Ahoj, chci vám napsat něco málo o reklamaci spojkového obložení u fy. Renovak, které jsem tady řešil před více jak týdnem. No a navíc vás chci opět poprosit o malou radu. Tak k té reklamaci. Jak jsem už o pár příspěvků výše psal, spojku i s unášecím zvonem jsem poslal na reklamaci zpět do Renovaku. Včera jsem jí měl zpět doma a dnes jsem ji namontoval. Na paknách je úplně jiné obložení, než to co mi tam dali napoprvé. Tohle ale aspoň vypadá podobně, jako to originální. JInak vyjádření Renovaku ohledně prokluzování spojky po jejich prvotní montáži obložení bylo zhruba o tom, že mi tam původně dali nějaké spešl obložení na závodní auta, které je určeno pro velké tlaky a pakny spojky na B400 zřejmě odstředivou silou takový tlak nevyvinou a tudíž to prokluzovalo. Každopádně to bylo uznáno jako reklamace. Dnes jsem moje Béčko projel a co se týče spojky, tak myslím, že to bude v pohodě. Už to neprokluzuje, nepřehřívá se a hlavně se přestalo ozývat to protivné kvílení. Jen při rozjezdu jsou ještě trochu znát mírné vibrace, ale myslím, že to si snad časem sedne. Každopádně to nejsou takové vibrace, jak u originální spojky. Jináč jsem ještě v Suzuki řešil, zda je potřeba vyměnit ten přehřátý a následně fialový unášecí zvon. Bylo mi sděleno, že když se jen přehřál, tak to vadit určitě nebude. Problém by nastal, kdyby byl zvlněný, ale to není. No a jen pro zajímavost, nový zvon přímo v Suzuki stojí 5.306,-Kč
.
Tak a teď k té prosbě. Když jsem to dnes dal celé dohromady a jel se projet, zjistil jsem malý problém, zřejmě někde u variátoru. Při rozjezdu mi otáčky vyskočí jen na nějakých 3400 a zvedat se začnou až s postupným zrychlováním. Prostě prvních několik vteřin mám na otáčkoměru těch 3400 a nezáleží na tom, jestli se rozjíždím na rovině, z kopce, do kopce nebo jestli mám málo plynu nebo dám plný. Prostě 3400 a víc ani prd. Otáčky se začnou zvyšovat až při rychlosti kolem 40 km/h. Nedokážu říct přesně, jaké otáčky jsem měl při rozjezdu před renovací té mé spojky, ale myslím, že když jsem vzal za plyn tak tam skočilo klidně 6000. Teď je to při rozjezdu děsně líný a začne to zrychlovat až od těch 40 km/h, kdy se otáčky začnou zvyšovat. Ale nemyslím, že by to bylo tou spojkou, spíš mi to připadá někde u variátoru. Nejsem si jistý, jestli jsem při zpětné montáži té spojky dal všechno tak, jak to má být. V technických záležitostech skútrů jsem amatér, takže mě teď za ty výrazy neumlaťte. Na pravé straně, kde je spojka, tam si myslím, že jsem dal všechno správně. Ale na té levé, kde je variátor, tam si jistý nejsem. Variátor jsem venku neměl. Jen když jsem potřebovat sundat řemen, musel jsem na té levé straně sundat ten první "talíř"
. Fakt nevím, jak se to jmenuje. No a teď nevím, jestli jsem ho při zpětné montáži dal správně. Jestli jsem ho nedotáhl málo nebo zase moc. Když jsem ho dotahoval, tak byl pořád řemen mezi oběma talíři nějak moc volný, tak si říkám, jestli něco nebylo špatně. Prosím, pokud s tím máte zkušenosti, budu rád za každou radu.