyzerá ako lisované hrubé piliny s textílou na povrchu...pravdepodobne z toho je bubon zvnútra vyleštený tak, že sa v ňom možeš sledovať pri holení :D a verím tomu, že obloženie nakrájaš ako marlenku...pretože nenesie žiadne známky ani len malého obrúsenia... :roll:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 27 říj 2010, 08:11

Tak tady je ten slibovanej účet, kterej jsem ještě nevyhodil :D jinak nechci nikomu brát iluze,ale jak se jednou obložení napálí tak je nenávratně poškozené a očištěním skloviny se uleví jen krátkodobě a nebral bych to ani jako pokus. Už od oka mi složení obložení přijde dost podivné :roll:

Jo a jak koukam na tu cenu tak je ještě nižší než jsem uváděl :D já jen abyc nebyl za kecala :lol:
skenovat0001.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 27 říj 2010, 08:14

Díky za to, aspoň vím kam v zimě spojku poslat 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 27 říj 2010, 08:54

Hm, tak mě to stálo téměř o 1000,-Kč víc a ještě to nefunguje. Každopádně reklamaci s Renovakem už řeším. Chtějí zaslat spojku i s unášecím zvonem. Tak uvidím.
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Lapko » 27 říj 2010, 09:19

Hm tak to poteš ! :x Ak tam dali take kvalitne oblozenie, nieje az moc tvrde ? Ta spojka snad ani nezopla. A teraz babo rad ako sa vyhnut podobnej situacii ak si to da niekto iny tiez prelepit. Ktore to oblozenie je to spravne, ktore je podobne originalnemu ale lepsie vtom aby sa neopalovalo a neobrusovalo ?!
Uživatelský avatar
Lapko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 76
Registrován: 02 črc 2009, 10:10
Bydliště: Dubnica nad Váhom - Trenčín SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K7
Tuning / úpravy: Kufor Givi Maxia 55l lux B, Vyhrievane rukovete, valčeky Dr.Pulley, Stroboskopy, Dvojcestny alarm Sentinel 1100, Vyhrievane sedadlo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Bobika72 » 05 lis 2010, 21:49

Ahoj, chci vám napsat něco málo o reklamaci spojkového obložení u fy. Renovak, které jsem tady řešil před více jak týdnem. No a navíc vás chci opět poprosit o malou radu. Tak k té reklamaci. Jak jsem už o pár příspěvků výše psal, spojku i s unášecím zvonem jsem poslal na reklamaci zpět do Renovaku. Včera jsem jí měl zpět doma a dnes jsem ji namontoval. Na paknách je úplně jiné obložení, než to co mi tam dali napoprvé. Tohle ale aspoň vypadá podobně, jako to originální. JInak vyjádření Renovaku ohledně prokluzování spojky po jejich prvotní montáži obložení bylo zhruba o tom, že mi tam původně dali nějaké spešl obložení na závodní auta, které je určeno pro velké tlaky a pakny spojky na B400 zřejmě odstředivou silou takový tlak nevyvinou a tudíž to prokluzovalo. Každopádně to bylo uznáno jako reklamace. Dnes jsem moje Béčko projel a co se týče spojky, tak myslím, že to bude v pohodě. Už to neprokluzuje, nepřehřívá se a hlavně se přestalo ozývat to protivné kvílení. Jen při rozjezdu jsou ještě trochu znát mírné vibrace, ale myslím, že to si snad časem sedne. Každopádně to nejsou takové vibrace, jak u originální spojky. Jináč jsem ještě v Suzuki řešil, zda je potřeba vyměnit ten přehřátý a následně fialový unášecí zvon. Bylo mi sděleno, že když se jen přehřál, tak to vadit určitě nebude. Problém by nastal, kdyby byl zvlněný, ale to není. No a jen pro zajímavost, nový zvon přímo v Suzuki stojí 5.306,-Kč :shock: :shock: :shock: .

Tak a teď k té prosbě. Když jsem to dnes dal celé dohromady a jel se projet, zjistil jsem malý problém, zřejmě někde u variátoru. Při rozjezdu mi otáčky vyskočí jen na nějakých 3400 a zvedat se začnou až s postupným zrychlováním. Prostě prvních několik vteřin mám na otáčkoměru těch 3400 a nezáleží na tom, jestli se rozjíždím na rovině, z kopce, do kopce nebo jestli mám málo plynu nebo dám plný. Prostě 3400 a víc ani prd. Otáčky se začnou zvyšovat až při rychlosti kolem 40 km/h. Nedokážu říct přesně, jaké otáčky jsem měl při rozjezdu před renovací té mé spojky, ale myslím, že když jsem vzal za plyn tak tam skočilo klidně 6000. Teď je to při rozjezdu děsně líný a začne to zrychlovat až od těch 40 km/h, kdy se otáčky začnou zvyšovat. Ale nemyslím, že by to bylo tou spojkou, spíš mi to připadá někde u variátoru. Nejsem si jistý, jestli jsem při zpětné montáži té spojky dal všechno tak, jak to má být. V technických záležitostech skútrů jsem amatér, takže mě teď za ty výrazy neumlaťte. Na pravé straně, kde je spojka, tam si myslím, že jsem dal všechno správně. Ale na té levé, kde je variátor, tam si jistý nejsem. Variátor jsem venku neměl. Jen když jsem potřebovat sundat řemen, musel jsem na té levé straně sundat ten první "talíř" :x :x :x . Fakt nevím, jak se to jmenuje. No a teď nevím, jestli jsem ho při zpětné montáži dal správně. Jestli jsem ho nedotáhl málo nebo zase moc. Když jsem ho dotahoval, tak byl pořád řemen mezi oběma talíři nějak moc volný, tak si říkám, jestli něco nebylo špatně. Prosím, pokud s tím máte zkušenosti, budu rád za každou radu.
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron